1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] Persona 4: Golden

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jan 2012.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Uh 22 april dacht ik. Net Yukiko gedeelte gedaan, zo tof.

From the iFii 9000

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Kijk, zo zie je maar weer; ons ge-hype is niet zomaar, het is echt een game die je in de wereld trekt en je niet meer laat gaan.:)

3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Gister begonnen, wilde maar eventjes spelen en voordat ik het wist zat er al meer dan een uur op :+ Wat een vet spel zeg! Je moet het spelen om te weten hoe leuk het is een dag vol te maken binnen die game. School, eten, tv kijken :p Ben nog niet zo ver maar damn wat ben ik blij dat ik die game heb gekocht.

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Het begint ook pas na 4 uur ofzo haha

5. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hahaha bazen spel :D

6. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik heb er nu bijna 20 uur opzitten. wat een verschrikkelijk toffe game is dit zeg!

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Inmiddels er 3 uur opzitten, ben bij het 2de gevecht perongeluk dood gegaan -.- mocht ik toch een klere eind opnieuw doen... Pfff.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    SAVEN, SAVEN, SAVEN.
    Maar dat onthoud je meestal wel na de eerste keer dat je een uur of meer progressie verliest. :+

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je kan altijd saven? Ik heb net Gravity Rush uitgespeeld en begin morgen aan P4G. Nog meer tips voordat ik begin?

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nope, je kunt niet altijd saven. Er zijn bepaalde plekken waar je het kunt doen, maar je kunt niet constant via het start menu saven.

Enige tip is.. enjoy the ride. :+ En houd de weerverwachting in de gaten. Voor de rest (imo) gewoon blanco aan de game beginnen (al had je het al eens eerder gespeeld?)

Ik was een beetje terug aan het bladeren en kwam deze post tegen. Wat waren die 3 figures wat ik nog op het oog had?! Ik krijg er gelijk weer zin in om de rest te kopen. Crap. :p Dit is nog steeds de enige game waar ik figuurtjes van heb gekocht, en dat zal waarschijnlijk ook zo blijven. P4 blijft gewoon speciaal. :D
    Deze had ik ook nog, blijft ook leuk om in te bladeren, ook al kan ik geen letter lezen

Nu ik Tearaway heb uitgespeeld zal weer wat van mijn aandacht naar deze uitgaan.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    EVERY DAY'S GREAT AT YOUR JUNESSSSS. :cool:

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    So it begins...

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    _O_

Tip voor saven als je in een dungeon zit; gebruik effe een Go-Home vlak voor de eindbaas (wordt altijd duidelijk aangegeven voordat je een deur ingaat), saven (NIET de TV world verlaten, want dat kost je vaak 1 dag) en als je dan weer terug naar de dungeon gaat, begin je recht voor de deur van de eindbaas.

Mocht je dan afgaan, hoef je niet heel de dungeon nog een keer te doen.:thumbs:

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Als je genoeg tijd heb kan je wel de tv verlaten en rusten. Dan ben je weer genezen. Maar let goed op of je wel tijd hebt nog, zo ben ik 2uur verloren

15. DonSniffer

DonSniffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er nu een uurtje of 7 inzitten.. Gruwelijke game, ondanks dat het niet mijn genre is. Dus dat zegt heel wat :cool:

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik deed altijd eerst de vorige dungeon nog een keer (voor de andere eindbaas en unieke itemdrop) en dan pas de nieuwe; op die manier was ik goed geleveled door de hele game (op de game-dungeon na, die vergde een beetje grinden).

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Niemand ontkomt eraan!

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is het heel erg dat ik niet zo goed begrijp waar je het over hebt? :+
    Net begonnen aan het spel en de link met P3FES was direct al wel duidelijk. Toch zonde dat ik die nooit heb uitgespeeld. Ik trok die toren niet.... maar wellicht ga ik hem door dit spel toch weer oppakken,

Welke moeilijkheidsgraad hebben jullie gekozen? Ik ben op goed geluk voor normal gegaan.

Moet ik nog wat met die tv-episodes in het begin?

@Dulle: jij had toch niks met anime? Wel apart, want dit hele spel schreeuwt anime, op onder en boven de regels :)

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Klopt. Ik kan het ook niet goed uitleggen, maar er is *iets* met deze stijl en game waardoor ik het wel accepteer. Het schreeuwt minder JAPAN (ook al speelt het zich af in Japan), ik kan het allemaal veel beter hebben.
    Nee, ik weet ook niet waarom. Ik vind de art minder lelijk dan ik anime voorheen vond. Misschien omdat de ogen betere proporties hebben?

En ik heb laatst deze weirde shit bekeken. :+ Dus, ach, ik ben in de loop van de jaren de stijl wat meer gaan accepteren. Met mate.

Ik zal nog steeds geen Naruto, Fullmetal dinges kijken (<lelijke stijl), maar op zijn tijd komt er iets voorbij wat wel mijn aandacht trekt. En dat ga ik niet afwijzen omdat het 'anime' is.
    Ik heb vroeger immers ook Shin Chan gekeken! :+ Ik ben dus geen hater, ik ben gewoon geen liefhebber.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Deel Deze Pagina