1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viva Piñata [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal, ik ben neiwu hier }:]

    Heb dus ook deze game, zit nu op 42 achievements \o/

    Wat bedoelen jullie met 'wildcard pinata's'?

    Oja, als je 1x een Pinata in je tuin hebt gehad, kun je ze gewoon 6x laten vangen bij Gretchem Fetchem. Dan heb je 7 van die soort (Duh) en krijg je de master romacer voor dat ras! :)

    Handig is om bij die papieren diertjes winkel die 8 beesten te kopen. Heb je 8x een master romancer! Doe je die wormen, Taffly's, Surypants, etc er ook bij, kom je makkelijk op 20 master romancer = Achievement!
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Speciale pinata's die alleen uit eieren kunnen komen, ze zien er net iets anders uit dan de gewone pinata's en zijn 10x zoveel waard. Alleen de kans dat je ze krijgt is 1 op een miljoen.
     
  3. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    level 108,ik zit pas op 14 en ik ben toch aardig wat uurtjes al aan de slag met deze game:mad:
     
  4. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sneller en veel goedkoper om het te doen met romantische snoepjes die 6 coins per stuk zijn. Kost je dus 12 per ei, dus het kost je 60 om er 5 te maken (als je al 2 pinata's in je tuin hebt). Als je die mini-games goed speelt en de pinata's daarna weer verkoopt heb je gegarandeerd veel winst ;)
     
  5. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Sneller niet, je kunt 7 tegelijk kopen van dat vrouwtje!

    Wel iets goedkoper, je kan die 7 aangekochte beesten natuurlijk direct weer verpatsen als je je beloning hebt.. ;)

    Moet nog even een avatar maken zie ik :p
     
  6. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben net begonnen, heb zon wormenhuis en volgens mij hebben er 2 een ei gelegd. Ik heb alles gras. Moet dat? En heeft er iemand tips voor mij?
     
  7. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan alles gras houden maar dat is niet handig aangezien bepaalde soorten alleen komen als er genoeg water, aarde of lang gras is ;) Tips heb je niet echt nodig, het hele spel word degelijk uitgelegd :)
     
  8. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je het over die huisdieren hebt wel, die Gretchem fetchem is of heeeeeel duur (2x waarde) en langzaam helemaal als je niet de express (dure) jacht kiest... dusja als je iets anders dan huisdieren fokt lijkt het me niet slim om alles over te laten aan gretchem fetchem
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    een bij honing laten maken, snap het niet. Laat hem een daisy eten maar dan gaan ze alleen maar op dat ding zitten als ik ze de weg wijs :x

    nu snappen ze het ineens wel :p raaaaaaaaaaaaaaaaaaar


    andere vraag, hoe komt het dat ze soms altijd in de mood zijn om te paren maar soms ook dagen bijna niet, waar ligt dit aan? en assosaires kopen waar doe je dat?
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  10. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Dieren die overdag leven zullen 's nachts geen zin hebben om te paren, en natuurlijk andersom. Naast hebben alle Pinatas een mood die je kan zien als je het beest selecteerd. Deze kan je op verschillende manieren beter maken, bijvoorbeeld doormiddel van een Gelukssnoepje. Als zijn mood dus niet al te best is, zal hij niet willen paren en moet je dus eerst zorgen dat zijn mood beter wordt.

    De accesoires kan je, net zoals de huisdieren, kopen bij Petula.
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    maar het is echt zo dat ze eigenlijk nooit zin hebben, en dan ineens heel even allemaal wel en dan ook echt allemaal dus elke soort ;x

    en heb nu een schurkie, die alles sloopt hoe kill je die? want je kan ze niet dood slaan met je schep
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Misschien is je tuin vol? Schurkie's kan je helaas niet mollen, je moet ze 100 coins geven en dan gaan ze weer weg.
     
  13. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je schurkies gaat slaan, worden ze alleen maar boos en slopen ze nog meer. Dat kun je dus beter neit doen.
    en zoals AVHAHA al zei, je tuin zal waarschijnlijk erg vol zijn.
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hmz zou kunnen maar das dan wel gek :) want ik heb zon zure kraai gewoon omgeturned en die komt er wel gewoon bij , ga wel even wat bestjes verkopen wie weet wat het brengt :) tnx voor de tips!

    Edit, ik heb nu 33 pinata's op level 20. Kan je ergens zien hoeveel je er mag hebben?


    Edit2, inderdaad me tuin zat te vol :), paar pinata's verkocht en kon weer verder :) tnx
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2007
  15. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt bij je tuingebied kijken wie wat "bevolkt" zeg maar. Maar volgens mij kun je bijvoorbeeld een worm niet op een wateroppervlak rekenen...

    Maar 33 pinata's is vrij tot heel veel... Ik heb er meestal zon 20
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hmz ik heb een aantal soort, en als ik master romanticus nog niet heb dan wil ik ze houden. Misschien verstandiger om ze dan weg te doen en vervolgens een keer terug kopen of lokken als ik seriues wat met ze wil doen?
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2007
  17. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me idd een goede oplossing.. zo heb ik het ook gedaan...

    en je kunt trouwens zo'n zwaard (machete heet het geloof ik) bij Ivor de Koopman kopen (11.000 coins) daardoor komen er geen schurkies en geen prof pester meer.
     
  18. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt dit spel hetzelfde als World of Warcraft?

    Ik zag gisteren een advertentie op marktplaats waar je een wildcard beest kon kopen bij iemand, voor 2800 chocomuntjes :confused: Is met WoW toch ook zo, dat ze allerlei zwaarden verkopen enzo.

    Ik krijg de game volgende week ook :)
     
  19. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmorgen eindelijk de Mallowolf gekregen \o/

    Maar ik wilde hem afsturen op een Schrukie, maar hij deed helemaal niks! :{

    Zelfde gedoe met mijn Crowla!

    Wat doe ik verkeerd?

    Of kan ik hem alleen op Prof. Pester afsturen?
     
  20. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat voor plantjes moet ik planten? En hoe kan ik geld verdienen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina