Zou'm bij de Saturn bestellen en een controller of iets halen bij de GM Qua accessoires zijn ze niet zo schofterig duur dus dan is het nog wel te doen.
Ik heb niet echt iets qua accessoires nodig. Zat evt te kijken naar die dual oplaadstation voor DS4 controllers maarja kabeltje erin is voor mij genoeg. Evt voor persona 4, dan moet ik 10tje extra betalen. Maar dan ben ik uiteindelijk met tearaway (bij saturn) dus als nog 30 euro kwijt en dat wil ik dan weer liever niet omdat de ps4 ook volgende week komt.
Beyond stond ik letterlijk op het punt te annuleren; opeens was ie een paar dagen te vroeg verstuurd. Op Tearaway zit ik vol spanning te wachten; game is nog steeds niet verstuurd. Zavvi, je pest me gewoon. Nu ga ik het iig zeker niet meer voor de PS4 binnen krijgen.
Ziet er wel enorm tof uit en scoort best lekker. Alleen jammer dat de game best kort schijnt te zijn.
Daarom zal ie ook wel goedkoper zijn. Toch jammer. Niet eens aan gedacht dat er inmiddels wel reviews zouden zijn. Totaal niet mee bezig bij deze game, de enige reviewer die er toe doet ga ik zijn. edit: ik zie net die review thread. holy shit. Alleen Joystiq wat het iets minder geeft, en nu al genoeg 10/10.
Ja, normaal gesproken een slecht teken als reviews pas zo kort op de release uitkomen, maar kijkend naar de cijfers lijkt het daar iig niks mee te maken hebben. Misschien dat ze de drukte van de US PS4 launch een beetje wilde ontwijken, en het daarom iets uitgesteld hebben.
Net met pijn in het hart Tearaway gecancelled Heb ZO GIGANTISCH VEEL games nu op de Vita dat ik deze krakert niet met genoeg aandacht kan spelen. Hij komt er zeker, alleen nu nog niet. Cijfers zijn gemiddeld een 8.8, zelfs Polygon die KZ een 5 gaf geeft'm een 9,5
Wacht met smart op het sms'je van de GM maar helaas. Hopelijk is de game er morgen. Gezien de reviews maakt de game de verwachtingen iig waar.
Pff ik heb de Vita net een dag en wil graag LBP, Uncharted, Gravity Rush, Oddworld, WipeOut, Rachet & Clank Trilogy en Size Matter nog uitspelen...duss
Nedgame wist gister via FB te vertellen dat ze vandaag Tearaway krijgen, maar volgens mij wordt die nog niet verkocht. Dulle, waarom koop je Tearaway niet bij Saturn? Goedkoper + Je hebt hem op de dag van release nog voor de PS4 dus!!!
Meh, geen zin om weken te moeten wachten totdat ik mijn geld terug krijg van Zavvi. Ik vertrouw hun niet helemaal om dat netjes terug te storten.