1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Viva Pinata: Trouble in Paradise (Viva Pinata 2)

Discussie in 'Games' gestart door Mirik, 12 mei 2008.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup, daar dus! :)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    thnx! :)

Heb em besteld. :thumbs:

4. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Thanks het is gelukt met het 1e kaartje maar toen ik het 2e kaartje wou scannen lukte het weer niet. Ik zal het straks nog eens proberen

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb em inmiddels binnen.

Maar nu zat ik door de achievements te bladeren..
    Hm.. Help? :'-(

Ik zag trouwens ook dat je screenshots kan nemen. :)
    Ik heb die functie blijkbaar nog niet geunlocked, maar anderen hier denk ik toch van wel. Iemand die zijn tuin of beesjes wilt showen?

Ik ben gek op dit soort stats. 8)
    Waarom doen niet meer games dit? (en waarom kan ik niet gewoon direct naar mijn pagina linken...)

edit: oeh, ik zie dat er nog meer stats zijn.
    Je kunt die gewoon niet zien in Firefox.

Mooiste tot nu toe: 'Couch Social: 0d 0h 59m'
    Voor de achievement heb je een uur nodig. :9

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die Famous Pinata achievement kreeg ik toen ik naar een tuin ging van iemand anders met co-op. :)

Mijn dinges:

Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat bedoelen ze dan met 'from the website' ? Ik ben namelijk niet van plan om aan online co-op te beginnen. :+

Enne...14 foto's genomen, en geen enkele hier showen? Flauw hoor. :mad:

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je krijgt die pinata niet zomaar, het is net als de Recon Armor van Halo 3. Alleen krijg je hier een Famous Pinata veel sneller, en wordt er meer uitgedeeld. Maar kan het fout hebben.

En over die foto's, ik verwijder ze altijd meteen ^^

9. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Lol

ik dacht altijd dat viva pinata nix voor mij was, maar ik heb de demo van deze game inmiddels tog al 3 keer uitgespeeld. heerlijk relaxte game...

is er al iemand die hem voor een klein prijsje kwijt wil? :9

10. junkyard_sam

junkyard_sam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeer toffe game is het :D
    Ik word gewoon blij van al die kleurtjes!

Maar hoe zet je dat spel in het nederlands?
    en waar kan je zien of je al master romancer bent bij een bepaalde pinata?
    en.. wat is die fameuze verrassing die je krijgt als je met wildcard pinata's kweekt?

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Foto's maken in games blijf ik geweldig vinden. Ik heb al 336 foto's in Halo 3 gemaakt.

Nu een beginnetje met VP:

*snif*
    Even later werd hij op brute wijze vermoord. Ik was gehecht geraakt aan deze. :'-(

Nog steeds maar 1 achievement. (1 uur couch co-op). Dat ging bij deel 1 (of Party Animals) wel wat sneller. O-)

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zal ook wel eens vandaag of morgen wat foto's maken. :)
    Als je trouwens een Pinata of item nodig hebt moet je het zeggen Dulle, zend je het dan wel!

Laatst bewerkt: 12 okt 2008
  13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :eek: Jij hebt grotere beesjes dan mij.
    En een beter georganiseerde tuin. :+

Welk level ben je?

(en het enige wat ik kan bedenken wat ik nodig heb is een famous/special piñata)

Iets wat ik me ook afvraag: als je een zure Piñata bewoner maakt, blijft ie dan zuur of verandert hij ook van kleur en wordt ie liev?

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    63.
    Veel levels heb ik gekregen door gewoon co-op te gaan via Xbox Live. Via co-op heb ik die famous achievement ook gekregen, zijn altijd wel een aantal gasten die hem hebben, zolang je maar naar een garden gaat met de meeste value.

Over die zure pinata, je moet hem geven wat hij wilt zodat hij een bewoner wordt en dan krijgt hij zijn normale lieve kleurtje en is hij niet meer zuur. :)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb al 2 zure pinata's liev gemaakt. \o/
    Andere lukt nog niet omdat ik niet de benodigde dingetjes heb (bv. een flesje medicijnen).
    En dat is verdomd vervelend, want gisteren had ik door die ondingen een vreselijke onkruid plaag. Heeft me de helft van mijn Piñata bevolking gekost!
    15 minuten bezig geweest om onkruid te hakken, maar voor ieder omgehakt dingetje kwamen weer 3 zaadjes tevoorschijn. Ondertussen kwamen er weer nieuwe zure pinata's om nog meer zooi neer te leggen.

