=/ Dan koop ik hem dus niet. Welke idioot verzint er nou zoiets, het verpest alles op hogere niveaus.
hallo, Ik heb deze ook gekocht. Iemand samen een tuin maken of iets anders doen? Hier is men Gamertag: Exochrist Veel tuinplezier
In het begin is het wel zo rete saai. Je zit te hele tijd zaadjes te planten, op pinatas te wachten en kijken of er ook nieuwe personages zijn bijgekomen. De game komt pas later op gang, maar door de eerste uren moet je wel heenprikken.
Ik heb de game ook gehaald en ben al aardig bezig. Wat ik wel jammer vind is dat die kaarten niet zo goed werken... Het inscannen dan dus. Volgens mij is een kaartje gelukt, maar heb nog niet gemerkt wat ik eraan heb Verder gewoon weer een leuke game
Dat vraag ik me dus ook af =/, volgens mij kun je alleen daar maar piƱata's vangen en kun je in je main-tuintje wel woenstijn ofzo aanleggen.
Is er iemand die een beer heeft en deze met mij wil ruilen? Ik heb genoeg leuks in de aanbieding als ruilmateriaal: een leeuw, nijlpaard, eland, whatever you like Gamertag is Madame Leoni NL
Ik heb Viva Pinata gister gekocht bij Makro, toch wel chill dat ie 51 euro kost en daarna nog 10% korting afgaat omdat je moeder personeel is. Hij bevalt me wel
Ik heb hem zojuist bij de Dynabyte gekocht maar ik denk dat de verkoper iets verkeerd heeft gedaan met het afrekenen. Hij kost daar 54,99 en ik krijg 10% korting met de klantenkaart. Dan zou hij 49,50 moeten kosten maar ik kreeg hem mee voor 41,59. Ik weet niet wat hij precies heeft gedaan maar ik vind het wel best Ik ga nu eerst wat eten en dan straks de game uitproberen
in het begin is het nogal hetzelfde als deel 1. Maar na een paar uur krijg je een aantal andere dingen. Al met al een vermakelijke game. Alleen die irritante limiet in de tuin. Ik heb genoeg open ruimte maar mag toch niks meer bijplaatsen omdat de game vind dat de tuin volstaat. Arghh.
Argh, hoe bedoel je verslavend! Check mijn leeuwenkolonie http://www.vivapinata.com/blowout.aspx?id=75FDBBE21408C4F32689&mode=7
Ik kwam net op Xbox.com in m'n profiel deze Vision Card tegen. Zelf heb ik de Game niet, dus misschien hebben jullie er iets aan (of niet ). Ik had echt zoiets van: What the *beep* is dat nou weer?!
Krijg deze als het mee zit vandaag binnen, lijkt me lachen. Viva Pinata gehad maar nooit vaak gespeeld, voornamelijk omdat mijn zusje me tuin elke keer verneukte. Ze ging gewoon mijn tuin gebruiken dat stomme kind, daarna had ik geen zin om een nieuwe te maken. Nu ga ik er echt even goed voor zitten en een vette tuin maken!
alsjeblieft. 144 pinata cards voor de liefhebbers. gewoon je camera richten op het plaatje bovenin de pagina en hopsa. treasure en achievements ahoy :b:
als iemand de Famous Achievement moet hebben...ik heb een Famous Pinata van Rare gekregen. Dus gewoon een keertje mijn tuin bezoeken et voila -> Achievement Unlocked (PS: ik vind nog steeds dat Halo een 'a-chief-ment' titel moet hebben.