Nope geen reviews. heb ik niet nodig voor deze game. Dit is ook echt een game waar je gewoon alles zelf wilt ontdekken, zelf op avontuur gaat. Alles wat ik moet weten is dat ie niet tegenvalt. 6 a 8 uur. Hm, ik had inmiddels slechter verwacht. Can't wait.
Het enige wat me nu nog tegen houd zijn die pre order bonussen. Ik weet niet zeker of ze daadwerkelijk wat voorstellen, maar soundtrack is wel nice. Daarnaast vond ik het avatar opzoch ook wel lache.
Your order from zavvi has been despatched and will be with you shortly! boom Maar goed dat ik het niet had geannuleerd. Zoals ik al zei zou ik dan met 2 exemplaren hebben gezeten.
Damn! Dan toch maar even kijken of ik langs een Saturn kan wippen en er gelijk 3 kan halen. Voor twee vrienden dan waarschijnlijk of zo.
Nedgame verkoopt de game trouwens al, maatje van me heb ze opgebeld en hij kon meteen ophalen samen met Fifa 14. Nog niets gehoord van de GM in dit geval.
Ik was vandaag bij de Saturn in Spijkenisse en daar hadden ze 'm nog niet. Wel NFS Rivals voor de PS3 en 360 voor 32 euro. Geniaal. En een Nintendo Wii U voor 9999 :')
Game zojuist opgepikt, GM hier kreeg morgen pas de pre-order dlc binnen en de codes zouden ze me morgen mailen. Wel nog een poster erbij gekregen waarmee je zelf zon varkentje kan maken. Dus ff om een poster zeuren Dulle Heb je een piggy voor op je buro ofzo haha
Dus even Zavvi lastig vallen dat ze me een poster moeten opsturen? Dat varkentje zou dan wel goed gezelschap kunnen zijn voor mijn eland dinges.
Of even GM binnenlopen en er 1 meenemen. Kreeg niet het idee dat die enkel bij de game werd weggegeven dus wie weet. Zou idd leuk staan bij je eland haha die is wel cute
Damn ik kreeg geen poster mee M'n pre-order bonussen moet ik ook later ophalen Ze hadden ze nog niet, nou is die winkel ook niet echt lekker dichtbij ofzo. Kreeg kaartje mee dat ik nog recht had op die pre-order bonus
Ik heb de code voor het spel gekocht. Echter ik weet totaal niet wat ik heb gekocht. Ik zal de OP ens bekijken
Niet doen! Al een tijd vergeten bij te werken volgens mij Deze game verdient een betere startpost. Als mijn internet de laatste week niet zo kut was had ik dat al lang gedaan. edit: oh god het wordt steeds erger Spoiler brb, modem maar weer eens resetten, misschien helpt het deze keer wel.
Ben nu op `10% van de game en vind hem nu al zo vermakelijk! Meteen bij de intro moest ik al lachen en dit is zeker een toppertje.