1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] Persona 4: Golden

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jan 2012.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Geen aandacht geven? Je bent een vreselijk persoon! :+ En snel. Waar zit je qua datum nu? Ik dacht dat ik al snel was door in augustus een SL volledig completed te hebben. :p

Ik zag dat je een trophy had gekregen omdat je 5 perfect lunches had gemaakt. Heh. Ik heb 1 perfect gemaakt volgens mij, en voor de rest werd ik uitgelachen. 8) Ben jij een goede kok, heb je geluk of gebruik je google?

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik ben gewoon Le chef Fii! :cool: Nee, 2 heb ik google voor gebruikt. Andere drie had ik goed.

Zit nu op 4 juli en Chie heb ik ook bijna volledig completed. :cool:

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De rest krijgt blijkbaar niet veel aandacht van je, haha. :+

Ik wist niet dat er een trophy voor die lunches was... ik had 'gisteren' die volle koelkast niet moeten negeren. Ik moet iedere kans wat er is aangrijpen aangezien ik zoveel lunches verpest. :p

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dus jij valt in de categorie Mystery Food X qua kook kunsten? :+

@Fiasco; ik had al een relatie met Rise, maar dan Chie maar vooral Yukiko laten gaan was toch wel effe lastig en voelde me best lullig.:eek:

Laatst bewerkt: 21 jan 2014
  5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, misschien. :+

Mijn omelet was wel goed gelukt!
    (misschien omdat de game me niet vroeg hoe het gemaakt moest worden... :p)

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ook al heb je het goed gemaakt, ligt het aan de persoon die of die het ook echt lekker vind!

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hmm... Mja, ik merk dan vanzelf wel wanneer/of ik die trophy krijg. Ik weet bv ook niet meer of ik bij die lunch ook dit te zien kreeg

Sowieso niet echt vaak gekookt. Misschien maar eens doen, nu je niet meer zomaar SL's een rank omhoog krijgt.
    Maar eerst mijn diligence omhoog krijgen! :p Ik wil natuurlijk wel uiteindelijk die meat bowl op zien te krijgen. :cool:

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Awyeeeah Teddie is een held.

WTF Teddieeeeeeeeeeeeeeeee

Te foute leraar, pffff. Ook al zo'n raar vrouwtje bij mijn werk als schoonmaker in het ziekenhuis. :lol:

Laatst bewerkt: 22 jan 2014
  9. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ik had altijd het gevoel gehad de dagen inefficient in te delen en dat deed de game weinig goeds voor mij. Toen ik het zondag nog eens aanzette na lange tijd niet gespeeld te hebben ben ik gewoon maar wat gaan doen op het gebied van social links etc en wat een topgame kreeg ik daar voor terug. Toffe characters die het heel makkelijk maakten je helemaal in te leven. De credits lopen rollen nu over het scherm na 60 uur en ik had zo nog 60 uur door kunnen spelen. Ik mis het nu al.

Edit:

Oh man, er is een epiloog die ik niet vrijgespeeld heb. Dan maar kijken op youtube. Je krijgt hem als
    je de social link van Marie op Max krijgt.

Laatst bewerkt: 24 jan 2014
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    na 60 uur? Wat deed je in de eerste instantie fout dan?

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Tot hoever gaat het eigenlijk, gewoon een heel jaar tot april 2012?

Zit nu aan het einde van juli
    Haaaaaaaaa Mitsuo! Ik wist dat die dude niet te vertrouwen was. Eerst had ik hem als killer verwacht, maar kan me niet voorstellen dat ik hem nu al te pakken krijg. Anyway, eerst alle andere dungeons doen.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De game duurt een jaar, maar of het april-april is weet ik niet meer zeker. Misschien is het meer een schooljaar en kom je iets anders uit.

Ik heb nu mijn opperste concentratie nodig voor Sound Shapes, maar daarna weer volle kracht vooruit met P4G! :+
    Niet te snel gaan he Fiasco, anders haal je me in. :mad:

13. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ik heb niet echt iets fout gedaan dat de game langer heeft laten duren, want die is echt 60 uur. In het begin zocht ik vaak op wat ik die dag moest doen om m'n social links zo vol mogelijk te krijgen. Dat haalde me steeds uit de game en het is gewoon veel leuker om daar niet zo bij stil te staan en lekker op eigen houtje wat aan te klooien. Uiteindelijk komt het toch wel goed. Ik heb alleen nog even gekeken voor de true ending.

De game duurt tot eind maart, maar tegen het einde sla je regelmatig een aantal dagen over en kan je lang niet altijd aan je social links en quests werken.

De laatste vrij speelbare dag is op
    5 februari

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    60 uur is zelfs nog 'weinig'! :p Ik zit daar al op waar ik nu ben; halverwege september.

15. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Haha, dat is flink. Ik heb elke dungeon twee keer gedaan en daarbij gewoon elke verdieping een keer helemaal doorgelopen en alle shadows verslagen. Ik zou niet weten hoe ik het nog echt langer had kunnen laten duren.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet ook niet hoe ik het minder lang kan laten duren. :+ Het is iig niet dat ie de stand-by tijd meetelt, want dan had ik al op een paar honderd uur gestaan. :p

Ik zal wel te lang naar de dialogen staren ofzo. 8) En het maken van screenshots kost ook tijd! ;)

17. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Screenshots heb ik ook

14 Feb. Geen story spoiler, maar toch voor de zekerheid maar in tags.

:+

Laatst bewerkt: 24 jan 2014
  18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoor gehijg en gerinkel van kettingen. Zal ik alvast beginnen met bang te zijn? :+

19. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ik denk dat ik weet wat je bedoelt en dat komt uit een kistje vandaan. Ben je er al achter wat het is?

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het/hij is weggegaan. :mad:
    In een van de eerste dungeons kwam ik het ook tegen en kreeg ik de mogelijkheid om te vechten. Nu is het niet eens zo ver gekomen. Jammer, ik had er deze keer wel vertrouwen in.

Kan iemand me btw weer eens helpen met een skill keuze. :+
    Chie
    Heeft:
    • Apt Pupil (increases crit rate)
    • Auto Tarukaja (attack up voor de eerste 3 rondes)
    • Bufu
    • Mabufu
    • Counterstrike (15% chance of reflecting phys attack)
    • Ice Boost (Strengthes Ice attack by 25%)
    • Rampage
    • Black Spot

Ze krijgt:
    • Power Charge (doubles damage of next phys attack)

Ik heb al zo vaak gehoord dat het een goed idee is om Power Charge te nemen, maar ik wil ook niks kwijt van wat ik al heb... Misschien Rampage?

Deel Deze Pagina