1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] Persona 4: Golden

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jan 2012.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Haha. :+ Maar ik dacht dat het wel ingame tijd in beslag nam? Heb het wel maar 1 keer gedaan...dus dat ik me vergis is goed mogelijk.

En nog een belangrijke vraag voor jou; wie had jij als je romance optie gekozen...? :cool:

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik gebruikte het tuintje eigenlijk continu....het koste me geen ingame tijd, dus why not, levert je toch extra items op voor een battle.

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe kom ik er dan in godsnaam bij dat het me wel tijd kost. 8) Dan ga ik het zeker wel wat vaker gebruiken!

4. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Geen idee. Op je achterhoofd gevallen?:+

Misschien was dat bij de PS2 versie wel zo?:confused:

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    In de PS2 versie was er geen tuintje. Dat is iets nieuws van Golden.
    Het zal inderdaad wel het vallen zijn geweest. :+ Of misschien was het alleen die eerste keer waar er tijd voorbijging. Ach ja.

Ik ben nu (pas, jaja ik ben traag)
    in de dungeon van Rise. Ik merk dat ik eigenlijk wat te laag level ben. Het gaat wel, maar ik ben een level of 3/4 lager dan de monstertjes.
    Misschien naar huis gaan en eerst de Kanji Dungeon opnieuw doen.

edit: Tegen zo een domme gouden hand: Mudo. Hij resist. Maar is wel weg en ik win. Bijna 3000 EXP en bijna 8000 Yen. Ok dan! :+

En er is niks zo vreselijk als een Persona wat een nieuwe skills krijgt, maar je moet er een andere voor dumpen!
    Eens zien wat jullie zouden doen: Ik heb Recarm gekregen (Revives an ally with 50% HP)
    Ik heb nu:
    • Dia (restore health)
    • Media (restore party's HP)
    • Agi (FIRE)
    • Maragi (FIRE to all foes)
    • Amrita (Cures all ailments except down and KO (party)
    • Agilao (medium FIRE)
    • Divine Grace (Effects of Healing are increased by 50%)
    • Mudo (low chance of instant kill)

En bij het uittikken van die lijst valt me pas op dat ik Agi én Agilao heb. Kan ik beter Agi gewoon dumpen.
    Daarvoor was mijn keus geweest om Mudo weg te doen.

Laatst bewerkt: 12 jan 2014
  6. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Als je die handen verslaat (en niet laat ontsnappen), houd je er een mooie bak XP en geld aan over.

@Dulle: mijn romance-keuze viel op
    Yukiko

en Chie en Rise en Yumi. Valentijnsdag was awkward

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yup, I know. Vond het gewoon vreemd dat er eerst Resist komt te staan, en dat ik daarna alsnog het geld en XP krijg. Maar ik klaag niet!

Een man met smaak zo te zien. :cool: Eigenlijk zou je ook Kanji moeten kunnen romancen, haha. :D Dat zou leuke scenes opleveren.

8. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Waarom naar huis gaan? Terug naar de TV world-hub, en meteen door naar die dungeon; zo hoef je geen dag op te offeren.:b:

Yep, die handjes moet je altijd proberen te killen; zijn echte XP/money-boosters!
    (in de dungeon van Kanji lopen er veel rond, ook 1 bij een trap; killen, trapm op, trap af en hij is gerespawned! Althans zo heb ik daar effe een paar leveltjes extra meegenomen)

Haha, ja das kut...en wordt straks nog veel erger.:9
    Ik probeerde altijd een paar vaste Personas te hebben, en daar een paar skills op te houden. Een element, plus extras.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik bedoelde Goho-M, niet letterlijk naar huis! :p

Die handen zijn wel altijd irritant. Resisten en blocken alles behalve physical. En als het te lang duurt rennen ze weg. Lafaards! :+

Wat een schattige kleine Shadows zijn er nu. Even wat anders dan de vorige dungeon waar ik in zat. ;) Voelt goed om weer eventjes gemakkelijk kont te schoppen.

edit: KUT, wat doe ik nu?! Kies ik een Half XP card na zo een gevecht met handen. 8)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    oh god, wat ben ik blij dat je na een death gewoon vanaf het begin van een floor kan beginnen... :eek: Alles liep perfect, al vele floor's zonder problemen gedaan en ook dit gevecht leverde geen probleem op. Maar damn, die ridder haalde me toch opeens hard uit... Dood. Niemand wat de klap voor me opving. Ik schrok me een hoedje. :+ Vooral omdat het even duurde voor ik besefte dat ik niet 2 uur werd terggezet. Pfoe.
    puf
    dit is niet goed voor mijn hart!

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hehe dat had ik bij Kanji. Raakte al helemaal gek, vooral omdat ik eigenlijk al wou stoppen maar ik niet meer kon saven. Gelukkig daarna wel gelukt! :cool:

Iemand de anime gezien? Zag vanmiddag een stukje op YT, wil ik zeker checken. Vooral omdat ik de stukjes in de game juist zo tof vind, alleen al een hele lange tijd niet meer gehad. :mad:

12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, er zitten etterbakjes tussen.

Dobbelstenen en tanks schakel ik zo snel mogelijk uit, die hebben instant kill aanvallen.

Reaper al gehad Dulle?

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Of die Gundams

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Reaper nog niet gehad. Dacht hem te horen, maar blijkbaar niet... Hij was waarschijnlijk bang voor me geworden.
    Ben nu op de 11e floor aangekomen (de ridder wat me eerst problemen gaf nu gelijk omgelegd met een Hama. :+). Hm, nachtje slapen en dan terugkomen, of de vos me laten healen en gelijk doorgaan... (11e floor = boss)
    Die vos is wel een afzetter... En ik ben té zuinig met mijn items. :p

edit: Ik sta ook op 11e floor in de Kanji dungeon. Vandaag is erg productief geweest, qua levellen, vechten etc. 14 levels omhoog gegaan. En maar 4 ingame dagen verder.

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, hier staan en gezien.

Stemmen zijn precies dezelfde als in de game.
    Sommige dingen zijn anders, maar niet slechter. Al je bijbaantjes bv, hebben ze imo leuk opgelost.
    En je ziet in de anime Aiko (toch??) van die eettent!

Tekenstijl is helaas niet zo mooi als die van de anime stukjes in de game, maar dat mag de pret niet drukken.

Anime pas kijken als je de game uitgespeeld hebt ivm spoilers!

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die vos vraagt gewoon 12000 om me te healen! Wat een lul.

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gewoon gaan slapen. Heb die oplichter nooit gebruikt

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hij is inderdaad duur; al wordt hij goedkoper als je zijn social link hoger hebt, en ik had ook altijd het idee dat hij duurder is als je zijn huidige quest nog niet afgemaakt had (hij is dan ook niet aardig).

Soms van zijn services gebruik gemaakt als ie niet te duur was, al deed ik health meestal met spells, en SP met potions.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Vos Social Link is lame. :p
    Ik vandaag 1 keer. :+ Ik heb geen idee hoeveel tijd ik nog heb om (xx) te redden, maar de game begon me wel erg vaak eraan te herinneren, en Kanji belde me pissed op. Dus er maar even wat vaart achter gezet en gebruik gemaakt van meneer Vos zijn diensten.
    Ik verwacht dat ie de volgende keer in een mooie Mercedes naar zijn werk komt, met de bedragen wat hij vraagt...

20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    In de anime ist een schatje.:thumbs:

Deel Deze Pagina