http://persona5.jp/ Zou het nu een link hebben met P4? What about het CV van Nanako? Helemaal nieuw is ook niet erg, maar die games in haar cv zijn hier niet langsgekomen
dunno. zoals ik al zei, mijn zusje heeft er ook een dus dat is mijn back-up. Is dus afhankelijk van de prijs wat ik ervoor kan krijgen.
Owja haha Ik hoop stiekem toch wel dat GaiKai nu goed gaat werken om vervolgens PS3 games op je PS4 te kunnen spelen. Er is best nog wel vrij weinig informatie over, maar het lijkt mij een stuk toffer op P5 met DS4 controller te spelen
Ik wil ze allemaal ._. P5 lijkt alleen wel een stukkie duisterder te worden dan P4, als ik dat zo kan afleiden van de trailer. Op zich niet verkeerd, met name omdat Persona altijd al een duistere achtergrond heeft gehad. Die 3DS game ziet er ook erg tof uit in hoeverre ik het kan zien. De artstyle maakt me niet zo erg uit. Ik heb me niet zo vastgeklampt aan de art style van Persona specifiek, maar aan de type verhalen en gameplay die Shin Megami Tensei heeft gebracht. De Persona reeks is daarin ook wel de beste reeks, maar Devil Survivor 1 en 2 zijn beide top games met een compleet andere artstyle. Ook dit werkte prima. Dus daar maak ik mij niet bang om. Alleen die dance game is wel een uber wtf. Ik had dit wel liever op de Vita gezien dan op de PS3, maar desondanks vind ik de muziek van Persona erg tof. Dus om daar een rhythm game op te maken vind ik prima. Zolang ze dit goed genoeg uitwerken, zodat het ook voor langere tijd interessant blijft, wil ik 'm.
Heb ook P4G sinds een tijdje, en had hem even weggelegd want AC IV, maar ben er nu weer volop mee bezig! Verhaal spoiler: Spoiler Heb Kanji gesaved en zit nu in de Stripclub van Rise. Echt het verhaal is zo goed en het is zo tof dat je zoveel vrijheid krijgt "na school." Supertoffe game.
Nice! Gister Tearaway voor 18 dollar gehaald en nu het spel waar ik op zat te wachten voor bijna nop. Lekkah lekkah!!!