Beide, maar game is ook gewoon kort en erg eenvoudig. Hij was wel erg leuk maar dit had eigenlijk gewoon een launchgame moeten zijn dan had de game meer indruk gemaakt denk ik. Nu weet je inmiddels wel wat de Vita allemaal kan.
Vooraf werd gezegd dat het 6 a 8 uur zou zijn. Klopt dat? Of is het korter? Natuurlijk weten we wat de Vita kan, daar hadden we Welkomstpark voor. Maar dat wilt niet zeggen dat ze de functionaliteit niet meer op een leuke manier mogen gebruiken.
6 uurtjes haal je wel ja, zal zelf ook wel 6-8 uur gespeeld ( is me nog niet opgevallen dat de game ergens de tijd bijhoudt ). De Vita wordt ook wel leuk gebruikt, maar je hebt het ook allemaal wel eens gezien. Voor mij persoonlijk had dit meer indruk gemaakt als dit 1 van de eerste Vita games zou zijn geweest. Game is wel erg leuk dus heb er geen spijt van. Aangezien je met collectibles zit is het ook wel logisch dat je geen 100% haalt met verhaal alleen. Edit: Plat inmiddels ook gehaald.
Ik weiger het te geloven. Eens even controleren of het mailtje echt van Zavvi komt. Anders download ik het gewoon van PSN.
'gewaarschuwd' pff. alsof jij wist dat dit ging gebeuren! Jullie lachen straks niet meer als ik een Xbone krijg!
Normaal zit ik niet meer zo lang op een handheld de gamen maar dit is een topper! Bijna uitgespeeld en dan de gemiste collectibles halen voor mijn eerste platinum trophy. Voor vrijdag moet dat wel lukken en dan de verkoop in.
fuck it, geen zin in meer gekut. Dan maar geen doosje. (ik wacht al op het mailtje van zavvi waarin ze melden dat ie per abuis was verzonden. Er zal iig nog iets mis gaan)
Had je de mijne ook kunnen overnemen Twijfel nog of ik hem op bazaar gooi of gewoon inruil bij GM en wat nieuws meeneem.
Tsja, had gekund. Maar ik ben in een pessimistische bui, dus het zou dan verloren zijn geraakt in de post, of het zou niet hebben gewerkt op mijn Vita. meh. Het is even veel als ik bij Zavvi had betaald, dus ik overleef het. Hopelijk werken ze alleen niet tegen bij het terugstorten van het geld -_-
Jij ook??? Kreeg precies hetzelfde mailtje! Stelletje soepkippen daar! Ben nu wel extra nieuwsgierig wat ze verstuurd hebben.