1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] Persona 4: Golden

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jan 2012.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Toch ook maar de game aangeschaft :)

edit:

inderdaad zeg 8)

Laatst bewerkt: 4 mei 2014
  2. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Haha ja, eerste 2 uur is net een anime. moet er ff doorheen!

3. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

De game begint nu wel op start te komen, maar nog wel veel info in ene. Kan niet wachten tot ik de game goed begrijp. Waardeer de game nu in ieder geval al wel :)

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De eerste 2 uur zijn inderdaad het meeste non-actief. Maar gelukkig zat ik er niet met het gevoel van 'kut, ik moet me hier doorheen worstelen' :+

5. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Gister ook aan begonnen en vond die eerste twee uur ook niet erg. Rustig aan een inleiding in de wereld, character-introductie... De voice acting is trouwens zeer goed gedaan.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Overigens merk ik aan mezelf dat ik maar wat aan rommel in het spel. Als je op sites leest hoe ver sociale link planning gaat en alle ins en outs mbt fuseren.... Ik maak gewoon Persona's van zo hoog mogelijke levels en besteed verder tijd aan de dingen die leuk lijken :+

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zo hoort het imo ook :cool:

Ook bij bv Dragon's Dogma... als je ziet hoe diep mensen uitdenken welke builds het beste zijn, en wat je dan er allemaal voor moet doen... Pff, fuck dat :+ Ik doe wat ik leuk vind! Ook al is dat misschien een tikje minder effectief.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Hater. :+

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben nu bij Yukiko's castle op de 6de vloer (heb net dat paardding gekilled), maar heb geen SP meer (dat onderste balkje). Hoe vul ik dit, want zo ga ik kansloos ten onder in de boss fight :+

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :D
    Ga naar huis en slaap een nachtje! (er zijn ook items voor, maar slapen is goedkoper :p En vult het allemaal helemaal)

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar dan moet ik zeker weer helemaal opnieuw beginnen :'-(? Ja items weet ik, maar ik heb alleen health dingen. Blijkbaar niet goed inkopen gedaan van tevoren.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, je kunt dan weer beginnen bij de floor waar je was gebleven!

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik haat jullie en dit spel :'-(

Heb er nu al 12 uur opzitten 8) fucking hell zeg. "leukste spel op de Vita" they said. NEE! meest verslavende, tijdrovende geniale turnbased RPG komt eerder in de buurt! Heb hier helemaal geen tijd voor joh...

Kom er nu ook pas weer achter dat ik morgen een workshop moet geven en hier nog niks voor heb gedaan.. fml :')

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    And another one converted to the awesomeness that is P4G. :cool:

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    I'm sorta stuck...

Heb Yukiko geredt en daarna wat aangekut totdat Chie voorstelde om weer de tv wereld in te gaan om te trainen. Teddie had het over een nieuwe shadow in het kasteel. Tot de baas easy as pie maar vecht dan tegen zo'n koning maatje erica terpstra en hij kickt mijn ass met één aanval 8) En dan niet een of twee karakters maar de gehele party... Rare difficulty spike. Of doe ik iets fout? Ga maar even iets anders doen denk ik.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die is erg sterk heb ik gelezen op internet ;) ik ben er ook niet naar teruggegaan en ben nu al bij een nieuwe shadow.

Then again, ik ben voornamelijk bezig met social links te doen :+ wist niet eens dat je terug kon komen in de tv wereld tot voor kort :p

Edit: iemand tips hoe je die 'wealth hands' ofzo dood krijgt? Ze rennen telkens weg van mij en geen enkele aanval lijkt een weakness effect te hebben.

Laatst bewerkt: 9 mei 2014
  17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Physical attacks spammen.:thumbs:

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou die rennen gewoon weg na een aantal beurten hoor. Misschien ben ik te slap voor ze, want doe ook amper damage tegen die gasten.

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Moet geluk hebben dat ze niet wegrennen

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Heeft dat met de Luck skill te maken? iaw, als ik een persona met een hogere luck gebruik heb ik meer kans dat ze blijven?

Deel Deze Pagina