1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] Persona 4: Golden

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jan 2012.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep. Best kut.:+

@Dulle; ja dat kan. Ik weet dat ze maar 1 of 2 jaar jonger is maar voelt toch creepy...persoonlijk vind ik de andere persoon die je voor die S-link kunt kiezen ook leuker om te doen (en ja, die kun je ook).

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ze ziet er nauwelijks ouder uit dan Nanako, dus ik was ook snel van onderwerp veranderd. :+
    Voelde me wel lullig...'t is verder een aardige meid.

Maar ik wist niet eens dat het mogelijk was!
    Waarom Kanji dan niet! :mad:

3. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Omdat Kanji niet....:+

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    NOU EN.
    Zou hilarisch zijn geweest. :+

5. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Alleen maar nóg meer keuzes Dulle, je hebt het al zo moeilijk!:9

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, dat is dan wel weer waar. :+

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Goooooood. Had hem bijna. Toen begon hij opeens Mind Charge -> Mabufula te spammen en bleef mijn team maar healen en ik ook. Maar lukte niet, morgen again. :+
    Mhm even wat ingelezen. NOG EEN KEER PROBEREN DAN!

Laatst bewerkt: 20 jan 2014
  8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    GELUKT?

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Nee, gister had hij me weer hard aangepakt. Even straks proberen, beetje ingelezen wat ik moet en kan doen. Vervelende is dat hij me in twee keer neer heeft met Mabufula. Misschien moet ik maar wat omhoog levelen, zit onder de 30 dacht ik.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gewoon eventjes op je gemak de dungeon hiervoor doen en wat levellen. Op het einde ligt dan ook iets nuttigs én je levelt. win-win.

Misschien Yukiko equippen met een item wat haar de ijs aanvallen wat beter laat weerstaan (ik heb voor Chie en Yukiko beide een item aangetrokken waarmee ze wat beter hun weakness kunnen dodgen).
    Of Yukiko altijd laten guarden zodat de boss iig niet steeds 1 MORE krijgt.

Maar goed, je hebt je ingelezen met waarschijnlijk betere tips dan mijn geleuter. :+

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Doen jullie die dungeons sowieso niet een 2e keer?

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik heb

Yukiko's Castle 2x gedaan en Kanji's Bathhouse 2x gedaan. Voordat ik naar Rise ging eerst Kanji nog een keer gedaan, of spawnt Yuki's Castle nu nog een keer dan?

13. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik vind hem echt verreweg de gemakkelijkste tussenbaas tot nu toe. Hij is zo freakin voorspelbaar. Met Yukiko gewoon iedere keer guarden wanneer hij mind charge doet en zelf king frost equippen wanneer hij mind charge gebruikt. Zelf vooral veel fysieke aanvallen gebruiken met Chie en/ of Kanji en de hele tijd healen met Yukiko. Wanneer hij die supercharge doet kan je de eerste ronde gewoon nog aanvallen en de tweede ronden guarden: dan doet de aanval erna helemaal geen schade meer.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb het nog niet geprobeerd, maar volgens mij kun je zo vaak als je wilt terug naar een oude dungeon.
    Er zal misschien niet altijd een bonus/boss op het einde zijn, maar aangezien er quests zijn wat dingen uit bv de eerste dungeon willen kun je er wel naartoe om random shadows te verslaan.

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dungeons kun je idd altijd nog eens bezoeken; er is echter maar 1 keer een andere eindbaas na die eerste keer.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Verslagen! \o/

Hierna ging ie down. Dat was makkelijk... :+

Hoe waren de vorige Persona-games trouwens qua stijl. Van wat ik heb gezien niet zo luchtig en kleurrijk als Persona 4. Het heeft qua verhaal echt een serieuze onderwerp en is ook vaak heel donker qua thema. Maar door de humor en personages is het vaak toch luchtig en daarom zo gruwelijk geniaal.

Kut dat P5 alleen vooralsnog op PS3 komt. Vind dit echt een game voor een handheld, buiten dat ik geen zin heb om nog op mijn PS3 te spelen vind ik het ook totaal geen game om op een console te spelen. In ieder geval, Persona 4 zou ik niet snel op een console spelen.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb maar een uur of 6 gespeeld van P3FES en je weet hoe weinig dat zegt van een Persona game.

Ik vond P3FES een toffere sfeer hebben. Het is wat duisterder overall. Maar beiden hebben duidelijk overeenkomsten. 1 en 2 schijnen behoorlijk af te wijken en meer oldschool te zijn inclusief grinden.

grinden jullie vaak overigens?

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nope.
    In tegenstelling tot vroeger, irriteer ik me er tegenwoordig aan als het (veel) moet om verder te komen.

Gelukkig is grinden niet echt veel nodig in P4G; ik heb alleen op het eind effe gegrind zodat ik makkelijker door de extra en true ending dungeon kon.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    P4 is de enige met zo een sfeer. Persona 3 is duisterder, minder leuke personages (Junpei is een poor man's Yosuke, main character is een vreselijke emo qua design)
    Het is door en door een Persona game zoals wij het kennen, met Social Links etc. Maar geen variatie in dungeons en veel serieuzer en de personages zijn veel minder leuk.
    Alleen Aegis lijkt me erg leuk, maar zo ver ben ik helaas niet gekomen 8) Yukari leek me wel leuk, maar was uiteindelijk ook te serieus. In P4 is Yukiko bv vrij serieus, maar op een leuke manier. En ze heeft van zo een lachbuien en andere eigenschappen wat het veel leuker maakt.

En voor mij maakt de vrolijke sfeer de impact van serieuze momenten ook veel groter. P4 is veel memorabelerder. In ieder opzicht.

Niet dat P3 echt slecht is. Maar het is geen P4.
    Geen grinden! Alleen terug naar een vorige dungeon, wat handig is om te levellen, maar ik grind niet. Ik ga gewoon van floor naar floor om de boss te verslaan en mijn item te krijgen. Ik zie het als een deel van het verhaal. :p

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik ben nu maxed out met een personage. Zijn er nu nog dingen met haar te doen zoals je altijd in de middag dingetjes doet? Of kan ik haar nu gewoon geen aandacht geven en chillen met mijn andere matties om daar ook maxed out te raken.

Eugawd, relatie met Yuki. 8)
    Tegen Chie aangegeven dat we gewoon vrienden zijn.

Deel Deze Pagina