Hij is een weekje met vakantie. Volgende week, mits hij zich dan gedragen kan, mag hij weer posten.
Ontopic: Het ligt er een beetje aan wat je onder "vloeken" verstaat. Als iemand schrijft "vloeken is cool" en "vloeken is juist leuk" dan heb ik daar zo mijn gedachten bij. Dan hoop ik maar dat hij/zij het over het gebruik van krachttermen in het algemeen heeft en niet over het misbruiken van andermans levensovertuiging.
Als ik Halo o.i.d. zit te spelen en het lukt even niet dan hoor bij mij ook engelstalige poep door de kamer vliegen en dan gebruik ik ook wel eens dat engelstalige woord waarmee een sexuele activiteit wordt aangeduid. Maar je zult mij niet "G........" horen zeggen omdat dat voor anderen kwetsend kan zijn; ook in mijn eigen huiselijke kring.
Als mensen echter in hun geschreven woord krachttermen moeten gebruiken dan is dat niets meer en niets minder dan taalarmoede. Het betekent alleen maar dat men te beperkt is om hun gevoelens op een normale manier tot uitdrukking te brengen en het gebruik van krachttermen is in dat kader gewoon een zwaktebod.
En ja, voordat iemand denkt dat ik roomser dan de paus ben... Ik gebruik zelf ook wel eens krachttermen in geschreven woord...
Laatst bewerkt: 17 mei 2004