1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] Persona 4: Golden

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jan 2012.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik probeer het altijd zonder Google te doen, maar ik wil niet aan het einde van het jaar zonder Knowledge zitten, dus soms, als niemand kijkt, open ik even snel Google. :+ Vooral als Chie of een van de anderen het vraagt. Ik wil niet dom lijken tov hun!
    Helaas voel ik me nog dommer als ik een vraag krijg wat ik hoor te weten (of iig dacht te weten) en het alsnog fout is. Damnit. :mad:
    Ik had wel tot mijn grote verbazing het eerste raadseltje van die funky student goed. 8) Ik snapte de vraag eigenlijk niet eens goed.

Catherine nooit gedaan. Geen idee of het het ooit ga doen. Al heb ik eigenlijk geen idee hoe het, buiten de puzzels om, speelt. :p

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Geluk is met de.....:+

Beetje in de stijl van Persona dus; praten, social gedoe....(heb effe een stukje gespeelt om te kijken of de puzzels me niet teveel stoorden, maar het verhaal is net zo'n mystery inzuiger als P4G, dus niet echt heel ver gegaan...eerst P4G!!

3. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Dulle, de 3DS gaat 4 Shin Megami Tensei games krijgen hoor. Ze hebben al Devil Survivor Overclocked, en krijgen nog Devil Survivor 2, Soul Hackers en Shin Megami Tensei IV. :x

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Uhm, ja? Weet ik. Nou en? :+ Ik denk dat je op deze post doelt? Daar heb ik het toch over Persona games. Persona =/= SMT. Ik weet dat als je wilt mierenneuken ze tot dezelfde serie behoren, maar er wordt normaal gesproken altijd onderscheid gemaakt tussen Persona en de overige SMT games.

En ik denk dat ik maar beter weer een andere avatar kan pakken. 2 Rise's achter elkaar kan verwarrend werken. :p

5. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Hahaha tuurlijk wil ik ff mierenneuken. :+ Maar goed, Devil Survivor zijn ook erg vette games die zeker het checken waard zijn!

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nu met die Xbox reveal achter de rug zat ik zo aan exclusives te denken. Toen viel me in dat een tijd terug iemand gokte (dus een gerucht zou ik het niet eens willen noemen) dat Persona 5 exclusief zou zijn voor de Vita.
    Hoe awesome zou dat zijn? :D Ik denk dat ik dat inmiddels liever heb dan als een console game (al zeg ik daar ook geen nee tegen natuurlijk)

E3 zal nog te vroeg zijn, dus kom maar op met TGS! (zoveelste jaar achterelkaar dat ik vergeefs ga wachten op een P5 aankondiging)

7. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet maar zo denken. Als P5 op de PS4 komt, komt ie in feite ook op de Vita, aangezien je PS4 games ook op je Vita kan spelen. :)

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Maar ik ga geen PS4 halen. Dus gooi hem maar als losse game naar de Vita :D

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil een Persona 5 juist op de console, als dat nu een Ps4 of Xbox One zal zijn.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, ja, maar dan moet je 2 apparaten aan hebben staan, niet echt hetzelfde. :+
    Het is denk ik doordat ik de laatste tijd niet snel meer mijn consoles aan zet en veel eerder even de Vita uit stand-by haal. Meer geschikt voor korte bursts of gameplay, meer gemak.
    Het is natuurlijk geen ramp als het geen Vita exclusive wordt, maar het zou wel geniaal zijn. :D Eindelijk de exclusive die de Vita zo hard nodig heeft.

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat ik dit spel nooit gespeeld zou hebben als het op de console was uitgekomen. Ik vind dit juist een perfect spel voor een handheld, en vooral de vita. Het liefst zie ik P5 op de vita verschijnen.

Maar ja, inmiddels vind ik de serie wel zo leuk, dat ik het volgende deel sowieso wil halen. Enige 'probleem' is dat ik de volgende generatie maar een console wil halen. Als dat de xbox one wordt, schat ik de kans klein(er) in dat Persona daarop zou verschijnen. Vind de PS meer een console voor dit soort games. Maar ja, P4A is ook multi-platform, dus wie weet. Vandaag krijg ik trouwens P4A binnen, ben benieuwd.

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dan koop ik een Vita! Persona 3 was ook prima even te spelen, snel 1 dagje naar school en even levelen die avond. Hmm, misschien m'n psp maar weer eens aanslingeren O-).

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als je verder gaat met Persona 3, houd dan bij in het topic wat er allemaal gebeurd! :+ Ik heb de game nooit uitgespeeld. Gaat zo lastig zonder PSP. :mad: Maar door P4A wel weer geïnteresseerd geraakt in wat de afloop zou zijn geweest van de game. :p

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    P3P kopen Dulle ;)

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Er werd gemeld (in een tweet) dat er een grootse exclusive game naar de Vita zou komen.....zou dus idd P5 kunnen zijn...

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Vanavond ff kijken of ik hem kan vinden :+ & de oplader.

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Persona 3 nog gekocht op ps2 voor 5,- laatst. Die was beter toch

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Persona 3 FES is de beste versie volgens mij.

Uhm...

:+

En ik ga het geen 2e keer kopen!

19. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Die PSP-versie verkopen en de PSN-versie kopen op je Vita. Of ergens een PSP vandaan toveren... (Of, indien je die nog wel hebt: P3P spelen!!! :+)

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176

Deel Deze Pagina