1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viva Piñata [deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 14 sep 2007.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja dat kan!

Gewoon je eigen Gamertag selecteren, en dan in je andere tuin openen.:thumbs:

2. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst de demo uitgespeeld, alleen zodra mijn tuintje wat voller begint te worden, werd het spel echt traag en haperde de hele tijd. Is dit iets wat in de complete versie ook zit, of alleen in de demo?

3. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    ===

Laatst bewerkt: 19 sep 2007
  4. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    alleen demo ;)

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Viva Pinata is gewoon erg leuk en ook mooi om naar de 1000 GC te tillen. Het was wel een beetje een uitdaging. Gelukkig is www.pinataisland.info altijd een handige WikiPedia achtige site die je overal bij kan helpen. Ik hoop alleen niet dat er van die klunsen straks dingen over Halo 3 gaan posten, begin net WikiPedia te ontdekken en ik wil om een andere reden nog niks weten van Halo 3, ook niet via WikiPedia. Bovengenoemde site is misschien handig voor mensen die wat in de problemen zitten en anders is deeltje 2 van deze topicserie ook nog een mogelijk antwoord op al je vragen. ;):)

6. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, das goed om te horen. Dan binnenkort zeker een keer het spel halen, heb de demo in een ruk uitgespeeld, en vond het nogal jammer dat ie was afgelopen.
    Was voor mij echt een verassing, dit genre trekt me wel, maar Viva Pinata heeft nooit echt mijn aandacht gekregen, tot ik van het weekend ziek was en wat demo's had gedownload. Deze is echt relaxed om te spelen, geweldig om je tuintje te zien groeien, die beesten met elkaar om zien te gaan, bloemetjes die uitkomen :9. Lekker voor als je moe bent, en geen zin hebt om een actie-spel op te starten.

7. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een demo van viva pinata party animals online!!

8. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    en ik vind hem echt geniaal!! die minigame met dat boeren moest ik zooo hard om lachen :D ga er bijna over denken om deze te kopen... helemaal als ik hem voor een klein prijsje kan krijgen..

9. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij of kan ik die demo nergens vinden? bij mij staat er alleen een interactieve film..

10. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnelijk kijk je dan bij game movies, je moet bij game demos kijken..

11. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    ook bij game demos nix... en als ik viva pinata algemeen op zoek op marketplace vind ik ook geen demo..

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ere was wel een Viva Piñata demo, maar dat was eigenlijk geen dmo te noemen.
    Eerder een interactieve trailer (je mocht 3 keer op een knop duwen)
    Stond toen overigens wel gewoon tussen de demo's)

Alleen op de US marketplace was destijds volgens mij een échte demo te vinden

//edit zie je:

En:

Laatst bewerkt: 22 sep 2007
  13. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwste viva pinata demo vind je onder "bringing it home".

Laatst bewerkt: 22 sep 2007
  14. berenscheet

berenscheet Guest

ik vind hem echt vet:9..soort van pokemon op de N64 met al die minigames en nu met viva pinata..maar niet voor 60 euro;).

15. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem inderdaad van de USA marketplace gehaald. Zeker de moeite om een account voor aan te maken als je die nog niet hebt. Vond de demo een lekkere lengte hebben.

16. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Kheb een vraag over de Pigxie Price Achievement. Je moet een Rashberry met een Swanana cross-romancen toch. Ik probeer dit nu al een tijd maar ze blijfen maar nee schudden als ik ze wil laten "dansen", kan iemand me helpen

17. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je het mystery huis gebouwd. Anders willen ze niet paren. Ik ga er ook vanuit dat ze allebei klaar zijn voor het paren.

heb je dit allebei gedaan wil het nog wel eens helpen door ze allebei een vreugdessnoepje te geven

18. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Dat mystery huisje en allebei hartjes heb ik al en had ze al snoepjes gegeven. Toch nog maar ff verder doorgaan, misschien wilden ze gewoon slapen xd

Edit: hij is eindelijk gelukt

Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2007
  19. Zipa

Zipa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel morgen binnen, morgen vrij dus ga lekker beginnen aan het tuintje.. lijkt me een leuk spel jullie gaan mij zeker vaker zien in dit topic..

Nog tips voordat ik ga beginnen met tuinieren?

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Het wijst zich eigenlijk allemaal wel vanzelf. :)
    Als je echt vast komt te zitten kun je het hier natuurlijk altijd vragen.

Deel Deze Pagina