Viva Piñata [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zelfde manier als internet op je pc, alleen het groene stekkertje wat in je pc zit, in je 360 doen,

je kan ook kijken waar het stekkertje van je pc naar toe leid, en kijken of er meerdere ingangen zijn, dan kan je een internet kabel ( ethernet kabel) erbij kopen, anders moet je elke x switchen.

gewoon kijken waar ie past, dan komt het wel goed:p

2. sjakkie

sjakkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie wil pinatas ruilen?

3. sjakkie

sjakkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zet dan ff je naam er neer en dat je dieren wil ruilen

4. gamerfreak

gamerfreak Sander GJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog 2 achievements namelijk die van Master Horticulturist en Taffly Fertilizer
    Bij die van Master Horticulturist moet je Full bonus growth for 25 plants hebben, maar voor sommige planten heb je Cocoadile Tears nodig voor de laaste bonus groei. Als ik die cocoadile na een boom leid geeft hij maar steeds geen tranen :'-( Weet iemand hoe ik die bonus groei kan krijgen zodat ik die achievent krijg????
    Bij Taffly Fertilizer: Get a Taffly in your garden and direct him to a plant that is still growing and he may fertilize it, or he will also sometimes make some by eating fruit. Dit lukt ook maar steeds niet, heb het al zovaak geprobeerd:'-( weet iemand hoe het wel moet??????
    alvast bedankt.

5. gamerfreak

gamerfreak Sander GJ

Leuk Bevonden:
    0
  6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Dies makkelijk, gewoon appel op de grond, de tafly erheen doen en hij eet em op en schijt et uit, achievement unlocked.

7. gamerfreak

gamerfreak Sander GJ

Leuk Bevonden:
    0
    ow oke bedankt:thumbs:
    Maar weet je ook hoe ik die achievement haal van die bonus groei voor 25 planten?

8. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met de taffly Fertilizer bomen laten groeien. Het best kan je met de crocodile zijn tears 3x over een zaad heen en dan heb je een full growth. Je hebt al de achievement van 5 dus weet je hoe het moet. Het fruit en de emerald tree moet je via de Fertilizer doen. Het best kan je die dan nemen van die zwerver en nadat je de zaad heb geplant de Fertilizer blijven doen. Volgens mij kan je het het best doen als je geen zin om steeds A te blijven drukken als hij in een nieuwe groeifase komt. Dan komen er soort blaadjes omheen.

9. gamerfreak

gamerfreak Sander GJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ow je moet de crocodile dus naar een zaadje leiden en dan doet hij zijn tears geven. Ik zal het eens gaan proberen. Bedankt:thumbs:

10. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het werkt dus niet bij fruit en de emerald tree. Daar heb je het andere dus voor nodig. Sommige planten kunnen zelfs helemaal niet full growth krijgen.

11. gamerfreak

gamerfreak Sander GJ

Leuk Bevonden:
    0
    die achievement met die taffly is me nou gelukt:) alleen met die crocodile tranen niet. Als ik een crocodile naar een zaadje leid dan doet hij daar zijn tranen niet overheen:'-(:confused:

12. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet naar een zaadje, naar een bloem/plant..

btw, dat is dikke onzin dat je voor sommige bomen alleen de crocodile tears kunt gebruiken voor de laatste bonus growth..!

heb ik ook niet gedaan.

Laatst bewerkt: 13 jul 2007
  13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben net begonnen met viva pinata, hebben jullie miss nog wat goeie tips voor mij??

En klein vraagje, hoelang duurt het eigenlijk ongeveer voordat je de meeste achievements binnen heb :9?
    Maar tof spel tot nu toe!

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    40 uur :)

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    wooow laaaang spel :9 harde achievements dus.. hoop dat het lang genoeg leuk blijft.
    Ik ebn zelf bang dat ik na zon 15-20 uur het wel gezien heb.. maar nu is het vrij verslavend \o/

16. gamerfreak

gamerfreak Sander GJ

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor het antwoorden.

Ik kan namelijk niet de laaste bonus groei voor de appelboem krijgen. Als je dan op informatie druk bij die appelboom staat er dat er 3 verschillende soorten meststoffen nodig zijn. namelijk bv groen, rood en CROCODILE tears. Als ik dan die crocodil naar die appelboom toe leid dan geeft hij geen tears:'-( Dit is bij nog meer planten/bomen het geval. Ik heb er allle mestsoorten al over heen gedaan en ik krijg geen full bonus groei. Je hebt dus wel volgens mij crocodile tears nodig:confused: iemand die mij kan helpen??

17. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het fruit lukte me de crocodile tears nooit. Ik gebruikte het mest van de zwerver die is voor alles goed.

18. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, idd!

Die mest van die zwerver gebruikte ik ook :)

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    klein vraagje... heeft iemand miss een tip om geld te gaan verdienen in het spel (ben net begonnen)?
    En ik heb nu bijv 7 wormen.. (na wat sexen :9) kan ik ze nu miss verkopen? of iets anders met ze doen? (behalfe als vogel voer)

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nadat je er 7 in je tuin hebt, krijg je de prijs voor "meester romanticus". Daarna nemen die piñata's alleen maar ruimte in. Dus verkopen die hap en ga op zoek naar nieuwe. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina