1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viva Piñata [deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 14 sep 2007.

1. Zipa

Zipa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg verslavend spel :D
    Het is alleen even uitzoeken hoe ik snel wat geld verdien.

Over welke pinata zijn jullie het meest trots dat hij bij jullie woont?

2. Gorilla J

Gorilla J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg die sour slak maar niet getemd. Ik zou hem een appleseed te eten moeten geven, dus die leg ik neer als hij in m'n tuin is. Maar hij gaat er gewoon langs en even later weer uit m'n tuin. :*

3. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    ahh, heb nieuwe tuin gemaakt, wil buzzlegum honing laten maken mar het wil gewoon niet.
    ik heb hem zon imkerhoed gegeven
    ik heb een bijenkorf/huis in de tuin met genoeg ruimte aan beide kanten (dacht ik van wel)
    ik laat hem de hele tijd madeliefjes eten, (goed toch?) hij molt de hele bloem en eet de bloem op, zonder steel etc.
    en hij wil niet in de korf, er komt geen berichtje dat hij klaar is om honing te maken :'-(
    het is me eerder wel gelukt bij een vriend :confused:

4. Mecredie

Mecredie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb ff un vraagje

Als je bijvoorbeeld een pinata in je tuin wil late bezoeke maar die heeft 5 andere van een soort nodig en 2 op eten om bij je komen te wonen....alss hij er 1 op eet en dan weg gaan meot je dan weer een nieuwe hale voor 5 of komt ie gewoon terug?

Edit:Ik heb me antwoord gevonden

Laatst bewerkt: 14 okt 2007
  5. Zipa

Zipa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje,

kan je als je nog niet heel ver bent in het spel toch een pinata van iemand ontvangen die je zelf nog niet unlocked heb zeg maar?

6. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan.

7. Bartje..

Bartje.. Nice

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij worden die zure beesten maar niet normaal, als die slak in mijn tuintje komt leg ik appelzaadje voor hem maar hij vertikt het opteeten, en zo is het ook met die vleermuis en de pompoen. Ik heb de pompoen ook laten bewerken door Bart de Pruster. Maar ze lopen er gewoon altijd langs of overheen :confused:

8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hem ook vandaag weer gekregen. Echt een leuk spel. Ik had hem al eens geleend maar nu heb ik hem zelf. Ik wil snel die Disco want die lijkt me echt vet.

9. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leg van hetgene dat ze nodig hebben om tam te worden meerdere in de tuin en laat ze dan rond lopen. Kan een aantal nachten duren. Belangrijk is ook dat je ze met rust laat als ze rond lopen.

10. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Heb deze game na 9 maanden niet gespeeld te hebben weer opgepakt. Mijn vriendin begon het te spelen en ineens had ik er ook weer zin in. Terwijl ik hier Halo3, Conan en Pes2008 heb liggen speel ik met name viva pinata (en Pes).

Helaas was ik mn savegame kwijt omdat ik die niet over kon zetten op mn memorycard toen ik mn premium verkocht en de elite aan had geschaft. Ik ston toen op 620 gamerscore. Ondertussen heb ik er alweer 6 of 7 bij... Alleen die longtivity achievement zal wel het probleem worden straks. 50 uur... pfoe...:p

11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het spel vandaag binnengekregen. Gelijk 2 uur gespeelt.

Wel een leuk spel moet ik zeggen. Al weet ik niet altijd wat ik moet doen en hoe sommige dieren zich niet willen voortplanten.

Hoe zit het met de tuinen. Ik zit nu in tuin 1 is dat een tutorial tuin zodat het echte spel pas na deze tuin begint of krijg ik later nieuwe tuinen?

Hoe werkt dat pakketje precies en hoe laat ik die 2 beginvogels paren? Ze hebben een nest enzo maar ze paren niet zo snel vergeleken met mijn wormpjes :)

12. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Je 1e tuin is geen tutorial tuin, je tuin is nu nog redelijk klein maar die tuin zal zich naarmate je verder komt steeds verder uitbreiden. Je tuin word grotere als je bepaalde levels hebt gehaald. Je kan ook ten alle tijden nieuwe tuinen starten, je neemt dan je chocolademunten en je gegevens van de andere tuin mee, je tuin is dan helemaal leeg en opgeruimd zodat je hier dingen in kan zetten die je nodig hebt om bepaalde pinatas aan te trekken zonder eerst je hele tuin overhoop te moeten gooien.

Als je met je cursor op je pinata staat moet je op Y drukken... dan kan je alle informatie over die pinata zien, ook wat hij nodig heeft om te paren.

13. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik was er zelf ook al achtergekomen ja. Maar toch bedankt.

Een vraagje. Als je je eerste zure pinata een zoet word dan krijg je een deel van de toren. Wat moet ik daar doen? Ik kan alleen een totem laten slapen of wakker laten zijn..

En wat hebben die TV centrale opdrachten voor zin. Moet ik mijn dieren erheen sturen en krijg ik ze terug maar wat krijg ik dan meer of beter?

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch maar even besteld voor 20 euro, ben benieuwd

15. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Als je de toren wakker laat zijn heb je geen last meer van de zure pinata die je in je tuin zoet hebt gemaakt. Als je de toren laat slapen dan komt die zure pinata vanzelfsprekend wel je tuin in geslopen.

Voor die TV centrale opdrachten krijg je een heleboel gelukssnoepjes in je tuin gestort wat de pinatas gelukkiger maakt. + na een aantal succesvolle opdrachten krijg je er een achievement voor.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Game net pas verkocht, maar ik heb er nu al spijt van 8)
    Ik ga toch eens kijken of ik em een keertje cheap ergens kan krijgen :9 :+

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Toen ik deel een en twee van het viva pinata topic had doorgebladerd zag ik nog iets van jou staan wat ongeveer zo ging:

"Kinderachtig spelletje, deze komt nooit in mijn collectie"

Moet je nu eens zien ;)

Ik vind hem zeker leuk. Ben nog niet zover maar ik wil nu al graag de 2e tuin upgrade. Vind het toch nog klein.

Bedankt voor het antwoord Amolas

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb hem verkocht omdat mijn zus té vaak achter de 360 zat. Ik had amper de kans om nieuwe games te checken. Toch vind ik het nog wel zielig dat ik hem heb weggedaan.. Binnenkort is haar verjaardag dus.. :)

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Altijd vervelend om op oude uitspraken gewezen te worden 8)

Maar ja, tijden veranderen
    Nu ik weer wat ouder ben vind ik kinderachtige games weer leuk :9 :confused:

Ofzo... :+

20. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Rofl :+

Mjin tuin is echt een saaie bedoeiling. 4 bomen en een vijver met een eiland met een dode struik. Vét...

Deel Deze Pagina