Eindelijk maar eens opgestart. Awesome! Zo fris, kleurrijk, leuk en graphics van de zon zijn adembenemend!
voor de mensen met de Plat. Welke level vonden jullie het moeilijkste om te doen zonder af te gaan? Dan doe ik die het eerste. Pff, ik ben nu bezig met een level. Ik had vooraf nooit gedacht dat ik fucking tearaway zou spelen met zweethandjes edit: Bij de eerste sprong na deze post dood. Jeejj
Between the Pages... Aan het einde waar de paden worden opgevouwen en uitgeklapt. Als je dan ergens stil kan staan moet je goed naar de patronen van die paden kijken. Ook daarna als je die driehoeken openvouwt.
Dan doe ik die zometeen. (ik heb nu al genoeg moeite met De Scheur, dus dat wordt nog wat Ik ben zo slecht in het inschatten van de sprongen) edit: De Scheur edit2: Tusssen de Pagina's edit3: Wendigo kloof Zo. Die break van Tearaway was blijkbaar precies wat ik nodig had! Dat ging een stuk gemakkelijker dan mijn vorige poging.
Misschien dit gewoon het TearAway topic noemen? De PS4 versie ziet er iig ook heel vet uit, hier de Japanse trailer ervan: Ik hem zeker weer kopen maar eerst nog steeds die Vita versie dus uitspelen, komt er maar niet van
Lol, die Japanners kunnen echt geen reclame maken. Ik ga de demo checken, maar weet eigenlijk ook wel zo goed als zeker dat ik de game ga halen. En ja, ook ik heb de Vita versie nog steeds niet uitgespeeld.....maar staat op de agenda!