1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Viva Pinata: Trouble in Paradise (Viva Pinata 2)

Discussie in 'Games' gestart door Mirik, 12 mei 2008.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Bron: http://www.xbox.com/en-US/community/news/2008/0513-blockbusterlineup.htm

Uit dat verhaal begrijp ik juist dat alleen via XBL kan, maarja we zien wel ;)

2. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuw plaatje. :9

4. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me toch grafisch wel wat beter als deel I

5. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Yay dit lijkt me leuk. Ik moet ook deel 1 dd terugkrijgen maar zo te zien is dat niet erg duur. Ik begrijp er alleen niet echt de vernieuwingen van. Graphics zien er vrijwel hetzelfde uit. Maarja, word vast vet.

En iedereen die zegt dat VP te makkelijk is lult maar wat want alle beesten krijgen is echt niet haalbaar voor een stelletje kleuters.

6. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trailertje met de Prof.

[gt]35009[/gt]

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    4 nieuwe plaatjes:

8. BDT

BDT Tony Montana

Leuk Bevonden:
    0
    iemand de game al kunnen kopen ergens?

9. cartoonsmart

cartoonsmart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag naar Dixons, Dynabyte, E-plaza, Van Leest en
    de Free Record Shop geweest. De Free Record Shop heeft het spel in huis maar geen enkel filiaal - dat ik bezocht heb - wilde hem verkopen. Ik kreeg weer het bekende lulverhaal over torenhoge boetes.

Nou ik zal je zeggen wat ik ervan vind: een embargo op een spel zoals GTA 4 kan ik begrijpen - desondanks heb ik deze ook vier dagen voor release weten te scoren. Maar een embargo op Viva Pinata; das dikke bs. Spore ligt ook al twee dagen in de winkel. Infinite Undiscovery is ook al voorhanden. Volgens mij is iemand in de branche in de war. Viva Pinata Paniek in Paradijs gaat de verkoopcijfers van Halo 3 - laat staan die van GTA 4 echt niet overtreffen. Zelfs niet als je het spel gratis weggeeft.

10. BDT

BDT Tony Montana

Leuk Bevonden:
    0
    Raar idd. Ik zal zometeen ook de frs hier eens checken. Waar ben jij geweest(welke stad)

anders wellicht de media markt(al hebben die het meestal allemaal wat later op voorraad)

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kan de game met een beetje mazzel morgen ophalen. Kijk echt heel erg uit naar deze game! Heb me enorm lang vermaakt met deel 1 en deel 2 gaat weer een stapje verder.

12. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het embargo-verhaal schijnt te kloppen... Alhoewel ik dat niet helemaal zeker weet... Mijn locale gamesboer hier in Den Haag had vanmiddag per abuis Viva Pinata Trouble in Paradise op hun website geplaatst als "nieuw binnen", maar dat is er binnen een paar uur weer af gehaald... Verkoop mag officieel pas vrijdag... Typisch is wel, dat Dimensionplus de game al in de verkoop heeft staan sinds gisteren... Beetje verwarrend allemaal... Ze kunnen die street dates beter gewoon laten vervallen, het werkt toch niet zoals ze zouden willen... :b:

13. Roberto Coppi

Roberto Coppi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag kunnen kopen bij Dimension Plus. M'n vriendin is dolgelukkig aan het spelen nu. Is weer erg leuk overigens. Redelijk hetzelfde als deel 1, maar op veel fronten verbeterd!

14. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    ik haal m morgen :) Nu nog een tweedhands xboxcamera op de kop tikken

15. dubbelstinkkk

dubbelstinkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg vandaag een mailtje van Xboxhome dat mijn bestelling is verzonden :)
    kan niet wachten, deel 1 ook helemaal kapot gespeeld :D

16. cartoonsmart

cartoonsmart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op hun site staat hij ook te koop aangeboden. Bovendien schrijven ze dat het spel 2 september uit is gebracht. Dit is de US release datum.

Ik heb mijn exemplaar net maar bij GCShop besteld. Zij bieden een pakket aan voor € 89,- krijg je het spel en de Xbox Live Vision camera. Ik vond dat een redelijke prijs.

Overigens voor de fans: bezoek de xbox dot com. Hier kun je op zoek gaan naar geheimen pinata eieren. Die je dan een pinata kaart opleveren. Welke je vervolgens kunt uitprinten. En dan kan je die door de Vision cam laten lezen. Dit levert je nieuwe pinata's op.

Meer info via het artikel op Kotaku . Bezoek ook communitywebsite van VP: Trouble in Paradise.

Het embargo zal wel te maken hebben met het feit dat Microsoft het spel uitgeeft. Fable 2 zal ook zo'n embargo kennen en GoW 2 zeker. Maar Left 4 Dead wordt door EA uitgegeven; dus dat spel zal gelukkig embargo vrij zijn. Want EA begrijpt ons (uhm).

17. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    ik weet zeker dat de mediamarkt in breda hem heeft, en bol.com ook, ik heb ze namelijk zelf af moeten leveren daar maandag.. :+ (Ik rij voor UPS)

18. Roberto Coppi

Roberto Coppi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    www.vivipinata.com heeft heel veel leuke stats, leaderbords en je kunt er ingame foto's en gifts bekijken. Net als in Forza2!

20. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je de game ook met engelse titetl kopen enzo, of is deze ook weer helemaal in 't nederlands??

Deel Deze Pagina