1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] Uncharted: Golden Abyss

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 17 apr 2011.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik speel zelf steeds maar een chapter of 2 per keer. :+ Dus al sinds de release bezig maar nog steeds niet uitgespeeld. Zit nu ergens bij 26 volgens mij.

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    De game eindelijk op niveau 'moeilijk' uitgespeeld. Heb nu 44x brons, 4x zilver en 1x goud en daarmee 82% van de troffeeën verzameld. Ik denk alleen dat ik niet 100% ga halen, want sowieso weet ik niet wat de verborgen troffee inhoudt en er is ook een troffee dat je 10 vijanden oprij moet verzwakken met kogels om ze daarna met een vuistslag te doden. Bij mij gaan ze altijd te snel dood |:-

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja, ik kijk liever niet op die site. Nog niet, misschien later voor de verborgen troffee een keer maar tips voor het behalen van andere troffeeën hoef ik niet. Heb nu alles zelf gedaan, alle schatten gevonden die er zijn zonder een walkthrough o.i.d. dus ik probeer eerst nog ff door :)

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    De verborgen troffee dan toch maar ff op die site opgezocht en geen spijt van, want daar zou ik nooit achter zijn gekomen.

De game nu ook op crushing uitgespeeld en 94% van de troffeeën binnen. Moet alleen nog twee soorten buit van vijanden verzamelen en de steel fist expert en dan krijg ik de platinum trophy. Denk dat ik dan toch maar door ga tot de 100% nu ik zo dichtbij zit \o/

En gelukt: Het spel volledig uitgespeeld en 100% van de trophies binnen!

Laatst bewerkt: 9 apr 2012
  6. da_ruub

da_ruub Active Member

Leuk Bevonden:
    320
    Respect! hoe lang ben je er in totaal mee bezig geweest?

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Pff, ik moet 'm nog steeds 'gewoon' een keer uitspelen :p

De Vita is echt een impulsaankoop geweest, eerste week veel gebruikt en daarna nog maar 1 of 2 keer :+

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Thnx. Ik weet het niet precies. De Vita heb ik 9 maart gekocht met dit spel erbij en die post is van 8 april, dus dan ongeveer een maand. Alleen ik weet niet hoeveel uur, door de weeks speelde ik minder dan in het weekend. Misschien dan in totaal 35 tot 40 uur? Zoiets gok ik.

Zonde man, waarom dat zo? Ligt ie niet goed in je hand ofzo of was je al aan het twijfelen toen je hem kocht?

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Game net uitgespeeld. Geen Crushing unlocked. wtf. :mad:

edit: Haha, leuke 'easter egg' :+

Dit moeten ze vaker in games stoppen!

Laatst bewerkt: 28 apr 2012
  10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Heb je hem op hard uitgespeeld?

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, wist niet dat dat nodig was. :mad: Daar gaat mijn platinum. :'-(
    Blijf het idioot vinden dat je bepaalde difficulties pas na het uitspelen unlocked. En zelfs dan zitten er nog voorwaarden in die je vooraf niet even worden gezegd (eerst op Hard uitspelen)
    Bah. Vind het een erg leuke game, maar om het nu 3 keer uit te spelen...

Dan maar alle treasures zoeken en eventueel daarna een beginnetje op Hard maken.

edit: Ik ben nu bezig met schatten verzamelen op Hard en ik heb nu framerate problemen terwijl dat ik eerst helemaal niet heb gehad. Ik skip alle filmpjes, maar dat zou toch niks mogen uitmaken?

edit2: Crap, nu valt ie uit. :+ Moet de low battery warning hebben gemist.

Laatst bewerkt: 29 apr 2012
  12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Trouwens, dat stuk waar je
    Sully moet beschermen (nadat ie gevallen is en iets aan zijn been heeft) is wel vrij vreselijk. Wanneer leren ze nou eens dat dat nooit leuk is, en al helemaal niet als die idioot geen fatsoenlijke cover weet te vinden
    Op Normal viel dat natuurlijk wel mee, maar op Hard kostte het me al wat meer pogingen en op Crushing zal het al helemaal vreselijk worden.

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat was het 1 na laatste stuk wat ik uitspeelde, daar ben ik heel vaak doodgegaan. Chapter 11 was nog lastiger, die heb ik als laatste behaald.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben bij Chapter 11 gestart op Hard omdat ik datzelfde van meerdere mensen had gelezen, maar wat is daar zo moeilijk? Het is toch allemaal 'on rails', dus je hoeft geen moeite doen om cover etc te zoeken, het level is zo uitgestippeld dat als je gewoon doorloopt het in principe zou moeten kunnen halen.

Dat is toch dat level waar je moet wegrennen van ontploffingen?

Ik zit nu in 27 en weer heel wat schatten gevonden. Op dit tempo wil ik dus alsnog wel ook op Crushing door de game heen. Is gewoon een heerlijke game, veel beter dan de console Uncharted's. Het zoeken van schatten gebeurd uiteraard zonder guide, map of wat dan ook. Zoals het hoort. :cool:
    Deze game heeft er zelfs voor gezorgd dat ik misschien terug ga naar Uncharted 2 om daar ook wat trophies te verzamelen. Maar goed, dat zien we dan wel. :p

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nee, dat is chapter 18 ;) Chapter 11 op hard was al moeilijk, maar ging nog vrij vlot. Op crushing duurde het dus tot het laatst.

Chapter 11 is de achtervolging waarin je van alle kanten wordt beschoten, terwijl jij net je wapen in het water gegooid hebt. Jij en Chase rennen door een heuvelachtig landschap, achtervolgd door Guerro en zijn mannen.

En uiteraard hoort het allemaal op eigen kracht te gebeuren, enige wat ik niet zelf gedaan heb, was de verborgen trophy. Maar ik denk dat jij die ook nog wel gaat opzoeken, zo niet dan vind ik het heel knap als je erin slaagt die zo te vinden.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat chapter bedoelde ik ook. Er zijn dan toch ook ontploffingen? :p Het is iig min of meer on rails, en als je timing goed is kun je niet af gaan had ik altijd het gevoel. (niet dat ik nooit ben afgegaan, maar dat kwam dan meer doordat ik ergens bleef hangen oid)

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Die ontploffingen kan ik me dan niet meer herinneren, maar het is idd dat blijven hangen op plekken of dat Chase in de weg loopt. Er ging altijd wat fout, dus die heb ik daarom voor het laatst bewaard. Op het eind wordt je ook van 3 kanten tegelijk beschoten en dat maakte die level voor mij dan zo moeilijk.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop trouwens wel dat Chapter 15 het de volgende keer wel fatsoenlijk gaat doen. Nu kon ik er door een glitch niet doorheen. :mad:

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hopsakee

Gelijk aan Chapter 11 begonnen op Crushing. En yup... dat is een kut level. Vreselijk. Wat een verschil met Hard. :p

edit: Ah, heb em al. lucky.

Laatst bewerkt: 2 mei 2012
  20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nu ook op Crushing uitgespeeld. Achteraf gezien best easy. :9
    Nog maar een paar schatten, maar die zijn wel behoorlijk vervelend. Ben al vaak genoeg in de levels geweest en blijkbaar loop ik er iedere keer stomweg langs. Pff. :mad:

De secret Trophy ook gehaald, al moest ik wel eerst kijken wat het precies was. Viel me van mezelf mee dat ik gelijk wist waar en hoe het moest.

Jammer genoeg later ook gezien waar dat Strange Relic zit. Mja, geen moeilijke locatie maar had het liever zelf willen vinden. Voelt toch wat lekkerder aan. ;)

Deel Deze Pagina