1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viva Piñata [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik zien hoeveel dieren ik van dezelde soort in mijn tuin heb en of die al een master romance hebben gedaan?

    Hoe weet ik welk level ik al heb in de game?
     
  2. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand? :9 Ik wil het graag weten.. :)

    En nickse, als je op X drukt tijdens het spel verschijnt dat menu he, daar staat je level linksonderin. Dat andere weet ik niet.
     
  3. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Om te zien hoeveel dieren je van een soort hebt moet je er een selecteren en op X drukken. In het menu zie je dan rechtsboven "aantal bewoners" staan.

    En alle prijzen (inclusief Master Romance) kan je terugvinden in je Journal -> Prijzen --> Pinatas/Planten.

    Een mogelijkheid is het fokken van een paar Pinatas die veel waard zijn, andere optie is Taffly's door vuur laten vliegen waardoor ze 3x zoveel waard worden.
     
  4. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Alvast bedankt voor de antwoorden!

    Ik heb nu 7 buzzlegums en ik wil honing maken. Hoe doe ik dit?
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    bij die bouwer, special houses, daar staat een bee hive :) neer pleuren en gaan met de shit :) als je de bijen een imkermasker geeft dan gaan ze auto honig maken anders moet je ze steeds opdracht geven :)
     
  6. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    + een Madeliefje laten eten
     
  7. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    3x bemesten. Kun je ze voor 400 per stuk verkopen! :)
     
  8. basovich

    basovich Guest

    morgen krijg ik hem als het goed is binnen:)..hoop echt dat hij leuk is!!, een keer wat anders dan die shooters enzo. Iemand tips waar ik het beste mee kan beginnen ofzo??
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    master romancer bij de wormpjes en daarna als je 7 wormpjes hebt, master romancer bij de vogel
     
  10. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoef je niet erbij te doen. Gewoon dat hoedje op doen en ze doen alles auto.
     
  11. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bemesten.. hoe werkt dat precies? Ik heb niet echt een idee hoe dat werkt en lijkt me ook nogal al lastig met 50 X 3 keer bemesten per keer. :9
     
  12. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je Ivor al?

    Dan gooi je zijn speciale mest er gewoon 3x overheen!
     
  13. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik al staan toch gaat het gebouwtje van de doenuts steeds stuk...Bug??
     
  14. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu level 21 en vraag me af waar ik een weedling en een watchling kan vinden? De andere helpers die heb ik al in mijn tuin. Moet ik er daar een van wegdoen misschien vooraleer ik een andere kan kiezen?
     
  15. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarom had ik ook dat stukje van hem dikgedrukt waarin hij zei wat je moest doen als je de Buzzlegum geen hoedje geeft.

    Misschien staat deze voor het pad dat van het dorpje afkomt waardoor de helpers vastkomen te zitten. Na paar minuten komen ze dan het gebouw slopen.

    Via het menu van X en dan Dorp kan je bij Arfur komen. Daar kan je alle extra helpers inhuren.
     
  16. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een meststoffen wil gebruiken wanneer doe ik die er dan best op?

    Eerst een gat graven dan zaadje erin, water geven en dan 3x meststoffen met de juiste kleur erop? Of een andere volgorde?
     
  17. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Water geven wanneer het nodig is. Mest kan je op verschillende momenten toevoegen. Niet op elk moment in de groei zal het geaccepteerd worden. Het is even uitvissen wanneer je precies welke mest kunt gebruiken.
     
  18. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wordt soms echt een beetje gek van VP. Die hartjes verdwijnen bij mij de hele tijd om de 2 minuten. Mijn tuin is zo leeg als wat!!!
     
  19. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand die Macaracoon Gift eens uitleggen?
    Je moet dan blijkbaar iets in de menu selecteren ofzo om hem dan weg te leiden?
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    als je een macaroon in je tuin hebt als bewoner, dan als het nacht is dat beest selecteren en bij de opties van het dier staat dan rechtboven een snoepje. Geef dat op dan gaat hij de tuin uit. Dan komt hij terug met een snoepje. Tada achievement unlocked. :) succes. Als het niet lukt de eerste keer, dan gewoon nog een keer proberen. Bij mij kwam hij de 2de keer terug met een snoepje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina