1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] Tearaway

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 14 aug 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als je het in 1 keer goed had gedaan was het geen moeite. :+
     
  2. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ach ja had gekund

    EDIT: Net gehoord dat games bij GameMania zowel first als third party games €70 gaan kosten, pffffffff. 65 bij Nedgame, dus dan haal ik ze daar wel. heb nog 20 euro aan kado bonnen bij GM, dus dan zou ik 15 euro korting eigenlijk hebben. Of ik moet die bonnen gebruiken voor Tearaway dan hoef ik namelijk nog maar 10tje bij te leggen.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2013
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wacht, homescreen van je ifoon dinges? Pff, ik dacht op zijn minst van je Vita. :+

    €70? Voor Vita games?
     
  4. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Haha nee m'n vita is standaard wallpapers. iPhone 5+* om precies te zijn. 70 euro voor PS4 games.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    GM is nog idioter dan Bol qua games prijzen.


    Je weet dat er meer winkels zijn dan Nedgame (en goedkoper, en zeker weten nieuwe games)?

    http://www.budgetgaming.nl/gamesonly/1/console-ps4.html
     
  6. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Dat zijn meer van die gare webshops die ik niet altijd vertrouw en 9 van de 10 keer komt die game niet op release maar 10 werkdagen later.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    uhm... nee. Die shopreviews zijn er niet voor niks. Met die 'onbetrouwbare' winkels heb je de game soms nog eerder in huis dan die dure shops waar jij komt.
     
  8. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik betaal liever ietsje meer met de gedachte dat ik goed zit dan dat ik een gok durf te nemen.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yourgamezone koop ik zowat al mijn spellen; niet de állergoedkoopste, maar bijna altijd in de top 3/top 5 van goedkoopste.

    Service is top, 5%korting na elke bestelling als je een shopsurvey plaatst op budgetgaming.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is geen gok...
     
  11. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Nog 10 daagjes :+

     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mocht Knack echt niks worden, dan heb ik deze game gelukkig nog altijd. :+
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Welke pre-order kreeg jij er ook alweer bij, want bij Zavvi was toch maar 1 dlc pakketje?

    Ben wel benieuwd naar de game want hij lijkt echt leuk te worden. Heb ook Rayman Legends nog gehaald vorige week en als Persona morgen niet wordt aangekondigd voor IGC dan haal ik die morgen :)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb geen idee. Toen ik bestelde was er nog niks bekend over pre-order bonussen. En iedere keer dat ik keek zag ik niks op de productpagina staan.
    Ik denk dat ik hoor te hopen op die met de soundtrack, maar ik wil dat varkentje zo graag. :+

    En hehe, eindelijk Persona! ;)
     
  15. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb hem bij GameMania gepre-orderd, volgens mij krijg ik daar beide DLC pakketten bij? Heb stiekem toch ook wel onwijs veel zin in Tearaway hoor.
     
  16. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Bij GM krijg je beide ja, daar staat die van mij ook in de pre-order. Zullen we wel wat piggy screenies voor je posten DulleNL :+

    Ja als ze Persona morgen niet aankondigen dan wacht ik ook niet meer langer, en heb nog een bon van 15 euries dus dan wordt hij al wat goedkoper.
     
  17. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Wordt morgen store update aangekondigd? Denk wel dat het knallers gaan worden. December is tenslotte de eind maand van het jaar.

    Gelukkig dat we bij GM beide pakketten krijgen :D :D :D
     
  18. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Aankondiging is morgen ja, volgende week woensdag is de content beschikbaar.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tearaway lijkt mij sowieso leuker dan Knack...is toch wat aparter qua stijl.
     
  20. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Aan de ene kant wil ik super graag dat persona 4 erin zit, aan de andere kant heb ik toch liever een doosje. Maar dat ik die game ga spelen is 1 ding wat zeker is. Ben nu wel onwijs benieuwd naar morgen, ik wist namelijk niet dat het morgen al bekend zou worden.

    EDIT: Hoor net van een vriend dat er een kans is dat we woensdag over een week al aan de slag kunnen met Tearaway. Had liever gewoon die vrijdag gehad.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013

Deel Deze Pagina