Wat doen jullie hier dan, dergelijke post voegen helemaal niets toe. _0/ _0/ _0/ Mij intresseerd het niet wat jullie wel graag spelen en de rest ook niet volgens mij. Hier willen we gewoon over VP praten that's all.
www.pinataisland.info @ Acrisius: Zo'n moeder heb ik ook, maar ze vond het wel eens wat anders als ze weer eens op mijn gamekamer moest zijn.
Ben gisteren begonnen met Viva Pinata en mijn hemel wat is het verslavend. Ik heb het iets van 4 uur gespeeld geloof ik, ben level 14. Alleen nu zit er niet zoveel vaart meer in. Er komen vrijwel geen nieuwe pinatas meer en de andere vreten elkaar op. Vooral die Newtgats zijn een pain in the ass. En ook die zure vogel die iedereen bombardeerd met napalm
Open dan een nieuwe tuin, en maak daar bijv. heel veel water (en waterplanten) in. Trek je weer hele nieuwe beesten aan
Als je level 20 bent kun je een Dastardos Head kopen, dat is een schep die hem wegjaagd. Bij level 25 kun je de Dastardos Scarer kopen en dat is een standbeeld wat hem voorgoed weg houdt.
Okeoke, dus voorlopig worden mijn beesten nog opgevreten? En wat is nou de beste manier om het spel zo snel mogelijk uit te spelen? Veel zaden planten, dieren Romantiek laten doen, ect?
Gewoon al die awards halen wat in je diary staan. Zoals het 3x bemesten van planten en bomen, de 3 verschillende kleuren wat de pinatas kunnen hebben te ontdekken, nieuwe soorten pinatas lokken etc..
Jongens, ik zit echt een beetje vast. Er gebeurt al een hele tijd niks meer, geen nieuwe dieren, ect. Ook me tuin wordt niet meer mooier. Hebben jullie wat tips hoe ik nieuwe dieren aan kan trekken? Er lopen wel telkens herten en zelfs een beer soms langs, maar die komt niet in mijn tuin. Hebben jullie wat tips dus, dat ik weer wat hoger kan komen kwa level?
Het is al een keer of honderd genoemd: ALLE info vind je op http://www.pinataisland.info Je moet voor deze game gewoon ook veel lezen en opzoeken.
Deze game vandaag van een maat overgenomen voor een tientje. Ik en m'n vriendin kunnen niet wachten een leuk tuintje te bouwen en te genieten van het prachtige design. Heb hem nog niet kunnen testen, dat moet tot morgen wachten. Het lijkt me in ieder geval een erg leuke game. Iemand nog handige tips voor een beginner? Alvast bedankt , Elendill2003
Misschien eerst een tuin maken gewoon om zaden te laten groeien en die te verkopen (bv poison ivy/klimop) of een taffly door een lantaarn laten vliegen en hem te blussen en terug te verkopen, op beide manieren kan je snel veel geld verdienen die je dan gewoon kan gebruiken in je nieuwe, echte tuin.
Heb van microsoft gratis viva pinate gekregen en ik vind het wel grappig. Paar vraagjes: 1hoe krijg je meer geld. Ik kan nog geen eens een fastsoenlijk tuintje maken 2hklopt het hoe verder je bent hoe meer spullen je krijgt in die winkel waar je kan kopen en verkopen 3: Ik krijg dan op zon schermje dat een pinata er is maar dan blijfthij buiten mijn tuin 4 Wordt je tuin groter 5 Ik vind het jammer, ik had zon mousemallow en die werd opgegeten door een dier uit mijn tuin, zon slang. Hoe kan je dit voorkomen? Thanks alvast