Haha, vriendin en ik aan het knutselen, mijn zoon als een directeur aan het observeren en dirigeren wat we nu moeten bouwen.. erm misschien heb ik toch een obsessief compulsief bouw syndroom of zo
Nou dat was een creatief middagje! Wel mooi hoor! Ik liet het mijn dochter zien; veel te moeilijk pappie.
Deze game heeft in zijn kleine, papieren pink meer creativiteit dan de meeste games ooit zullen hebben.
Idd. Ik hoop echt dat de game het goed doet (qua prijs is het ook een ideaal kerstkado!) en dat we nog een deeltje krijgen.
Ik ben nu in Spoiler de Woestijn. En om zo een blauw cadeau te krijgen wilt een schedel dat ik hem herinner en een piratenvlag draag...Ik weet niet of ik nog niet goed wakker ben, maar ik kom er niet uit. Wat moet ik doen?
Uitgespeeld. Prachtige game. Mooi einde. De game is zijn prijs dubbel en dwars waard (in mijn geval letterlijk )
In welke taal speel je de game/heb je de game gespeeld eigenlijk? De mijne begon in het NL, dus ik naar engels...maar dit is werkelijk waar de eerste keer dat ik liever NL stemmen heb.
Ik heb 'm ook uitgespeeld. Wat een leuke relaxte game zeg. Elke functie van de Vita komt aan bod, en nergens is het vervelend of geforceerd. Zitten ook hele originele dingen tussen. Het is het wachten (op Zavvi vooral) waard geweest..
Er is vandaag DLC voor Tearaway uit: LittleBigPaperpack Deze game verder helemaal vergeten morgen ff kijken of ie ergens nog ligt
Leuk spel dit zeg Ook erg toffe integratie van de mogelijkheden die de Vita biedt! Ziet er subliem uit, speelt heerlijk en is erg komisch op momenten.
Fuck het ik dubbelpost gewoon! De muziek in deze game is echt geniaal Wel even een goede koptelefoon op doen! Echt een briljant spel dit. Alleen door deze game kan ik de Vita al een geslaagde koop noemen
De muziek is echt prachtig. Deze game is prachtig. Heb er net twee uurtjes mee gespeeld en zal wel spuit 11 zijn, maar wat een ervaring biedt deze game. Het is grappig en ontroerend, speels maar niet kinderachtig, innovatief en intuïtief. Heel bijzonder. Een prachtige kroon en snor. Een selfie-knop! Dit was ook een mooi moment. Spoiler