MotoGP '13 - Saai en een kutbesturing Werkt gewoon voor geen meter en al helemaal niet met de pookjes van een Vita. Niet aan te raden. Uncharted Golden Abyss -/+ Ik heb er 4 uur in zitten denk ik, maar het bleef hetzelfde. Voelde nutteloos en ongeïnspireerd aan. Misschien dat ik het nog eens een kans ga geven, maar vond er nu niet veel aan. Persona 4 Golden + Nog maar net begonnen met deze game (helemaal als ik de tijd die je in een playthrough stopt mag geloven ), maar heb alweer zin om verder te spelen. Leuke stijl. Leuk verhaal en turn based is tof. Wel vind ik dat er echt veeeels te veel onnodige gesprekken zijn. Tot nu toe bestaat de gameplay voornamelijk uit het wegklikken van tekst...
Geen enkel gesprek in Persona is onnodig! De game blijft ook heel erg tekst heavy, dus als je hoopt dat dat gaat veranderen ben je aan de verkeerde game begonnen.
Jawel, het begin was echt zwaar onnodig. Denk dat het ook kwam doordat je eigenlijk alleen maar aan het kijken was.de eerste 4-5 uur zijn gewoon een tutorial/intro. Nu kan ik pas echt zelf rondlopen, dus dat scheelt enorm.
Klopt, eerste vijf uur is weinig meer dan alleen tekst weg klikken. Ik had dat gelukkig al ergens gelezen van tevoren