Vitesse speel gelijk tegen Nek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dmatri, 20 apr 2003.

1. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    1-1 in het Gelredome in Arnhem.Jammer voor vitesse die kan de punten goed gebruiken.:mad:

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zoiets heet NEC. Ik had liever gehad dat NEC had gewonnen. Vites' mag van mij wel degraderen :).

3. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Zwolle - Feyenoord 1-3 :'-( :'-( :'-(

Edit :/ Fijn zo'n thread

4. tonymontana

tonymontana you talkin' to me?

Leuk Bevonden:
    0
  5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Haha precies goed. Ik wil dat vitesse degradeert maar ik wil dat willem2 europa haalt. Dus zo is het goed!!

6. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    je kunt zoveel willen :+ Dan gaat NAC nog eerder europa in (en dat is al een utopie... :mad: )

7. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Goed zo met jou kunnen we praten.

8. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    wat is er mis met vitesse?

9. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    VEEL: Ze voetballen slecht. Ze tonen geen inzet. Ze degraderen bijna en ze zijn zo ongeveer failliet. Alleen omdat de gemeente nu weer geld leent en het stadion opkoopt kunnen ze ff door.

10. ajax is the club!! Ajax rullez!!!!!!!!!!!!!!!

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Go NEC(ik kom uit Nijmegen)

12. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    ja idd, Nijmegen, SCherpenzeel, een pot nat :confused:

13. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Voordat mensen reageren moeten ze eerst eens goed informeren!!

Gelredome staat los van Vitesse, vitesse is hoofdhuurder.
    Vitesse is een aantal jaren geleden al een huursverlaging toegezegd maar door dat hele gedoe rond de club is dat nooit omgezet in daden.
    De gemeente is zelf verantwoordelijk voor het wanbeleid van het Gelredome doordat ze nog voor de opening akkoord zijn gegaan met 12 grote evenementen per jaar, wat veel te weinig is om het Gelredome rendabel te maken.

Doordat Vitesse twee jaar geleden al een groot gedeelte van de schuld heeft ingelost heeft de gemeente een doorlopend krediet toegezegd van € 5,5 miljoen, waar ze zich echter niet aan houden, en Vitesse zo in een nog kwader daglicht stellen.

Wat me opvalt is dat iedereen heel kritisch is over Vitesse, hoe komt dat, zijn de fans van de gerenomeerde clubs soms bang dat Vitesse uit had kunnen groeien tot een serieuze bedreiging of heeft Vitesse sinds hun promotie in 1989 zoveel voor elkaar gekregen (stadion, begroting enz.) dat de rest een minderwaardigheidscomplex kreeg.

Dat laatste geld zeker voor nek, nek heeft nooit aan kunnen zien dat dat provincieclubje uit Arnhem uitgroeide tot een serieuze sub-topper en alles voor elkaar kreeg.

Maar ja, aan het eind van het seizoen worden de kaarten op tafel gelegd en kunnen we daadwerkelijk zien wie er europa in gaan, wie er degraderen en wie er in de na-competitie spelen.

Forza arnhem 1:p

14. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk degraderen ze . Dan zal het aantal mensen dat in die afschuwelijke shirtjes hopelijk afnemen. Vitesse is gewoon een arrogante club(te groot stadion, te veel geld uitgegeven wat ze niet hadden) met arrogante fans(serieuze bedreiging :) :) :), ze mogen blij zijn als ze niet degraderen), en een club waar veel te veel geld aan wordt besteed door de gemeente Arnhem.

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    "uit had kunnen groeien":D

Nee, maar effe serieus: ik heb jaren gehoopt dat ploegen als Utrecht, Vitesse mee konden doen voor het kampioenschap.
    Ik ben ook van mening dat elke grote stad een grote voetbalclub moet hebben. En ik vind het knap wat Karel voor elkaar gebokst heeft voor Vitesse.

Maar zodra de gemeente zich er mee gaat bemoeien vind ik het bullshit. Wanbeleid = wanbeleid, dus wie z'n schuld het ook is, vette pech! Feyenoord heeft het ook erg moeilijk gehad begin jaren '90, maar subsidies (in welke vage vorm dan ook) hebben we nooit gekregen.

Ik geef die voorzitter van de Graafschap dan ook groot gelijk. Het is niet eerlijk dat sommige ploegen met matige goedkope spelers voortkwakkelen, en ploegen als Vitesse met goed(betaald)e spelers door de gemeente gesteunt worden.

16. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel,ik ben geboren in Nijmegen,heb daar een tijd gewoont en ben later hierheen verhuist(Scherpenzeel)

17. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    got it.. :) Ik ben zelf een Zaanse NAC-supporter 8)

Deel Deze Pagina