Dat kan dan ook met meerdere spelers op 1 xbox of alleen voor 1 player? Spel net binnen en ben benieuwd!
Hoe zit dat nou precies met de Classic Gamer Reward achievement? Ik heb wel een code en die voer ik in, in het Start scherm. Maar vervolgens gebeurt er niks, heb hem dus niet Unlocked. Wat doe ik fout, zo moeilijk kan het toch niet zijn!
die idd beetje vaag. Maar je moet die code invoeren en zodra de tekst in het start scherm oplicht moet je op start drukken. Als je dat goed timed krijg je die achievement. Succces!
ik moet nog 1 achievement. online een game winnen waar je niet zelf de host bent. alleen elke keer als ik een game zoek vind ik niemand. is er iemand die mij wilt helpen deze laatste achievement te halen. alvast bedankt!
Was een fout van dixons. Als je hem nu wilt hebben kost hij €37.99 (excl. klantenkaartkorting) bij dynabyte.
Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik in de Practice-mode kom? Zie het nergens staan EDIT: Gevonden. Alleen Challenge 16 is nog niet open. Meende dat je eerst alles open moest spelen, voordat je het unlockt? (Practice Mode)
Nog iemand die me wil helpen met die online-achievement? Kan geen game vinden.. Zou je super dankbaar zijn!
dit spel is super hard de shit haha zondag middag met zen 4en achter de box ^^ met 4 vrienden (1 daar van is hertog jan) je zondag doden!
lol Ik had em binnen 1 race. Als ik nog wist hoe ik het had gedaan zou ik het graag zeggen. Mijn vorige theorieën werken blijkbaar niet?
Nee, helemaal niks Heb trouwens net nog 2 weten te halen, die 4x op rij raak slaan (!) en bommetje gooien Dulle, we moeten allebei die ene achievement nog, he 3x winnen zonder de host te zijn. EDIT: Had je die race ook gewonnen?