1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vloeistof uit controller ? :S

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door LageTrial, 11 aug 2012.

  1. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Goededag allemaal,
    Ik heb een week geleden ong ontdekt dat er soort water/vettigheid uit m'n linker thumbstick van mn ps3 komt zetten. Op een ander forum deden ze hier nogal grappig over, en kon ik het nog begrijpen. Er kwam ook iemand met de opmerking dat het misschien een accu kon zijn. Dus ik heb hem die avond nog uitelkaar gehaald maar er was niks te zien, met veel problemen de controller uiteindelijk toch nog in elkaar kunnen krijgen. Meteen even schoon en droog gemaakt, maar als snel ontdekte ik de volgende dag hetzelfde probleem. Toen vanaf de buitenkant schoongemaakt, maar nu zie ik het weer.... Het word onderhand best wel vervelend en ik ben best wel benieuwd naar wat het is. Dus vandaar mijn vraag.

    IK hoop dat jullie het weten.

    Groetjes,

    PS: ik heb foto's waarop je het duidelijk ziet, alleen die staan opgeslagen in mijn afbeeldingen en ik weet niet hoe je die hier deelt ?
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2012
  2. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Iemand ? :eek:
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  4. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Oke thanks, hierbij dan de foto :

    [​IMG]
     
  5. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Volgens Google kan het een smeersel zijn. Dat zou dan door de overgang van koud naar warm weer vloeibaar kunnen worden.
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Heeft de vloeistof een bepaalde kleur, of ruikt het ergens naar? Pak eens een wattenstaafje, dan kun je zien wat de kleur is en wat de geur ervan is. Ik vind het vreemd dat controllers zo overdadig worden gesmeerd.
     
  7. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat Fisichella al zei zou het misschien iets uit je accu kunnen zijn die gelekt heeft.
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Hij gaf al aan dat het niet de accu was.
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik ook al eens zoiets gehad. Het leek mij dat het een smeersel was dat er voor zorgt dat de bal van de analoge stick soepeltjes blijft draaien. Was bij een PS2 controller die lang in de kast had gelegen.

    Doekje erover, opgelost.
     
  10. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Bedankt voor de vele reacties ! Bij mij helpt het schoonmaken met een doekje niet, ja voor ff maar al snel zit het weer onder. De accu is het idd niet, ik heb hem opengemaakt omdat ik dacht dat het de accu was, maar helaas. Ik kon niets zien en alles was droog. Verder zijn er volgens mij ook niet zo erg temperatuur verschillen, hij ligt constant op dezelfde plek in mn kamer. Ik ga morgen even de sony klantenservice bellen, kijken hoe dat verllopt. Ik zal het dan ook even mede delen, ben benieuwd. Misschien idd toch dat smeersel maarja, ik wacht ff de klanten service af.
     
  11. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb je toevallig een zus/zusje die af en toe je ps3 controller in gebruik heeft....? En daarna deze weer stiekem op zijn plek neer legt...
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Shiiiiiiiit 8)
     
  13. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Haha nee heb ik niet :p althans die wonen niet thuis meer, of me pa/ma moeten het zijn whahah maar dat betwijfel ik sterk.

    Hb echter vanochtend contact gehad met Sony klantenservice, en ik kon hem opsturen zodat ze hem kostenloss repareren of vervangen. Ik ga hem vanmiddag nog opsturen, maar ik denk dat het wel een tijdje duurt voordat ik wat hoor.
     
  14. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik zou als ik jou was ook een DNA onderzoek laten uitvoeren of een UV lamp er bij houden dan weet je het zeker! Straks heb je je nieuwe controller en gebeurd hetzelfde weer door de sneaky bastard die je controller "misbruikt"
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik had het op mn pookjes een tijdje. Zal wel iets chemisch mbt het kunststof zijn.
     
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Slecht zeg. Waarom sturen ze je niet gewoon een nieuwe? Zo doet MS het ook altijd, als je belt over een accesoire hoef je het 9 van de 10 keer niet eens op te sturen, maar sturen ze je gewoon gelijk een nieuwe.
     
  17. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Nou dat denk ik niet, je kan klantvriendelijk ook wel overdrijven zeg ! Ik mag tenminste blij zijn dat het kostenloos is buiten m'n garantie. Als MS dat idd zal doen, kan ik nu ter plekke opbellen om het te vermelden, en krijg ik gewoon een controller terwijl ik niet eens in bezit ben van een xbox :confused:
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat doet MS al een tijdje niet meer hoor. ;) Die tijden zijn voorbij, vooral omdat er helaas misbruik van gemaakt werd. :+
     
  19. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Vandaag netjes een pakketje binnen gehad, en toevallig was het die van Sony :) ik heb een nieuwe controller gehad, helaas niet de reden gekregen maarja een nieuwe controller is veel beter !! Best wel netjes, hij is dus kostenloos vervangen buiten mijn garantie, en nig binnen 4 dagen !!
     

Deel Deze Pagina