Deze game is fokking lache! Alleen hopelijk niet 60eu.. Zie het me wel spelen.. Flink wat biertjes op bij het indrinken ff Xboxje erbij aan.. Hahah echt een party game!
Vind het echt een hele leuke party game. Vind de minigames tot nu toe een stuk leuker dan in de afgelopen Mario Party games. Erg vermakelijke game, zeker in de multiplayer mode.
Vind de demo erg leuk! Eindelijk is echt een leuke partygame op de 360, vooral die minigame dat je moet drinken en dan boeren waardoor je bootje gaat varen echt lachen. Ook die races zijn indrukwekkend leuk! Nu nog een leuk prijsje van 35 euro ofzo en ik koop hem! :b:
Catch It if You Can Play a game with anyone who has this achievement to earn it. Then, you can “spread” it too. iemand deze achievement al?
Komt vanzelf denk ik. De gast die hem als eerste heeft is een medewerker van Rare, die had laatst een interview met Major Nelson. Ik denk dat binnen een maand iedereen die wel heeft
Bah De game was gisteren verzonden, maar zat vandaag niet bij de post. Ik vertrouw die gasten bij de TNT voor geen meter! Dan maar Assassin's Creed spelen
Ik had em gelijk in mijn eerste online wedstrijd Ik vind het wel leuk van de achievements dat ze over alle characters verdeeld zijn. Nu wordt je 'gedwongen' om met iedere character toch wel een paar keer te spelen (en met Fudghog volgens mij best vaak als je daar ooit 1.000 snoepjes wilt verzamelen) Maar is er een manier om de taal naar Engels te zetten? Dat NLse gebrabbel is walgelijk
Beetje omslachtig om voor iedere keer dat ik VP ga spelen, mijn locale te veranderen. Maar ik heb het eens geprobeerd, en het klinkt zoveel beter
Ik wil juist een NL versie hebben voor de kinderen. Staat NL-versie juist op doosje of zijn alle versie ook Nederlandstalig op basis van xbox Locale?