1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voetbal

Discussie in 'Algemeen' gestart door Endorim, 5 mei 2003.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Het is al gezegd maar toch: Pro Evolution Soccer 2 op de PS2 is verreweg het beste voetbalspel wat ik tot nu toe gespeeld hebt. FIFA verbleekt daarbij, en mist de diepgang die PES2 wel heeft.

De enigste hoop voor een goed voetbalspel op de XBOX is de game waar Microsoft zelf aan werkt (en waar niemand wat van weet). Misschien dat we op de E3 er meer van horen....

2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb ook een ps2 met pes 2 en 2 en die zijn zeker weten veel beter dan fifa. Ik ben geen fanboy maar dat is nou eenmaal de waarheid en pes komt nooit naar de xbox het is ps2 only. Ik hoop dat er binnenkort een voetbalspel komt dat online gaat maar aangezien fifa 2003 ook alleen op ps2 en pc online gaat zie ik het somber in voor de xbox en voetbalspellen met xbl.

3. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom wordt trouwens PES3 in godsnaam niet op de xbox uitgebracht??? Zeker weer zo'n GTA-type contractje van Sony?

4. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er niemand ervaring met This is Football 2003? Dat vind ik ook wel een goed spel!

5. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso wordt PES 2 nog uitgebracht op de xbox en gamecube die is dus niet ps2 exclusive(gelukkig niet). Maar van een exclusive PES 3 weet ik niks, ik hoop ook dat het niet zo is want ik wilde die game op zekers gaan nemen. Ik heb nu fifa 2003 en dat bevalt me wel goed alleen de PEV serie is gewoon net ff beter. Voor nu zou ik zeggen fifa 2003 of je moet willen wachten tot PEV 2/3.
    TIF 2003 is nou niet echt een topgame(ik heb em zelf gespeelt bij een vriend).
    En aan DBS moet je niet eens beginnen!

Deel Deze Pagina