[Voetbal] Chelsea a.ka. Chelski

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 9 mrt 2004.

1. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ey,
    Ik wou het wel even hebben over Chelsea.
    Ik vind het echt gewoon het voetbal verneuken, laat een rijke sjeik komen en koop alle duurste spelers van de wereld en dan maar gokken op sucses.

Dat je dus zo niet krijgt :{
    Hetzelfde als met Robben die jongen komt alleen maar voor het geld terwijl hij voor zijn kwaliteiten zo moeten komen.
    Alles draait om geld (ander voorbeeld is Real Madrid) :mad:

Ook vind ik het niet gek dat Hasselbaink weg wil, echt een kut club begint het nu te worden en ook al speel je goed nog kom je op de bank (of zelfs op de tribune :eek:) (bron)

Wat denken julie hier over?

2. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je eens , dat ze zelf de teams kweken en 2/3 spelers per jaar kopen en niet 20 per jaar ! :mad:
    Vroeger was ik wel een beetje gecharmeerd van Chelski :p , met zola , hasselbaink enz .

Jammer want ik vind het voetbal nou niet bepaalt erop veruit
    gegaan sinds vorig jaar , en jammer dat psv er ook mee samen gaat werken . Ik hoop dat het bij Alex en robben blijft voor psv ...

Greets azoo

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2

ik heb niet veel verstand van voetbal, maar zoals ik er tegenaan kijk, draait ALLES in het topvoetbal om geld. Wie het meeste geld heeft, krijgt de beste spelers...

zo smerig is het nou eenmaal

4. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou niet weten wie Chelsea nog meer bij PSV moet halen?

Je kan het ook zo bekijken; als Chelsea er niet was, dan zou de transfermarkt nu nog altijd pot en potdicht zitten.

Ik vind het zelf best leuk om naar Chelsea te kijken, en ik vind het ook niet belachelijk dat ze alles bijelkaar kopen. En het grootste argument daarvoor is dat ze goed geld bieden. Het is namelijk niet zo dat Robben voor 8 miljoen of over een tijdje zelfs transfervrij weggaat, PSV ontvangt het volle pond. Chelsea kaapt niets weg.

En uiteindelijk kunnen er toch maar 11 spelers opgesteld worden en als er dus teveel ''goede'' spelers zijn zullen die zoals Jimmy vanzelf een nieuwe club op gaan zoeken. Zo gaat dat nu eenmaal. En PSVfans kunnen zelfs blij zijn met Chelsea want nu krijgen ze dik geld voor Robben terwijl elke andere club de helft zou hebben betaald en kunnen ze misschien wat aan hun negatieve eigen vermogen doen..

5. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hoebedoel je robben komt alleen het geld, ze kopen hem toch omdat hij kwaliteit heeft. Veel mensen zeuren dat het lomp is dat voetballers weggaan als ze ergens anders meer kunnen verdienen, maar dat zou toch iedereen doen! Die jongens moet in 10 jaar salaris voor hun hele leven verdienen als jij nu al zekerheid kunt hebben voor de rest van je leven zou je dat ook doen.

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    10 miljoen per jaar of 11 miljoen... :eek:

7. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja en? Jij wil zeggen dat je het niet zou doen?

8. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Hij verdient toch 100.000 per week :eek:. Dat vind ik echt absurdte bedragen !!

Ik sluit me volledig aan bij Perfect_Shit.

9. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Weetje, de NL clubs hebben het slecht niet veel omzet en bla bla bla en die willen dus elke kans zowat grijpen als ze veel geld ver dienen, Back to chelsea, ik vind het zelf ook een beetje gek staan, multi miljadair koopt club en haalt alles binen wat goed is, voor enorm absurde bedragen, wilde raul kopen: 100 miljoen, alsof het niks is....Ik vind dat een beetje zonde van voetbal, de jongens verdienen enorme bedragen...voor een beetje voetbal, wat vaak niet eens heel leuk/goed is, kijk real madrid, hebbebn op elke plek zo'n beetje de beste voetballer ter wereld staan, maar presteren ze, volgens mij niet echt, wel winen maar spelen ook vaak gelijk tegen relatief veel mindere clubs en verliezen ook vaak. En chelsea, ik vond altijd mooie club om naar te kijken nu niet meer, ik vind hetr zonde van voetbal, jonge jongens komen niet meer aan te pas, manchester united doet zo iets niet, daarom ook 1 van mijn favoriete clubs!Want bijna alle top spelers uit eigen kweek!

10. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Liever 'Chelski' dan Real Madrid, Chelsea stroopt tenminste met die dure spelers de mouwen nog op, Real heeft nog nooit van die term gehoord. Toch vind ik Chelsea nog geen kutclub worden, ze hebben wel voor veel ingekocht maar niet echt zulke naamsbekende spelers voor gekocht, naja Veron natuurlijk o.a.
    Ik vind dus ook niet dat ze de boel aan het verneuken zijn, bij Real lopen de echte 'sterren' rond.

11. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    Chelski koopt meer talenten dan sterren en dat vind ik wel mooi ....Robben,Parker,Johnson,Cole etc. etc.

12. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet of jullie wel eens met 1 van de spellen uit de CM reeks gecheat hebben en en zo het spel met super veel geld zijn begonnen? Daar doet Chelsea mij nu aan denken.

13. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    Chelski haalt idd meer talenten dan sterren....real koopt alleen maar sterren de gemiddelde leeftijd van dat team is volgens mij 30 :+

14. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    wat maakt het nou uit dat een rijke rus dit doet??
    lache toch had jij gedaan al was je hem geweest? trouwens een ac milan is ook van berlusconi, full ham van die eigenaar van harolds, psv is van philips en ga zo maar door. AC monaco, van prins albert, heey wat maakt het uit

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    maar ik vind real toch nog net iets anders dan chelsea.real komt aan het geld door het zelf te verdienen.chelsea "krijgt" gewoon geld en moet er verder niets voor doen.

ik snap ook niet waarom robben naar chelsea gaat.zelfs bij ManU was hij eerder verzekerd regelmatig te spelen.Chelsea heeft ongeveer 10-15 middenveld spelers wwarvan maar 3-5 in de basis kunnen.

Als ik Chelsea(of Real) zou ik eerder verdedigers halen,die hebben ze echt nodig(bijv John Heitinga)

16. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    leuke thread dit :)
    ik vind de keuze van robben voor chelsea niet zo slecht, er staat namelijk heel wat moois te gebeuren.
    er wordt gebouwd aan een toptem ipv het kopen om het kopen.
    er zijn alleen al enigemiskopen gedaan: veron (te oud) geremi (slecht) joe cole (niet nodig)
    jongens als crespo, mutu, makele en nu robben zijn echter heel goede en slimme aankopen.

@ splinterx: man utd je favo club vanwege alle topspelers uit eigen kweek :{

de meerderheid is bij elkaar gekocht, alleen de broertjes neville, scholes en butt zijn opgeleid.
    van deze 4 is alleen scholes top, die andere 3 zijn middelmatig
    beckham is helaas al vertrokken

je kan nog zo veel geld hebben, maar sommige jongens zal chelsea nooit kunnen halen, bijvoorbeeld raul, owen en totti

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik hoorde dat ze ook een bod op vd Vaart hadden van €40 mln, klopt dat? :eek:

18. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    heb ik nog niets over gehoord...

verwacht vd vaart eerder: of nog een jaar ajax, of barca of man utd

chelsea heeft trouwens arnsel geloot voor de cl, wordt een kraken :)

19. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Oke ook nmeit veel, maar tog veel jongens daar opgeleid die erg goed zijn......giggs ook nog, maar toch ut is wel anders...!

20. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ja er is geboden voor van der vaart en er was al een tijdje een gerucht dat VdV naar chelski zou gaan....wie weet...

40 miljoen zou niet slecht zijn voor ajax....:D

mmm welke spelers zouden ze dan moeten halen..

Robinho,kallstrom,farnerud,mexes,torres,tevez,diego, etc.;)

Deel Deze Pagina