Mijn Wiederaar voerde geen drol uit, dus bleven mijn beesjes maar ziek worden. Op een gegeven moment kon ik de ziektekosten niet meer betalen.
    Grote verliezen geleden. =(

En is er (of komt er) een manier om Professer Pester te weren uit je tuin? Met mijn miezerig schepje (incl waardeloze schatzoeker) kan ik hem niet wegjagen.
    Als ik hem niet kan wegjagen heeft het geen nut om waardevolle Piñata's te hebben, want hij komt ze toch doden.

He made Mousemallow sad:

Ziet er echt triest uit als een van je beesjes huilt. :+

En nog een klacht: ik zie dat sommige beesjes Spar appels nodig hebben om bewoner te worden, maar mijn Spar heeft nog niks geproduceerd. En die staat er al vele virtuele weken. :mad:

Vet spel, en verslavender dan het eerste deel valt me op. :9

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je appel tree is niet goed gegroeid. Nieuwe maken!

Proffesor Pester kan je glitchen ja, maak met dezelfde soort stenen dit muurtje. Bij mij blijft Pester daar staan en komt er niet in, hehe. Klik naar foto!

Wiederaar en die andere doen geen drol dit keer, paupers. :mad:

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Bedoel je mijn Spar? Heeft wel 8/16 actieve fruitpunten, maar blijkbaar toch niet goed genoeg? Ik wist wel dat die zwarte bladeren geen goed teken waren! :+

En @ Pester: komt hij dan altijd via dezelfde kant binnen? Nooit op gelet namelijk.
    Als dat zo is kan ik natuurlijk gemakkelijk even een muurtje bouwen.

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je spar dan ja, maar bij een spar duurt het wel heel lang dacht ik. Voor de zekerheid laat je hem staan en plaats je er nog een, kan je kijken of het goed is.

En Pester komt altijd van daar ja, dus dat is geen probleem. En om die die 2 kleine rode rufian's of hoe ze ook heten te laten stoppen in je tuin moet je een zwaard kopen bij dat irritante vrouwtje waar je alles koopt, maar komt pas rond level 30 dacht ik. Kost 10.000 of 1000, weet niet meer. :+

19. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Heb net ook de site ontdekt en het foto's maken. Erg vermakelijk spel en gisteravond samen met een vriend over live lang gespeeld.
    Wat vinden jullie van mijn bispotti wildcard tweeling?

Laatst bewerkt: 16 okt 2008
  20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Screenshot is niet te zien. ;)
    Je moet het eerst op je PC opslaan en dan uploaden naar bv. Imageshack.

Zo irritant dat je fruit XX of bloem XX nodig hebt om iemand bewoner te maken, maar ze komen je tuin maar niet in.Of ze komen wel, maar willen het niet opeten. :mad:

Achievements gaan nog steeds niet snel.
    Snoepje putten van een lange afstand lukt me niet.
    Speciale foto lukt me niet.
    Race winnen lukt me niet.
    Dat zijn de enige die ik uit mijn hoofd weet. Maar haal deze game dus niet voor de achievements! :+

Is er btw niet ergens te zien hoeveel gevechten een specifieke Piñata heeft gewonnen? Volgens mij is er ook een achievement als ie een gouden medaille haalt, dus dat zou ik graag in de gaten willen houden
    (Lickatoad vs Newtgat. Die vechten aan een stuk door 8))
    En iemand een indicatie wanneer ik een flesje medicijnen kan kopen? Ik heb die nodig om een pinata bewoner te maken, maar ik heb het nog steeds niet.
    *irritant*

Pff.. Dit is de enige game waarbij ik zoveel vragen heb; en dan zeggen ze dat dit een kiddy game is |:-}:]

Deel Deze Pagina