Staat ook niet bij Zavvi. Is het retailer exclusive dan, of is het gewoon dat iedere game hoe dan ook zo een pre-order bonus heeft? De vraag is alleen welke? edit: LAAT MAAR. Ik voorzie alweer dat iks traks opeens 2 keer de game in handen heb. Ik laat Zavvi gewoon doorgaan en zie wanneer ik het krijg. Dan neem ik gewoon een break van de PS4. Jullie in dit topic wel denken aan (gameplay)spoilers! Anders blijf ik al bij deze weg.
Hopen dat saturn ook echt vrijdag levert. Ik ga een weekendje weg (met de hele familie) en dan zou het ideaal zijn om tearaway te kunnen spelen
Man dat spel ziet er tof uit, maar waarom wordt het nu uitgebracht... heerlijke timing. Dan later maar een keer kopen.
Omdat dit soort games makkelijk voor heerlijke afwisseling kan zorgen tussen het serieuze next gen geweld?
Idd, ik vind het wel een lekkere timing hoor, alvast wat speelplezier voordat het geweld losbarst. Mario World daarentegen... Had niet rotter kunnen komen, precies op release van ps4. Dulle, weet je het zeker? Zavvi is niet de aller snelste en in dit geval ook niet de goedkoopste. Hoe het precies zit met preorder bonussen weet ik niet. Volgens mij hebben alleen enkele sites het erop staan.
Ik heb em ook bij Zavvi besteld; was toen de goedkoopste. Als je alles van tevoren weet... Maar ik laat em mooi staan; game komt vanzelf wel, en ondertussen vermaak ik me wel met andere games op de WiiU en PS4.
Precies. Wie wist toen nou dat de game overal zo goedkoop zou worden, en dat Saturn daar bovenop ook nog eens een mooie korting zou gooien. Het is iig niet alsof we idioot veel betalen ofzo. En het annuleren etc gaat meer gedoe zijn dan nodig is. Hoe langer Tearaway op zich laat wachten, hoe langer ik de tijd heb om verder te gaan met Persona!
Maar vinden jullie het niet jammer dat je geen preorder bonussen hebt? Dat weerhoud mij nu nog om preorder te cancelen en hem bij saturn te halen en persona bij gm.
Wie zegt dat we er geen hebben? Dat weten we pas zeker als we de game hebben. Misschien zit zo een bonus bij iedere game, maar adverteert niet iedere shop ermee?
Ik heb ook geen idee...en eerlijk gezegd boeit het me ook weinig. Zolang ik geen game-levels misloop, kijk ik niet echt naar pre-order bonussen. Ben je nou nog steeds aan het kutten? Je had die game al moeten hebben verdomme! (maar effe serieus, waarom heb je die game nog niet??)
Jup ben nog steeds aan t kutte ik weet eigenlijk niet waarom ik die game nog niet hebt. Eerst instantie had ik nooit aandacht voor die game, door jullie eigenlijk ben ik me wat meer gaan verdiepen erin. En ja ik weet dat ik die game moet hebben, de vraag voor mij is nu alleen wanneer. Tearaway vrijdag... Woensdag sonic all stars (plus)... Vrijdag over week ps4 met ghosts en bf4
Schrap Sonic maar uit dat rijtje want die speel je niet als het Persona kaartje in je Vita zit. Tearaway schijnt niet zo'n enorm lange game te zijn dus die is ideaal voor tussen de Persona breaks door. Heeft Saturn Persona niet in het assortiment? Zo niet dan zou ik, mocht je de pre-orders niet heel belangrijk vinden, Tearaway bij Saturn halen en Persona met bon bij de GM. Je zou ook nog kunnen overwegen om een game in te ruilen en beide bij de GM te halen, mocht je nog wat hebben liggen wat je niet meer speelt. Met komst van de NextGen vang je voor veel games niet meer zoveel bij verkoop, dus laatste tijd lever ik ze ook wel eens in op een nieuwe game.
Schijt aan die Plus game, en Tearaway is niet zo lang als het goed is, dus gewoon halen. Mooie afwisseling voor het knalfestijn op de PS4. (al heb ik een vermoeden dat je P4G voorlopig niet neer gaat leggen als je de game morgen gaat halen.)
Helemaal mee eens, Persona gaat echter voor Maar ben wel erg blij dat we Sonic volgende week in Plus krijgen. Af en toe een rondje knallen kan ook wel tussendoor.
Precies. Maareh...zie net dat dit het Tearaway topic is.....misschien effe weer ontopic voordat er een mod boos wordt..