1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Viva Pinata: Trouble in Paradise (Viva Pinata 2)

Discussie in 'Games' gestart door Mirik, 12 mei 2008.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maar daar gaat het om snoepjes, niet om zaadjes. ;)

Doe je dus met X. :) Als je boven een snoepje hangt krijg je de optie om te putten.
    Zaadhol weet je wel hoe je graaft, maar ik zeg het toch. Pak schep. Ga naar vrij stukje grond. Druk A

Laatst bewerkt: 19 okt 2008
  2. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Een champignon krijg je door bart te laten prutsen aan een paddenstoel.8) Je moet dan wel opletten dat je pinata's niet die paddenstoel opeten want dat gaat erg snel.

1. Volgens mij kan je elke vision kaart meerdere keren gebruiken aangezien ze op interrnet gedeeld worden. Weet ik niet zeker hoor het kan ook zijn dat het per gamertag gebonden is maar dat zal wel niet zo zijn aangezien het een spel voor kinderen is eigenlijk.
    2. Om snel geld te krijgen kan je ook pepers planten en die 3 keer bemesten met rode mest aangezien ze dan heel veel meer waard worden. Ook groeien die pepers heel snel. Je zou ook nog een wensput kunnen kopen maar dat kan pas als je alle credits hebt gezien of je een code hebt ingevoerd. Met zo'n wensput krijg je echt extreem veel geld, ik zit nu zelf op de anderhalf miljoen.
    3. Als je die kaarten scant krijg je de pinata of het item of iets dergelijks wat op de kaart staat in je tuin volgens mij.

Moet je niet met een zaadje doen maar met een snoepje. Als je een snoepje in je tuin hebt liggen en je gaat er met je schep op staan kan je op x drukken om hem weg te schieten. Hoe ver en hoe hoog je schiet hangt af van hoe hoog/laag je je camera achter het snoepje houdt en hoe ver/dichtbij je bent ingezoomd op het snoepje. Ik raad je aan om liefdessnoepjes te gebruiken aangezien die niet zomaar worden opgegeten door pinata's.
    Om de achievement te krijgen voor een snoepje over grote afstand in zo'n gat te krijgen moet je gewoon in een hoek van je tuin 4x4 gaten graven en vanaf de andere kant van je tuin op die hoek blijven mikken. Je krijgt hem er dan vanzelf in.

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had het gisteren ontdekt. 8)
    Zal wel niet goed hebben opgelet toen Bart geïntroduceerd werd. :+ Ik vroeg me de hele tijd af waar hij nu goed voor was.

Maar nu ik weet waar hij goed voor is laat ik hem gelijk aan een hoop dingen werken. Wie weet wat ik opeens tegenkom waar ik al lang naar op zoek was. :9

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Heb eindelijk een Doenut <3.

Iemand trouwens meerdere Pinata's uit mijn lijstje, ik zoek ze! Kan je betalen of een andere pinata geven:

- Barkbark
    - Camello
    - Candary
    - Kittyfloss
    - Moozipan
    - Schaap Pinata

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pff.. Die NL vertaling kan dus ook voor problemen zorgen.
    Ik wilde een zure lemmoning hebben, en bij de benodigdheden staat dat ie mierikswortel moet opvreten.
    Ik stuurde dus Bart de Prutser naar een wortel (logisch toch? :+), maar toen kreeg ik worteltaart. Wat moet ik dan laten prutsen?

Ik ben dus maar even naar http://www.pinataisland.info/ gegaan en gekeken wat ik dus wél moest doen.
    Blijkt mierikswortel afkomt van 'Horseradish'. Je moet dus een radijsje laten prutsen. Dat is dus logisch als je de EN versie speelt.
    Hoe moet je daar in de NL versie ooit achterkomen 8) (buiten stom geluk)

Nu nog een witte sweetle, een lackatoad en een blauwe raisant zien te maken.
    Hmm... :9

edit: Oeh, wat zie ik nu in mijn postkantoor staan? :D
    En ook nog eens 10.000 gekregen.

Dank u Fiasco! \o/

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Hehe, heb mijn Dragonache in een doos gestopt en naar mezelf gestuurd, maar nog niet geopend. Had het even helemaal gehad met hem, als ik er zin in heb haal ik hem er wel weer uit. Heb nu een leger van Doenut's, heb er al 10 en ben daar nu Master Romancer in. Een van mijn Doenut's heeft een andere kleur, dat is de leider met een ketting om! Ook 3 eenden die oranje achtig zijn nu, 2 paarse sweetthoot's en die 2 galagooo's en nog 1 Horstachio.

Zwaar verslavend, had vanochtend een idee om wat nieuws te doen met mijn tuin en ben de hele dag al bezig :lol:

/ Behalve mijn 'Leider' Doenut allemaal verkocht en gegeven aan Dulle. Had er genoeg van, nu heb ik 3 Kittyflosses in mijn tuin :)

7. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    jeuj wat is dit een heerlijke game!! vanmiddag een paar uur samen met mijn vriendin gespeeld.. (ze is nu nog bezig)

Volgens mij begin ik de game nu een beetje door te krijgen :) heb nu ook al 2 sweetooths en zo'n schildpad :D zal nog wel niks zijn maar ik vind het vet bruut :9

@ fiasco hierboven: erg mooie screens!!

en @ degene die mij op de vorige pagina een tip gaf mbt tot whirlms kweken voor geld! top!! heel erg bedankt!!

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mijn Fiasco collectie: :cool:

Fizzlybear en zijn Mini Me:

De Lackatoad. \o/
    Heb em gevonden

Ik denk dat ik mijn tuintje ook eens ga reorganiseren.

Dit is echt een game waar je blijft zeggen 'nog eventjes' en dat je een paar uur later nog steeds zit te gamen. :+

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    :eek: Die mini me is toch die mol, kan je er een voor me verzenden! En ook zo'n Lackatoad als dat kan. Stuur je wel een paar pinata's of heel veel munnyz. :)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die mini me is (was) een een Zure Lemmoning. ;)
    Maar ik kan je ze wel ff verzenden. Moet wel even kijken hoe dat werkt. :+

Voor de mensen die willen weten hoe je beide zelf krijgt:
    Lackatoad: Voer een Lickatoad een nachtschade bes, en terwijl ie na het eten nog wat verdwaast kijkt moet je met je schepje op zijn hoofd tikken.
    Zure Lemmoning haal je uit Piñaractica. Benodigdheden: Stoofpot en Mierikswortel (misschien nog iets, maar met deze 2 had ik moeite)
    Om de stoofpot en Mierikswortel te krijgen moet je Bart de Prutser aan een Radijsje en een Raap laten prutsen. :)

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Oh zo, dan doe ik dat zometeen zelf wel even. Is makkelijk :)

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als je eenmaal weet hoe het moet is het altijd gemakkelijk. :+
    Maar hoef je beide niet meer?

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Hehe, ik me 360 al aan. Ik doe het zelf wel even, is sneller. Toch bedankt! :)

*Als je iets nodig hebt, dan moet je het zeggen.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857

Had nog meer foto's gemaakt, maar zie dat hij op de site alleen de 5 laatste pakt. Heb nu 3 Schapen, 3 eenden, 3 bevers, 3 katten, 1 doenut, 1 kikker, 3 van die galagoo's en 2 van die mango nog wat. :cool:

15. Leentje NL

Leentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En daarom ben ik bezig met een Nederlandse site! :D Die komt binnenkort online en dan zal ik de url even posten :)

Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  16. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht er wat van te snappen.. laat maar, niet dus..

1. ik had prof pester ingesloten in stenen muren.. hij bleef 5 min staan en toen beukte hij er opeens doorheen..
    2. als ik een val zet en er loopt een pinata in, (bijvoorbeeld een pinguin) dan is of de pinata al weg voordat de val dichtklapt, of nadat hij is dichtgeklapt knalt de val weer open.. WTF?
    kan iemand me dit uitleggen..

en @fiasco: ben ik nou zo slecht in deze game of.. hoe komt het dat (bijna) al jouw pinatas op volle snoeperigheid zijn? bij mij is geen een dat :+

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    je moet je cursor op de val houden, dan klapt ie goed dicht..

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Eerste keer kwam Pester ook door mijn muurtje, daarna opnieuw gedaan en toen glitchde hij vast. Pester bij mij staat er echt zwaar lang en nu, en hij maakt ook al geen geluiden meer. :+

En ja soms zijn vallen wel vervelend, maar ondertussen ben ik op zo'n level waardoor ik 3 verschillende vallen heb, en die laatste is gewoon onhoudbaar. Kwestie van geluk denk ik, of als het kan een sterkere val neerzetten.

En kwa snoeperigheid, ik geef ze elke dag heel veel snoepjes. En dan de middelste snoepje uit de 3 die je kan kopen bij dat irritante vrouwtje. Koop er dan echt iets van 30, en binnen no time is het op :lol:

Laatst bewerkt: 21 okt 2008
  19. Leentje NL

Leentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Professor Pester echt niet meer in je tuin wilt hebben, moet je een Limeoceros hebben! Elke keer als Pester in je tuin komt stormt de Limeoceros op hem af en geeft hem een enorme kopstoot zodat Pester terug vliegt naar zijn vulkaan! :D

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Moet die wel wakker zijn, had een Limeocros en geen muurtjes. Lag hij te slapen en Pester zat mijn Gorilla huisje te slopen, ik was zelf bezig met wat anders op dat moment. :+

Deel Deze Pagina