1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viva Piñata [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bij Locale en daar Netherlands van maken, dan issie nederlands, of UK ofzo, dan heb je 'm in 't engels
     
  2. trutteke

    trutteke Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    dankt hiermee is het gelukt
    ik had hem eerst op belgie staan
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Belgie? Het lijkt mij best lastig met die vlaams/waalse stemmetjes. Maar goed, de Nederlandse stemmen zijn ook niet om aan te horen, zoals altijd bij wat kinderlijke spelletjes. ;)\o/
     
  4. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel net vanuit Australie ontvangen.
    Best geinig, maar toch kinderlijker dan ik dacht, de NL stemmen helpen niet echt inderdaad, maar hoort er wel bij natuurlijk. ;)

    Best geinig voor tussendoor denk ik, niet iets wat je serieus speelt om uit te spelen.
     
  5. Consumer

    Consumer Owned...

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu al 3 dagen viva pinata,en ben nog steeds bezig met de tutoral. Nou weet ik dus niet hoe ik verder moet komen. Heb alles bijna volgebouwt met wat je kan kopen en er worden verder geen aanwijzingen gegeven met wat ik moet doen.

    Kan iemand mij helpen?
     
  6. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gametrailers.com/idg_player.php?r=1&id=14407&type=wmv
    Mss kan je dit filmpje eens kijken waar de vrolijke personnages van het spel alle mogelijkheden nog eens uitleggen zodat een 3 jarige het zelf verstaat. (dat dacht ik van de tutorial ook maar ja :+)

    Ik weet dat ik dit niet mag maar kan me niet bedwingen }:], te hilarisch: viva pinata tutorial? kbedoel, tis viva pinata en jij bent 20! :lol: Mss kan je je mama of papa eens vragen of ze met een extra bakje je wat helpen.. En dan owned in de nick van iemand die owned wordt door viva pinata, sry, twas erom vragen.

    Ma bon, om een echte bijdrage te leveren: Kun je in je journal ofzo niet zien wat die leafos of hoe ze ook heet allemaal gezegd heeft? ja toch. Kijk eens of je wel alles overlopen hebt. Misschien moest je van haar een bepaald zaadje planten ofzo om verder te komen en heb je dit (of iets anders klein en onnozel waar je niet direct aan denkt) over het hoofd gezien. Dat is het probleem met die tutorial, hij is zo poepsimpel dat je alles gaat doorspoelen en vooruitlopen dat je soms iets vergeet wat je voor het spel moet doen. We mogen er eens mee lachen hé maar ik veronderstel dat dat de reden is.
    En als je in je journal niets vind probeer als last resort mss es een nieuw spel te starten (pas op dat je oude spel niet gewist wordt, mss best nieuw profiel) en overloop alles daar ng eens traag, misschien komt er iets op waarvan je merkt: hé, dat heb ik vorige keer niet gedaan en probeer het dan in je huidige save game.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe. _O_

    Maar ik vond het aan het begin ook wat raar, want ik was in de veronderstelling dat je na de tutorial opnieuw een tuin kon begonnen, waar je maar wil. Maar je gaat dus gewoon verder op dat piepkleine stukje grond...
    Maar ben al level 10 en doe nauwelijks iets...:9 Alles danst met elkaar of eet elkaar op. 8)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    www.pinataisland.info

    Ze hebben het hier op XBW zeker een aantal keren aan me aangeraden. Het is echt een heel handige site, mede daardoor zit ik nu op 1000/1000 en heb ik de game dus nu uitgespeeld. ;):)
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik zit op 180/1000 wil me nog niet niet erg lukken
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat blijft ook nog wel even zo. Hou gewoon iedere keer je agena bij de hand, dan kun je in de gaten houden wat je moet doen om een bepaalde soort pinata aan te trekken. Tevens is je agenda of journal erg handig om te ontdekken wat je moet doen als je ze van kleur wilt laten veranderen. Vergeet ook niet bepaalde items te kopen, zoals onderdelen van de Sour Tower. ;):)
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het af en toe even tussendoor, ga niet voor de 1000 punten, zo leuk is het ook weer niet. ;) Heb nu 3 nieuwe spellen en nog 1 onderweg, die wissel ik lekker af. :)
     
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Die hoef je niet te kopen, je kan ze ook krijgen door zo'n sour pinata te tammen.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Die gast op de vorige pagina heeft te weinig GC voor deze game. Dus je hebt ze wel nodig als je meer GC wil hebben voor deze game. Hij moet dus wel die sour tower onderdelen kopen om die achievements te krijgen.

    TIP: Geef maar eens 1000 chocolademunten aan die zwerver, als je die al in je tuin hebt. Je krijgt daar ook een achievements voor, en hij verkoopt later spulletjes waardoor het spel stukken sneller gaat. ;):)
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat bedoel je met GC? Ik bedoel alleen dat het kopen van die 8 stukken voor die Sour toren niet de enige manier is om die stukken te krijgen, want je kan ze ook gratis krijgen door die sours te tammen. Mis je bijvoorbeeld het cocoadile stuk op je sour toren, dan tam je een sour cocoadile en dan krijg je hem gratis.
     
  15. Consumer

    Consumer Owned...

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    dat dacht ik dus ook... dacht dat dat dus de tutoral nog was maar dat is dus gewoon het spel...

    verkeerd gedacht
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik vind pienjaata,s lief!
    Ik heb zin om te knuffelen met pienjaata,s
     
  17. Consumer

    Consumer Owned...

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laat ik een bachicle in het water zodat ie veranderd? Hij wil het water niet in namelijk...
     
  18. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is een gerucht in het spel. Als je een Badgesicle in het water laat zwemmen dat je een Sweetooth krijgt, maakt dat is niet zo. Als je een Sweetooth wilt hebben moet je 14% water hebben en hij moet 3 spar kegels en 2 waterleliebloemen hebben gegeten.
     
  19. Just Another Gamer

    Just Another Gamer ...

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Ik heb nu 960/1000 alleen de 50 uur nog en deze:

    Macaracoon Gift 20G

    Player has been brought a Romance Sweet by a Macaracoon


    ik heb die 2 aan hun romantische dinge voldaan,
    een ei gemaakt,
    en daarna ze alle bei een ''Romance Sweet'' gegeven,
    maar deze achievment krijg ik niet,
    dit was dus niet de bedoeling,
    maar wat wel???
    ..
    en heb nu 222 dagen in de game,
    hoeveel dagen duurt het ongeveer voordat ik die 50 uur achievment heb?
    ..
    alvast bedankt,

    mvg,

    Aron





    EDIT: Heb de Achievment, Die beeste kunne zoon Romance Sweet gaan stelen ofzo xD , !!!
    kom er net pas achter, wel nogal toevallig, :9

    nu alleen die 50 uur nog, ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was 50 uur 250 dagen in het spel, meen ik ergens gelezen te hebben, dus je bent er bijna. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina