1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] Tearaway

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 14 aug 2012.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nou.
    Ook dat ja. :+ Ik heb niet eens een idee in welke taal ik moet terugmailen. 8) Zal voor de zekerheid maar mijn beste boerenkool Engels gebruiken. :cool:

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Engels is makkelijker dan Nederlands.:)

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk is dat zo. Maar een hollander wat Nederlands spreekt klinkt gewoon altijd zo... plat. :+

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    6 geboden

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Screenshot functie van de Vita. Ingame camera.
    Waar vind ik de tijd om uberhaupt te spelen? :+

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Huh, heb je de game nu al binnen? Wat zat er in het pakje van Zavvi dan?

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee. Interesseert me verder ook niet. Het gaat terug, ik vraag mijn geld terug en Zavvi kan mijn rug op. :+ Heb de game gewoon gekocht via PSN.

edit: Mag ik ook nog even melden hoe geniaal die bouwplaten zijn? Het idee dat je gewoon alles kunt bouwen wat je in de game ziet is heerlijk. :D Al ziet deze er wat lastig uit :p : http://tearaway.me/atoi

Laatst bewerkt: 26 nov 2013
  8. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Heb hem zojuist uitgespeeld, helaas. Vond het echt een super game en tot nu toe nog mijn leukste game die ik op de vita heb gespeeld, zelfs leuker dan thomas was alone :+

Ik heb het gevoel of ik er een uurtje over heb gedaan maar denk toch wel dat het eerder 6 uur is geweest. Sowieso nog ff terug voor de collectibles en voor de platinum trophy. Maar blijft jammer dat die toch wel kort is.

Bouwplaten is echt super, al denk ik dat ik me er niet aan gaat wagen. Teveel inkt denk ik zo en tja denk ook niet dat zoiets lang in me kamer blijft staan. Moet alleen nog wel me pre order bonussen ophalen bij GM :+

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zeg, die foto wat je in het begin van jezelf moet maken... komt die later ook nog terug? :+ Ik ben al een half uur aan het rondprutsen ermee om er maar niet al te idioot op te staan. :p (eerste foto was uiteindelijk het beste natuurlijk)

JA, ik weet dat ik ook een foto van een random object kan nemen, maar ik doe zoals het hoort! :cool: Die eekhoorntjes zijn onder de indruk van mij, dan ga ik ze geen foto van een plantenpot geven! Ik ben hun zon!

10. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Die komt nog wel terug ja.

Ik heb dat varkentje al gemaakt. Die bouwplaat was nl. de poster die ik bij GM kreeg. Was wel aardig wat geknutsel en hij werd gelijk ingepikt door mijn zoontje. Varkentje staat nu op zijn nachtkastje. Eens kijken binnenkort om er een paar te downloaden en uit te printen, zitten een paar erg leuke figuurtjes tussen.

11. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik vind het een erg leuke game, maar zodra ik hem uit heb gaat hij in de verkoop. Ik heb niet echt zin om nog alle figuren en cadeautjes nog te gaan verzamelen, daar vind ik de game gewoonweg niet interessant genoeg voor. Die figuurtjes zijn wel echt heel leuk, misschien dat ik me er eens aan waag.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nooohhh, dat is niet wat ik wilde horen :+

Terug naar de photobooth! :p

13. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Na een uurtje of 5-6 uitgespeeld. een hele leuke, unieke game met een supereinde. de camera was af en toe ernstig irritant gepositioneerd, maar daar is overheen te komen met zo een leuke game.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Iemand eigenlijk al iets ontvangen van Zavvi?

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nope....wel alvast mailtje terug gestuurd, met vraag voor een refund, omdat ik niet nog langer zoek te wachten.
    Neem deze game vanavond mee samen met de PS4 bij de nachtlaunch.

En even gezegt dat de vertaling crap is, en of ze aub in het engels willen reageren omdat dat duidelijker is.
    Al besloten wat je gaat doen Dulle?

Laatst bewerkt: 28 nov 2013
  16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe bedoel je? Met Zavvi? Geld terugvragen.
    De game heb ik inmiddels al gewoon via PSN gekocht.

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik bedoel met het verkeerde pakket.;)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ah. Moet ik eens zien wat het echt is. Mijn zus zat er al vaker over te denken om een Vita te kopen, dus misschien kan ik het aan haar slijten. :+ Geen gedoe met terugsturen en Zavvi krijgt het verschil van geld gewoon overgemaakt.

Ik weet niet of ik het uiteindelijk zou aandurven om het pakket gewoon stiekem te houden zonder te betalen. :p

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Kunt het proberen toch? Helemaal als je het toch wilt houden.:)

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het zou iig niet erg zijn als ze me daarna verbannen om ooit nog te bestellen bij hun. Dat was ik toch niet meer van plan. :+

Deel Deze Pagina