1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viva Piñata [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    blokken met die beestenhoofden erop? 8)

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Die kan je in het menu ergens zien, van het moment dat je een zure pinata hebt getemd krijg je voor die soort pinata een extra deel van je 'tower of the sour' totempaal. Dit zorgt ervoor dat die soort zure pinata je tuintje niet meer zal bezoeken, tenzij je ervoor kiest de totembescherming te desactiveren.

Ps: Ook als je een nieuwe tuin begint kan je direct ervoor kiezen de, vroeger opgebouwde, totem direct te gebruiken.

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah ok.. leuk :p Hoe tem je een zure piñata?

4. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is voor ieder beest anders. Als er weer een sour in je tuin komt even je cirkletje erop houden en op Y drukken en dan kijken bij Resident Requirements. Als je die allemaal hebt vervuld voor hij resident en krijg je dat dele van de toren. Je kan ook een deel van de toren kopen bij Costolot als je bijv. de Resident Requirments heel moelijk te halen vind :)

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ok thanx, ga ik proberen *)

6. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Even voor de duidelijkheid...
    Als je een Zure Pinata tot bewoner maakt krijg je dat deel van de Tower of Sour gratis.
    Mocht dit niet lukken, kan je dat deel kopen bij Costolot NADAT je de Zure Pinata minstens een keer kapot hebt geslagen.

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tis nog best lastig, ik legde allemaal pompoenen voor een zure Sherbat neer maar hij at ze niet =(

Het gaat wel goed nu met mijn tuintje, zit in level 20 en heb al flink wat stelletjes laten paren :)

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    maar je kan ze bter omturnen zodat ze in je tuin komen, heb je die vast in je tuin gehad.

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je bedoelt nu de zure piñata's toch? Die moet je toch in zoete piñata's veranderen door ze een bewoner te maken? of anders?

10. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NU snap ik er niks meer van, hoe ik ervoor kan zorgen dat ze voor altijd verdwijnen.. :p

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    jah je kunt ze zeg maar zoet maken, dan blijven ze ook meteen in je tuin, en heb je die soort al weer gehad :D lekker makkelijk + je kan ze inzetten om die dastardos af te leiden enzo.

12. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Door het Tower of Sour-blok van de desbetreffende Zure Pinata te plaatsen. En zoals ik al zei:

Als je een Zure Pinata tot bewoner maakt krijg je dat deel van de Tower of Sour gratis.
    Mocht dit niet lukken, kan je dat deel kopen bij Costolot NADAT je de Zure Pinata minstens een keer kapot hebt geslagen.

13. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat werkt bij mij niet!

Zal hem 1st een andere pinata ziek laten maken, dan nog eens die bewerkte pompoen neerflikkeren

Hoef btw nog maar 3 achievements en 5 pinata's :)

Heeft iemand hier Jeli ook? de sneeuwman?

14. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Wat heb je eigenlijk aan die mijn? Mijn mijnwerker gaat er wel in en ik krijg ook hoopjes mijnactiviteiten maar die zijn neits waard? moet ik daar iets mee doen ofzo?

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat duurt een tijdje voordat je wat krijgt ik had er uiteindelijk een draak uitgekregen.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    soms ook geld en juwelen bij mij :) en joene90: je moet die pompoenen laten tinkelen door die pompoenhoofd dan wordt het een pompoen met een gezichtje die wil de sherbat wel :)

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    door bart de prutser bedoel je? ok thnx :)

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa bartje :)

19. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hoe kan ik een maccaracoon omtoveren hij heeft al een kip opgegeten ..en ik heb die awards..

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    misschien moet ie nog iets:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina