Ik zou deze van het weekend krijgen maar mn collega was em vergeten. Dus maken jullie je niet druk, jullie mattie heeft em ook nog niet
Ik ben vreselijk geduldig! Ik had het zelfs uit Engeland besteld. Daar moet je geduld voor hebben! Maar er was geen reden om het uit NL te halen omdat het hier een paar euro duurder is. PSN was gewoon de goedkoopste optie. Da's niet ongeduldig, dat is cheap.
Hmm oke Veel plezier in ieder geval Super game zit nu op de 30%, kijk er al naar uit om al je in-game screenshots te bewonderen
Zeg... heeft iemand nog wat pre-order bonussen over? Die ben ik nu natuurlijk ook misgelopen. (eerst kreeg je die ook via PSN, maar alleen bij...tsja... pre-orders) bah Kunnen jullie niet wat extra codes bij de GM oppikken?
Je bent een heerlijke vent, i like it! Hopelijk storten ze wel je geld terug ja, zavvi kan daar soms tergend lang over doen.
WTF... Ik heb gisteren ook zo'n mailtje gehad... Misschien een verkeerde druk ofzo? Maakt me wel nieuwsgierig. Ik heb eigenlijk toch nauwelijks tijd om te spelen, dus echt druk kan ik me er niet om maken.
Hartstikke bedankt man! Ik zal ook zeker een fotootje van mijn varkentje posten als ik em inelkaar heb gezet. Zeg. Zouden we wettelijk verplicht zijn om het terug te sturen? Voor €25 wil ik die bundel wel houden.
Het Nederlands is niet slecht, maar toch wel weer jammer dat er niet gewoon een optie is om te veranderen naar Engels. Waarom doen ze daar altijd zo moeilijk over.
Ja, als ik terug mail zal ik vragen om gewoon engels te gebruiken, dat is beter te volgen dan dat google-vertaalde engels naar nederlands.