1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] Persona 4: Golden

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jan 2012.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat is echt heel erg eng ja.

:cool:

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, kan echt.

Dames zijn dan ook niet echt blij als je dat echt doet...ze zijn niet boos, maar wel teleurgesteld...en dat is altijd veel erger.:+

Nice Dulle!_O_

Ben je er nog lang mee bezig geweest? Heb het idee dat die helemaal niet zo lastig is als ze je laten denken....

Ha, ik heb voor al mijn apparaten een Mass Effect theme, maar heb al wel een Persona file klaar staan voor als ik toch iets anders wil (Vita = Persona voor mij).:9

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Een uur of 2/3 denk ik. Als je in de main game gewoon ervoor zorgt dat je niet constant dezelfde party members hebt zou het goed te doen moeten zijn. Het lastigste komt nog van het random element. Ik kreeg het bij een poision ailment, dus je moet geluk hebben dat je tegenstander je een ailment wilt geven, én dat Rise daarnaar wilt verwijzen. :+

Kanji werkte ook tegen, bij iedereen had ze al gejuicht bij een goede dodge, maar Kanji was te traag en wist nooit te dodgen. 8)
    Ach ja, ik heb em nu tenminste. De Plat is in zicht! Ga nu eindelijk beginnen aan NG+. Gewoon op Normal denk ik wel, wordt wat saai als ik very easy neem. (misschien gelijk weer mijn level 96 persona uit het compendium halen en ik ben klaar met het verplicht fusen van persona's! Al maakt dat het ook gelijk weer erg easy)
    Ik denk uiteindelijk toch weer met dezelfde party samenstelling :+

@Vita = persona: Jammer dat deze skin alleen voor pre-orders was.

4. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, zal een leuk collectors item zijn nu...

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
  6. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
  7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Duur gedoe, zo een skin. Ik wil er misschien nog wel een tientje voor betalen, maar niet meer dan dat. :p

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856

Pff, Persona 4 Golden Marie Anime is het volgens mij. Holy shit, niet normaal hoe veel Marie ze toevoegen. Toch zijn de eerste 3 EP's wel fun, het draait eigenlijk puur alleen om de extra stukken uit Golden. Wel tof gedaan, humor is geweldig.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is er al een engelse dub?

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nope, zal nog wel een tijdje duren.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Meh. Ik denk niet dat ik kan kijken met de Japanse stemmen, en dan vooral dat gepiep van Teddie. 8)

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Teddie is verschrikkelijk. :lol:

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nope, kan ik ook niet.

Voor mij lijken al die Japanse stemmen echt veel te veel op elkaar; als ze iets buiten beeld zeggen weet ik niet wie het is.:+

Bovendien is de engelse voicecast van deze game echt perfect.
    Normaal zit er altijd wel 1 of 2 stemmen waar je je aan irriteert maar bij deze game echt niemand.:b:

BTW; ook een reden om de (originele) Anime te kijken; je ziet eindelijk de dochter van die eettent!:+

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, eindelijk! :+ Hm, de originele kijken of wachten op een dub van Golden...

Pro als ik ben heb ik gewoon de eerste echte battle verloren in NG+ 8) Met een beetje té veel zelfvertrouwen zitten spelen denk ik. 'Healen? Dat is voor watjes!'

Klein dingetje wat ik jammer vind;
    dat je die nieuwe kleding en kapsels van het Golden einde niet als costumes krijgt in NG+ :mad:

Nee, dit is niet een echte spoiler, maar dat moment dat je ze allemaal nog even zag en dan ook nog met een nieuwe stijl was leuk, dus dat wil ik niet voor anderen verpesten. :p

edit: Oh lekker, ik kan gelijk weer alle wapens kopen die ik al unlocked had. Gelijk even wat top of the line equipment aanschaffen en die difficulty is voorlopig ook geen probleem meer.
    Helaas niet mijn reaper equipment, maar goed! Voor een level 2 char is 300+ damage/armor ook best goed, haha. Gaat wel een dure grap worden om dat voor iedereen opnieuw te kopen.

Laatst bewerkt: 26 jul 2014
  15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sowieso beide? Eerst normale anime in Engels. Dat volgt gewoon de volledige game plus wat extra's. Golden Anime is gewoon als een kleine extra.

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Gewoon de originele, die neemt de tijd voor het HELE verhaal.:thumbs:
    Bovendien is het nog maar afwachten of Golden ook in het engels uitgegeven gaat worden...en als dat zo is dan verwacht ik dat zowieso niet binnen een jaar.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er schiet me net opeens een heel belangrijke vraag binnen. :eek: Jullie kennen vast wel die duo aanval van Chie en Yukiko.
    Zijn er eigenlijk nog meer duo attacks in de game?

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Heh, heb dezelfde vraag toen ook gesteld; geen antwoord op gehad, maar ik heb geen andere gezien dus denk het niet.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nog meer reden om Chie en Yukiko nooit uit je party te dumpen! (al doet die attack niet zo gigantisch veel damage als je zou denken/hopen :p)

Zelfs deze 2e PT zal ik denk ik dus weer de hele tijd met dezelfde party lopen. 8)

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Teddy kan er nog bij komen

Deel Deze Pagina