1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viva Piñata [deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 14 sep 2007.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Dan moet je eerst zo'n helper hebben, dan naar die helper gaan en op Y drukken dacht ik. En dan kan je daar ergens zijn naam veranderen.

2. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Weet ik ook niet prwecies, maar je kan ze wel achter hekken zetten.

3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
  4. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat had ik al geprobeerd, maar dan kom je in die vage encyclopedie, en daar staat niks erover

5. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Als je daarin zit kan je op een van de toetsen drukken waar Rename bijstaat.
    Staat rechts boven ergens in de hoek als ik mij goed kan herinneren.
    Staat juist hetzelfde als bij die Pinata dat je kan hernoemen.
    Keek er eerst ook gewoon over. :)

Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  6. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet natuurlijk wel eerst een helper inhuren :thumbs:

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel een handige tip is voor alle beginners hier: als je begint aan een nieuwe tuin, kan je veel sneller al het land platmaken door een crate te kopen bij het postkantoor, en die dan telkens op te tillen en weer te verplaatsen. Anders ben je echt uren met die domme schep op de grond aan het slaan;)

8. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    ja of ingedrukt houden dan stampt die schep ook snel.

9. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

kan je me trouwens nog even zeggen wie helpers zijn, ik neem aan dat Seedos geen helper is?

10. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog een paar vraagjes: (ik post ze in een aparte reactie omdat ik mijn andere reactie vreemd genoeg niet kan wijzigen.)

sommige pinata's moeten bepaalde dingen opeten voordat ze tam worden, maar dan eten ze niets op. zo ook voor die zure pinata die een pompoen moet opeten, ik heb hem 'goud' laten bewerken door bart de prutser, hoe kan dat nou?

enne als je bijvoorbeeld heel erg van dichtbij naar een piñata kijkt, heeft dat dan invloed op zijn gedrag?

btw waar koop je een flesje medicijnen?

er is ook een hele grote gast in een groot rood metalen ding en heeft groene ogen. hoe kan je die verjagen, met een spade lukt het niet.

Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1: Je moet zeker weten dat het wel het goede item is... Kijk nog even in de encyclopedie van het beest, en kijk hoet het item heet. Als ze het dan niet opeten dan zijn er misschien nog andere dingen waar je nog niet aan voldoet, ik vond dit ook echt zwaar irritant aan viva pinata.
    2: Nee
    3:Koop of maak een pot honing, en tinker hem met Bart, dan wordt het een fles medicijn.
    4:Koop een Captain's Cutlass bij Ivor, dan komen die dingen niet meer in je tuin. Als je die nog niet kan kopen moet je hem gewoon met de schep slaan en anders heb je gewoon pech, ze zijn heel irritant. Als je vleermuizen hebt kan je die ook gebruiken geloof ik om ze weg te jagen.

12. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    enne.., hoe kan je ervoor zorgen dat je veel chocolademuntjes krijgt, je krijgt bij een x aantal 1000 muntjes de achievement, maar ik kan ik geen mogelijkheid vinden om zoveel winst in een keer te maken.

en wie zijn de helpers?

13. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik deed voor geld: 8(of meer) putjes maken, birds of paradise zaadjes insteken. Dan ze 3 keer(=max) bemesten. Eenmaal volgroeid tap je ze tot alle bloemen en zaadjes er af gevallen zijn en verkoop je alles behalve 8(of meer) zaadjes om weer opnieuw te beginnen. Had ik iedere keer 20000 van ofzo.. Kun je nog geen birds of paradise kopen dan kijk je maar eens welke planten er nog duur zijn. Ik heb gehoord dat in het begin chilli ook wat kan opbrengen.

Helpers kun je inhuren in die melkbar in de stad. Je hebt o.a. weedlings(onkruidverdelgers), watchlings(die beesten weghouden), gatherlings(die alles van fruit,... oprapen en verkopen voor je), enz. Gatherlings kunnen wel lastig zijn aangezien ze soms dingen oprapen en verkopen die je nodig hebt om pinatas te lokken ofzo.

Zoals al duizend keer gezegd: DE site is nog altijd pinataisland. Zoek hem maar eens op op google. Als je op pintaisland geen antwoorden vind kan je gewoon niet zoeken :)

14. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil dat mijn syrupent een lickatoad opeet, maar telkens als hij dan dichtbij komt schut de syrupent nee. De lickatoad zit dan gewoon op land. Heeft iemand tips?

15. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje met mn flutterskotches...
    ik probeer dus die romance awards te krijgen voor de groene flutterskotch maar op een of andere manier lukt het niet. ik heb 4 groene fluttersckotches die ik laat romancen en dat heb ik nu al 12x gedaan maar ik kom niet verder dan 1 award. elke keer als ik die minigame speel heb ik ook steeds weer 3 levens... Wat doe ik fout?

16. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu level 7 (gister begonnen met spelen) en bijna al mijn dieren krijgen ruzie! Wat kan ik hiertegen doen? Want ik ben al mijn geld kwijt aan de docter?

17. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige soorten gaan niet goed samen en zullen ruzie blijven maken. Zoek even op in de encyclopedie welke soorten niet goed samen gaan en verkoop er een van. Je zult zien dat de dokter minder vaak hoeft te komen. Succes.

18. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    OK bedankt, hoe verkoop je ook alweer een dier? :+

Edit: hoe zet je het spel trouwens op nederlands?

19. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Dier verkopen: tja, moet niet moeilijk zijn maar is alweer een hele tijd geleden dat ik het spel heb gespeeld. Dier selecteren en op Y drukken geloof ik. Gewoon wat proberen zou ik zeggen.

Je moet de hele console op nederlands zetten dan komt Viva Pinata ook in het nederlands. Maar engels is leuker hoor!

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm, ik wil de mijne juist op Engels zetten. Dan zal ik ook m'n console op English zetten. En oja, om een Pinãta te verkopen; Ga met de cursor op hem staan en druk B. ;)

Deel Deze Pagina