1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viva Piñata [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan wordt het 1 van jouw pinata's, net als de rest... krijg je een nieuwe blok in de Sour Tower er bij, zodat de zure variant van die pinata niet meer komt en krijg je een prijs voor resident van die pinata en kan je nieuwe zoete soorten van die pinata naar je tuin toe lokken.
     
  2. Koffiepad

    Koffiepad Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok maar ik heb die blokken in de winkel al gekocht, kan ik er dan 1tje uitzetten??
    Dat bijvoorbeeld alleen de shellybean komt en de rest niet?
     
  3. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh dus als je een slak of vleermuis tot bewoner maakt is juist goed?
     
  4. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja

    ten eerste kan je een getemde sherbat naar Dastardos toe leiden en een achievement unlocken
    ten tweede heb je toch weer een nieuwe pinata resident gemaakt en dat draagt ook bij aan het ervaring op doen en dus level uppen

    @Koffiepad... je hebt in het menu linksboven het sour tower pictogram. Daarmee ga je naar de sour tower. Met up en down selecteer je het juiste blok en dan kan je um aan of uit zetten.
     
  5. Koffiepad

    Koffiepad Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik ook niet. Maar het lijkt me niet erg prettig als ze zuur blijven, en dan continu die zure snoepjes uit spuien.
    Zo maar ff uit proberen.

    Ok bedankt
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  6. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Voordat een zure pinata jouw bewoner kan laten worden, moet je aan eisen voldoen. Een zure Shellybean moet bijvoorbeeld een apple seed eten en een zure cocoadile een sweetooth en 2 swanana's
     
  7. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de pompoen door de Bart de Prutser laten bewerken.. dan wordt het zon halloween pompoen met zo'n gezicht :) Da vreet ie wel ;)
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  9. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Die zure vleermuizen eten mijn pompoen nooit op. iemand tips?, oh dit heb ik hierboven al gevonden
    Ook wil ik weten hoe je de romancer achievement haalt. Want volgens mij heb ik met die vogeltjes al heel wat romantiek gedaan. Hoevaak moet dat precies voor die prijs en 5 van die prijzen voor de achievement toch?
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  10. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die pompoen hebt, ben je er nog niet. Je moet naar het menu (x), selecteer je linksonder Bart's Exchange (of Bart de Prutser in het NL), koop je de gouden ticket. Dan selecteer je de pompoen en afrekenen. Bart zal je pompoen transformeren in een "Jack O'Lantern", een pompoen met zo'n typisch Halloween-gezichtje er in. En die vind die Sherbat wel lekker.

    En over die romancer-award: bijv. 2 sparrowmints 5 x romancen. Dan heb je in principe 2 ouders + 5 kinderen = 7 sparrowmints TEGELIJKERTIJD. Dan heb je de Sparrowmint Master Romancer-award. Doe dat met 5 dieren en je hebt de Romancer-achievement. Doe dat met 20 dieren en je hebt de Master Romancer-achievement
     
  11. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe zorg je dat je piñatas gelukkig worden?
     
  12. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Paren;
    Gelukssnoepjes geven;
    Bij sommige kan je er water overeen gieten;
    Een gevecht laten winnen.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    wat een uber spel :D te master, maar hoe de hell zorg ik ervoor dat die mellowwolf die dastrados wegjaagd. Stuur hem er steeds op af maar er gebeurd gewoon niets :p lamme pinata dat het is :D


    edit laatmaar, moet bij ruffians :) effe dat zwaard uit me tuin halen dan maar :)
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  14. Koffiepad

    Koffiepad Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je er eigenlijk aan om pinata's naar pinata central te sturen?
     
  15. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden ze meer waard.

    En je kunt er 2 achievements mee verdienen \o/
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit spel door ruil verkregen, is vandaag op de bus gegaan \o/

    Ik kan eigenlijk niet wachten op morgen.. Maar het zuigt wel dat morgen m'n proefwerkweek begint en ik dus eerst moet leren. De vorige keer dat ik koos voor niet leren (toen ik mijn 360 kreeg) heb ik de rest van het schooljaar cijfers op moeten halen :+
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    het is echt een master spel, dacht ook koop het voor me vriendin. En raad eens wie het helemaal grijs speelt. IK :D hehe. Is eens wat anders dan COD3 en GoW :D
     
  18. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat heb je aan ivor de bedalaar ofzo?
     
  19. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer verslavend spelletje!
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    kun je spullen kopen, die je bij costalot niet kan kopen, bv waterkan upgrades!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina