1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viva Piñata [deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 14 sep 2007.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zal is kijken, die wormen kan ik bijvoorbeeld wel verwijderen. En hoe romance ik ze dan helemaal volledig.

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klg777 je moet gewoon meerdere tuinen aanleggen! Je level/geld neem je gewoon mee naar alle tuinen die je opent. Je kan dus gewoon een aantal verschillende tuinen hebben. Ik ben nu bezig met een watertuin, voor alle waterbeesten. Met 5 tuintjes kan je alles lekker overzichtelijk houden:) En als je vast met wat beesten uit je drukke tuin van nu verder wilt gaan in een nieuwe, moet je naar de postbode gaan, een krat kopen en hier je beesten instoppen die je mee wil nemen. Je stuurt de krat naar je eigen account, en je kan de krat weer openen in je nieuwe tuin!

Je romanced volledig door hetzelfde beestje 7 keer te laten romancen. Ik vind t maar een idioot systeem, voor die master romancer achievement moet je dus 20*7=140 van die grafminigames spelen...

3. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Nee he een achievement unlocked maar niet. Ik heb net twee dezelfde whirlms 10x laten fokken maar krijg de master romancer achievment niet. Bij mijn Pinata prijzen staat dat ik er ze wel gemaster romanced heb.

@ DiaL, Woops dacht dat je ook een achievement kreeg als je een keer master romancer werd van een soort mja toch bedankt.
    Je word master romancer dus als je een pinata 7x laat dansen.

Laatst bewerkt: 12 dec 2007
  4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Master romancer
    Become Master Romancer for 20 species.

Laatst bewerkt: 12 dec 2007
  5. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt er een bij 5 en bij 20, volgens mij kan je ze heel makkelijk halen met die flutterscotches... Die kan je in allerlei kleuren laten veranderen, en dan hoef je die verschillende kleuren elke keer maar 1x te romancen voor de master, dus kan je iets van 7 masters heel snel halen. Ik check morgen wel of het werkt.

6. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Yup, en gewoon 7 dieren kopen van die mevrouw met de vissenkom op dr hoofd... Dat van al die dieren en dan heb je weer een stuk of 8 ge-master-romanced..

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar voor die beesten moet je toch ook gewoon al de romance requirements halen? En dan ook 7x fokken:9?

8. ajax93

ajax93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heej srry or maar weet iemand bij welk level je en stuk grond erbij krijgt ik heb viva pinata pas gekochrt namelijk

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik dacht op level 11 en 21.

10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Klopt helemaal. :)

Land Owner.
    Garden Size increased Once.
    20GP

You will obtain this by playing through the story. Acquired at gardener level 11.
    You will be given more space for your garden.

Master Land Owner.
    Garden size at maximum.
    20GP

You will obtain this by playing through the story. Acquired at gardener level 21.
    You will be given the max amount of space for your garden.

11. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel sinds gisteren en vindt het tot nu toe best wel geinig. Alleen dat de dieren elkaar toch best vaak aanvallen vindt ik wa minder. Het genezen van 1 zo'n beestje kan soms wel 100 geldstukken kosten =(. Maar goed vandaag even tentamen maken en dan heb ik vakantie dus dan zal ik wel vaak in de tuin te vinden zijn

12. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Anders moet je van die hekjes bouwen dat ze niet bij elkaar kunnen, dan vechten ze niet.
    Maar voor vliegende beestjes heeft dit geen zin.

13. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die PArty Animals spelen? :)

14. i h4rdcore i

i h4rdcore i Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er hier ook mensen die weten hoe je in vredensnaam een worteltaart maakt? of een bananasplit.

alvast bedankt

-i h4rdcore i

15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij al dat soort dingen moet je die Tinker gebruiken, een van de winkels is dat. Je gaat naar die winkel, kiest Golden tinker, en je selecteerd een Wortel of een banaan, en dan komt zo'n ventje het voor jou speciaal maken. Een worteltaart komt van een wortel, bananensplit van een banaan, medicijn komt van honing, ga zo maar door.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een Tinker, is dat Bart de Prutser?

17. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel, gewoon proberen ;)

18. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit in level 14 en probeer 3 soorten Whylms ofzo te maken en daar heb ik waterlely voor nodig, maar de winkel verkoopt het niet en van Seedos krijg ik hem ook maar niet. Weet iemand hoe ik dit kan krijgen?

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Na een bepaald level. Gewoon geduld hebben en wachten tot je hem krijgt. Dat is zo met alle zaadjes.

20. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina