1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viva Piñata [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Of het voorwerp waarachter de Verzamelaars vastzitten verkopen. ;)

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb de game deze avond gekocht. Hij kostte 35 euro bij de MM, ook de Limited Edition. Maar ik koos de gewone versie, want op elk doosje stond "Nederlands Gesproken", behalve één. Dus ik met mijn domme kop pakte die ene die geheel in het Engels, om er thuis achter te komen dat de game toch nog in ons taaltje gesproken werd. :+ Had ik dan maar de LE genomen.

Maar het spel zelf is me echt meteen goed bevallen. :) Er komt wel veel over je heen en er zijn te veel tutorial venstertjes, maar als je even bezig kunt zijn, vermaak ik me goed.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Je moet je regio in Great Britain veranderen om hem in het Engels te kunnen spelen. ;):9

4. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    I know, maar ik had gehoopt dat het met een Engelse game niet had gehoeven. :)

5. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    *subtiele kick

Heeft iemand tips voor vechten piñata's? Ze blijven maar gevechten beginnen, vooral die Raisants! Je zou bijna niet meer rustig kunnen spelen of ik moet er alweer heen om met een gieter ze uit elkaar proberen te drijven.

6. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige soorten willen niet zo lekker met elkaar, beter haal je de meesterromantiekprijs voor een soort (7 tegelijk in jou tuin), en verkoop deze dan zodat je andere beesten de kans geeft om bezoeker te worden,die minder of geen ruzie maken.
    Heb zelf de game al uitgespeeld maar ben wel bezig om een Jameleon Wild Card Pinata te pakken zien te krijgen.

7. Fr3nzy

Fr3nzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan dat wel, maar dan moet je de land instellingen van je xbox op VS zetten

8. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zou het helpen als ik met hekken een gebied afbaken voor Raisants bijvoorbeeld?

9. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde probleem! Probeer is voor die Raizants een huisje te kopen, indien je die nog niet hebt. Dat zou eventueel kunnen helpen.

Ik zit nu in level 18 en vraag me af wanneer er nou eens nieuwe pinata's komen. Het duurt een eeuwigheid voordat er een nieuw soort komt.
    Iemand tips of suggesties?

10. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is een uitstekend plan, hekken nemen echter wel ruimte in waardoor je sneller het bericht krijgt dat jou tuin vol staat.

Je encyclopedie is jou eigen Pinata-bijbel zeg maar, hier kan je alles vinden om nieuwe soorten naar jou tuin te lokken. Kijk hier vooral veel en vaak naar, je kan dan ook goed in de gaten houden of je bonusgroei- en romantiekprijzen hebt per soort waardoor je sneller levels omhoog kan gaan.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat gaat door tot dik in de 40er levels. Uiteindelijk krijg je bij level 50 de laatste award en achievement. Je moet geduld hebben. En zoals vele bij mij hielpen, kijk eens op www.pinataisland.info voor meer informatie en tips. Gewoon even wat intikken in de zoekmachine en dan kijken wat ze te zeggen hebben. ;)*)

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er staat nu een demo online, niet op de marketplace in NL, maar een nieuw account is natuurlijk zo gemaakt :)

Een beetje laat wel, als je 't mij vraagt...

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Was dat niet gewoon die interactieve die je bedoeld? Als dat zo is dan is het geen demo om te kunnen spelen, maar gewoon een soort van introductie middels een paar knoppen die je kunt indrukken. Ik heb die namelijk ook gehad voor ik Viva Pinata kocht.

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bron
    Volgens mij is het een 'gewone' demo.. Maar ik heb het spel al dus ga hem niet downloaden :p

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik ga hem ook niet downloaden, zeker niet nu ik de 1000 al volheb met deze game.

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    heb hem sinds gisteren, vind het opzich best wel grappig, mijn level is 15 ^^, maar wanneer krijg je da paard acvhtig iets in je tuin?

17. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Je bedoelt deze?

18. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    of die gele?

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat is vrij laat in het spel. Je moet ook veel dingen doen om het aan te trekken. Koop eens een Ponokie of zoiets, dan verschijnt hij in ieder geval. Je kunt dan via je Journal wel opzoeken wat je ervoor moet doen om hem in je tuin te krijgen.

20. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarvoor dient het scheerhuis ofzo, dat ik zojuist in mijn tuin heb geplaatst?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina