1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viva Piñata [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    De Jeli zit niet in de game. Er gaan wel geruchten rond op internet dat hij misschien als dc komt voor viva pinata, maar op dit moment kan je geen Jeli in je tuin krijgen.

2. Dioxic

Dioxic Guest

Klopt het dat deze game, like na 3 weken echt saai wordt?

3. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ligt eraan of je het goed speelt, ik zat na een tijdje vast op level 17 en daarna op 24, toen heb ik de game steeds 3 weken laten liggen en daarna weer opgepakt, nu speel (gewoon verder gegaan waar ik was gebleven) ik het weer en ik vind het gewoon weer leuk.

4. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx, ik heb nu drie blokken :) Alleen er is ook zo'n zuur ventje nu met benen, en zijn kop is een soort grote kogel uit een geweer :p Die kun je niet kapotslaan en heeft ook geen wensen.

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is een schurkie.. iemand die weet hoe je daar vanaf komt? :p

Ik heb nu 2 blokken van de zure toren, die van Sherbat en Shelldinges. Ik heb er nog 2 die al zijn verschenen, een Crowla en een Profitemoll, maar heb ze nog niet kunnen veranderen. Hoe krijg ik dat medicijn voor Crowla?

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Honing te laten (bewerken) tinkeren ofso (goud) door Bartje

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    geld geven nokken ze hem :D of je moet een zwaar kopen bij costalot dan komen ze neit mee rin je tuin. Kan pas vanaf level 30. Dus tot die tijd gewoon geld geven 100 munten is genoeg.

8. DeathPsyco

DeathPsyco Stand your ground!

Leuk Bevonden:
    0
    Door een zwaard te plaatsen, Captain's machete ofzo heet dat ;)

9. DonGevity NLX

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm en die kan ik nu nog niet kopen dus. Zit op level 18 nu en merk toch wel dat de game nu 'moeilijk' wordt, voor zover je daarover kan spreken bij deze game.

Het tijdperk van 'makkelijk diertjes aantrekken' is voorbij inmiddels. Ik moet nu echt even goed kijken wat ik moet plaatsen voor welke dieren. En zelfs al heb ik dat gedaan, dan duurt het nog wel even voordat hij een bewoner wordt.

10. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op die manier blijft de Gameplay vernieuwend waardoor je het ook blijft spelen. Toppie:+

11. DonGevity NLX

Leuk Bevonden:
    0
    Net zo'n aap aangetrokken met een apennotenboom :D

En ik probeer zo'n hert te krijgen die 10 braambessen of 10 kruisbessen moet eten, maar hij blijft voornamelijk langs de tuin staan :mad:

12. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Captain's Cutlass :)

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    thnx _O_

14. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie zo'n mooi drakenei uit de mijn hadden gekregen?
    En hoeveel dagen in het spel is 50 uur in het echt?

15. DeathPsyco

DeathPsyco Stand your ground!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mijn is zo'n drakenei random, je kunt hem na (bij wijze van spreken) 5 min krijgen of na 50 uur...
    Hoe lang dat is in het spel... moet je bijhouden hoe lang een dag duurt... ik denk dat het 100+ dagen zijn...

16. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    50 uur is volgens mij 250 ingame dagen. Duurt echt heel lang zeg, ik heb de achievement ook nog steeds niet maar ik ga daar ook echt niet voor. Ben zelf nog steeds bezig met het zoeken naar een wild card jameleon. 150 nu al gehad en nog geen|:-

17. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Wat houdt dat wild card in?:p

18. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat is een hele speciale pinata die 10X zoveel waard is dan normaal. Ook heeft hij een kleine afwijking aan zijn uiterlijk. Bijvoorbeeld een staartje of hoorns.

EDIT:Hier kan je zien welke wildcards er al zijn ontdekt en is er nog iets meer info over te vinden. Niet dat het heel veel is want het blijft een mysterieus onderwerp. http://www.pinataisland.info/index.php?title=Wildcard

Laatst bewerkt: 26 jan 2007
  19. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Is hetzelfde alleen, hij speelt de NL versie.

20. DonGevity NLX

Leuk Bevonden:
    0
    Damn.. ik heb zo'n zure Pinata die ik zoet wil maken, alleen mijn eigen Pinata's zorgen ervoor dat het niet gebeurd!

Hij heeft als vereisten dat er 2 paddestoelen in de tuin moeten staan. Ik die plaatsen, 2 seconden later meteen 2 Pinata's ziek.
    Opnieuw geplant, hek eromheen met poortje zodat ik de zure daar in kan laten gaan. maakt zo'n helper die deur open en lopen alle pinata's gezellig mee!
    Opnieuw geplant, nu zonder poortje. Maar dan nog komen sommige pinata's door dat hek heen! Volgens mij is dat een bug in het spel, want die oranje eekhoorns die komen door het ijzeren hek, houten hek én door de heg heen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina