1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] Persona 4: Golden

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jan 2012.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee. Gewoon snel neermeppen met je sterkste physical attacks.
    Geen magic gebruiken, kunnen ze tegen.

Je moet ook wel een beetje geluk hebben hoor, als je wat hoger leveltje hebt gaat het wat makkelijker.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Fuck :'-( net gewoon in 1 hit mijn hele party dood door zo'n enemy 8) volgens mij was het geen eens een boss

3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Eindelijk verder gekomen haha in die eerste dungeon. Zit nu op de 8ste floor als goed is, maar wordt nu toch wel beetje gek. Constant terug naar huis om te slapen voor hp/sp en weer terug... Hoeveel floors zijn er? van yukiko's castle.

4. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ook die online help feature gebruiken; het is niet veel, maar elke keer als iemand je helpt krijg je een beetje HP en MP (of hoe dat ook alweer heet hier:9).

Als je elke keer terug moet in de eerste dungeon doe je toch echt iets verkeerd....

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    8 geloof ik :+

Ik ben nu voor de 4de keer in de tv. Wat baalde ik net ontzettend..

Bij Kanji ben ik dus. Op de 7de verdieping kwam ik aan. Eerst al die hand waar ik het eerder over had verslagen. iets van 1500 xp en 3000 cash :D kassa! Daarna die mini-boss opzich redelijk makkelijk verslagen, maar wel wat health verloren. De deur erna kom ik een makkelijke enemie tegen, maar hij viel mij aan waardoor er enemy advantage was. Uiteraard pakken alle drie de enemies Sensei aan en hup game over :emo:

Edit: SP heet het hier :)

6. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Nah niet elke keer, maar nu ik zover ben zijn de tegenstanders wel sterk. Ben ong 2x terug gegaan naar huis en ik denk dat ik nog wel een keertje moet. Vind het nog wel effe wennen, hoe alles werkt gewoon. Ook met dat Fusion, daar snap ik echt nog helemaal niets van.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat snap je niet? Ik zit er nu helemaal in en kan je het wel proberen uit te leggen :) ik speel op normal en het gaat mij redelijk goed af. Ik moet wel meer mijn stats gaan increasen ipv die social links.

Edit: wat ik wel zonde vind van het fusen en al die persona's, is dat ik nooit hetzelfde krijg als met Pokemon. Je gooit je oude persona's weg en haalt er weer nieuwe voor in de plaats. Beetje jammer is dat. Ze hadden beter kunnen doen dat ze evolueren ofzo.

Laatst bewerkt: 10 mei 2014
  8. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Eindelijk voorbij Yukiko... Tijd vastgezeten, proberen nog wat te levelen en uiteindelijk te laat door de mist. Toen een week terug en weer vanaf het begin veel levelen in de floors en goed opletten met het fusen. Nog niet eerder een Persona-game gespeeld dus allemaal vrij nieuw maar nu net zoals MaddMonkey wel aan gewend. Ook Normal. LageTrial, ben je al verder?

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zit met 27 uur nu pas in juni 8) tot hoever gaat deze game joh? Wel heb ik de social links nu links laten liggen. Ik probeerde alles namelijk max te krijgen, maar dat schijnt niet te kunnen in een playthrough.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat! Sowieso wel bezig zijn hoor, vooral Yu's zijn vrienden moet je sowieso op max hebben.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar ik wil studeren of enveloppen maken of op kinderen passen :p

12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tuurlijk wel; je krijgt er zelfs een trophy voor.

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik las bij een guide dat je daarvoor een New game+ moet doen. Skills neemt ie dan namelijk mee en dan kan je je volledig focussen op de social links. Ik doe er nu soms ook nog wel een paar hoor. Vooral als ze bellen zeg ik wel ja, maar ik ging eerst het zoveel mogelijk inroosteren. Nu ben ik gewoon meer bezig met studeren en op regenachtige dagen die rijst in het restaurant eten of mijn moestuintje bijhouden :+

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Oh ja dat zou kunnen.

Ik heb de game de eerste keer 'blind' gespeeld, en de tweede (speedrun) op easy om alle social links te pakken (had er de eerste pt veel overgeslagen omdat ik simpelweg niet wist dat ze er waren.:+).

Mijn eerste Platinum op de Vita, en de Platinum waar ik het meest trots op ben.:9

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat probleem had ik de eerste maand ook al. Ik wist ook niet dat een sociale link 2 Keer zo snel omhoog ging als je een persona had daarvan

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep.

En vreten bij die tent Aiya op regenachtige dagen; minstens 3 skills gaan up!:b:

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat doe ik :)

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435

Argh :mad:! haat aan deze dingen zeg. Ze rennen telkens weg met nog een klein beetje health te gaan :'-(

19. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Haha :+ Lukt mij ook heel zelden om ze op tijd te verslaan

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nja het lukt net aan als alles mee zit :p vaak doen ze dan een actie waarmee 1 of meerdere uit mijn party in panic mode raken en het dus al gelijk over en uit is. Want ik moet dan dat opheffen en ik kan degene in panic een beurt niet gebruiken. Krengen zijn het gewoon :9 maar leveren wel heel veel op als je ze wel verslaat.

Deel Deze Pagina