Werkt voor een behoorlijk lange tijd. Op een gegeven moment stond ie al zo lang op dezelfde plek dat ik het muurtje had weggehaald. Had toch geen nut meer. Maar na een behoorlijke tijd had ie alsnog gevonden hoe ie moest lopen, en schrok ik me dus een ongeluk toen ie opeens weer midden in mijn tuin stond Snel een nieuw muurtje gebouwd dus.
hoe erg is het als je nadat je het blauwe bot hebt laten prutsen door die gast, en het een schedel is geworden. als dat dan kapot word gemaakt?
Die botten kun je toch weer opnieuw opgraven en die rode kun je kopen. Wat je wel niet moet doen is dat ding slopen die je krijgt als je 10.000 CC in die put gooit. Want die krijg je dus niet meer.
hoi, twijfel om deze nog eens op te pikken Is er nog altijd zon irritante beperking qua aantal voorwerpen/pinatas of kan je nu meer plaatsen? Want dat belette me altijd om mn tuin echt mooi te maken
Famous Pinata Achievment Zijn er hier nog wel eens mensen die VP2 spelen? Ik moet nog die famous pinata achievment hebben en dat valt niet mee. Iemand? Valt me verder op dat jullie niets inscannen, is toch echt de makkelijkste manier om aan al die dieren te komen. Is ook een goede manier om aan die wensput te komen.
Voor het inscannen heb je een camera nodig. Niet iedereen (bijna niemand dus) heeft die. Ik moet dus nog de camera achievements. Famous PiƱata. en 4 uur co-op. 960G had ik volgens mij.
Ik heb dus wel zo'n cam, kan dus wel allerlei dingen inscannen maar ik kan je helaas niet helpen met die Famous Pinata Achievment. Hm, mocht ik er een hebben Dulle dan laat ik je dat wel even weten, kun jij hem ook halen.
Famous Pinata krijg je alleen als je zwaar actief bent op die VP forums op xbox.com of op hun eigen site. Gewoon ff iemand een message sturen die hem heeft en dan zijn tuin joinen.
Random wat tuinen met veel points joinen wilt ook wel helpen. Ik joinde gewoon een tuin en die gozer had toevallig een Famous Pinata, vervolgens kreeg ik de achievement bij mij.
Baasje van de tuin moet hem wel openen uit z'n kooi/doos dacht ik terwijl jij er bent. Maar dat weet ik niet zeker meer.
OK moet dat ook maar eens proberen dan. Weet iemand toevallig welke lamp je bij de wensput moet zetten om de opbrengst te verhogen? Ik heb ze allemaal geprobeerd maar merk geen verschil eerlijk gezegd.
Heb de Famous Pinata Achievement! Als iemand interesse heeft dan graag even een berichtje op Live of als PM. \o/ \o/
Is die viral dan? Volgens mij moet je iemand joinen die de Famous Pinata daadwerkelijk heeft en niet alleen de achievement.
Zeker? Is het geen wildcard of een twin? Want alleen mensen die werken voor Rare kunnen die krijgen en die versturen ze alleen als je andere mensen veel helpt en actief bent op hun forums.