1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] Uncharted: Golden Abyss

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 17 apr 2011.

1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Net weer een stuk gespeeld. Leuk spel. Ik vind het goed dat het op veel punten super herkenbaar is als uncharted, maar dat het ook eigenheid heeft. De aparte Vitacontrols enzo vind ik hier dan ook juist wel leuk (voor de afwisseling).

2. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Blijf de Uncharted reeks erg vet vinden, nu ook de Vita aangeschaft vooral voor Uncharted uiteraard speel nu elk hoofdstuk opnieuw tot ik alle objecten/mysteries heb gevonden voordat ik aan de volgende begin zo blijf ik lekker lang bezig met de game in plaats van dat ik dan door hele game heen rush en er zo klaar mee ben.

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nice, ben ik ook van plan. Ik vind het alleen altijd lastig om alle schatten te vinden. Soms zie je ze gewoon amper :+

4. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja klopt, heb sommige levels 3x gedaan soms zie je het opeens waar je t de eerste keer over het hoofd heb gezien.:+

5. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond eindelijk achter gekomen waarvoor je de camera aan de achterkant nodig had, zoals in begin wordt uitgelegd dat je die nodig hebt.
    En jezus, wat ongelooflijk tof gedaan! :D

6. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben de game nu opnieuw aan het uitspelen, nadat ik het op "hard" heb uitgespeeld. Ik zit nu in Chapter 15 op moeilijkheidsgraad "Crushing". Ik heb ook alle treasures tot Chapter 14.

Ik wil deze game nu ook wel voor de volle 100% uitspelen.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nog niet gekeken naar de trophies, maar ik hoop dat ze wat beter zijn dan die van Uncharted 2. :emo: Zat vol met standaard 'Krijg X kills met wapen Y'. Doodsaai. Nooit mee verder gegaan.

Ik zit iig pas bij Chapter 3. Maar weer eens verder gaan.

8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Je hebt nu ook zulke trophies. Maar als je het een beetje slim doet, haal je de meeste wel tijdens een gewone playtrough zonder te boosten.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mja, ik zie wel. Toch een beetje jammer dat ze zich bij Uncharted nooit de moeite hebben gedaan een beetje creatief te zijn met de trophies.

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Is het normaal dat tijdens het laden van Uncharted het scherm (licht zwart) vol zit met rare zwarte vlekken ???
    Het is een beetje moeilijk uit te leggen.

Zie het alleen met Uncharted !

Volgens de volgende sites is dit een probleem van OLED.
    Snap alleen niet waarom ik probleem alleen zie bij de game Uncharted.
    Zal er wel mee moeten leven want volgens Sony valt het niet onder de garantie.

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet niet of het normaal is, ik heb er zelf geen last van, maar ik heb wel gehoord dat meerdere daar last van hebben.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat kunnen aimen met de sniper (en andere wapens) door de Vita zelf te bewegen is genius. :D Ik raak eindelijk wat _O_

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Alleen wel vervelend soms dat je met de achterkant van je vita moet in- en uitzoomen, want dat gaat vaak ook per ongeluk.

Wel goed dat je elke level op zich kunt spelen met elk niveau. Je hoeft dus niet per se eerst alles op normaal uitgespeeld te hebben om daarna alles op moeilijk uit te spelen.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind die achter touchdinges sowieso niet erg fijn. Bij touwen beklimmen niet, bij het inzoomen niet en bij het op doel schieten bij Fifa niet. Het gaat te vaak per ongeluk en de touch pad lijkt stroever te zijn dan de voorkant.
    Of misschien komt dat door mijn zweethandjes. :+

Maar verder vind ik zowat alle touch en bewegingsdingen erg leuk. Ook omdat het op de achtergrond aanwezig is. Je speelt de game gewoon met de knopjes, maar soms zijn er kleine dingen waar je even iets anders voor moet doen. Leuke afwisseling. Of het nu een puzzeltje is of dingen schoonmaken. Houtskoolafdruk of een foto maken.
    Of de Vita tegen het licht houden. :D

Misschien dat sommige mensen me nu gaan uitlachen, maar dit vind ik de leukeste Uncharted tot nu toe. Ook Chase > Chloe en Elena. (moet wel nog U3 spelen) Het is allemaal wat kleinschaliger wat de game imo ten goede komt. En door die kleine dingen die je soms moet doen, zoals die houtskoolafdrukken, heeft de game meer de feel van iets ontdekken en iets op het spoor zijn. Iets wat ze door al het spektakel in de console games uit het oog zijn verloren.

En die graphics... _O_ Gisteren weer 34 screens gemaakt, blijft zo een sexy game. (zo even uploaden en in het screenshot topic plaatsen). Voice acting is wederom van alle kanten prima, humor is weer leuk...

Even kijken hoe lang de game nog is en daarna wat voor trophies er nog zijn, maar misschien ga ik wel voor de Platinum. :eek: Dit is een echte toppert, en niet alleen voor een handheld; ook op consoles zou deze game prima zijn mannetje staan.

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Cool, ik wist niet eens dat dit kon :+ Werkt nog goed ook :D

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop echt dat iedere shooter dat vanaf nu gaat hebben, want ik denk niet dat ik nog zonder kan. :+

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Even een vraagje. Sommige hoofdstukken bestaan alleen maar uit filmpjes. Hoofdstuk 13 en 20 zijn daar voorbeelden van. Toch moet je er bepaalde schatten e.d. vinden, maar daar krijg je de kans niet voor.. Of is dat alleen bij crushing/verpletterend te vinden? Die moeilijkheidsgraad kan ik nog niet spelen.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Al geprobeerd om tijdens de cutscene gewoon de schatten op te pakken? Oftewel gewoon op het scherm tikken zoals je normaal ook zou doen.
    Ik merkte het ook bij Chapter 13 toen ik een hoop shiny dingen zag. Zat de hele tijd te wachten totdat ik mocht rondlopen, maar helaas. :+ Zelf dus nog niet kunnen proberen of dat werkt.

19. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet inderdaad zelf gewoon op het scherm tikken om de schatten te krijgen. Succes!

20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Heb het gisteren idd geprobeerd. Heb nu 9 van de 10 schatten gevonden daar, bedankt.

Deel Deze Pagina