ja precies maar ik hoorde weer iemand wat zsegge dat winning eleven op xbox komt maar dat is toch het zelfde als pes
winning eleven is de werktitel in japan voor pro evo soccer ja maar ik weet hier nog niets vanaf, (dat ie voor xbox zou komen)maar zou et op z'n zachst gezegd zeer waarderen !!!!!
ja ik zou dat ook heelllll erg waarderen als tie op de xbox uitkwam mooi zou ook zijn dat je dan ook gewoon tegen playstation 2 mensen zou kunne spelen
Wel heb ik dit van een maandje geleden gevonden, maarre tja die petitie is leuk en aardig en het gerucht doe ik af als een hoax. GAMEPRO Duits,petitie tekenen PES naar Xbox, KLIK /edit,voor de gein gedaan (baat het niet...) en de site is iig Engels en de link naar gamepro voor het hele stukje
ik zie dat et news wat je vond nog redelijk nieuw is dus laat ik maar wat goede hoop bewaren maar die site heeft et goed begrepen in ieder geval en toen ik tekende zag ik dat er al 1886 waren getekend dus...... wel mooi speurwerk want hier wist ik dus echt niks van!!!! alleen dat maakt et bericht voor mij weer wat ongeloofwaardiger omdat et nergens anders te vinden. maar jaa laten we dit doen: KEEP OUR FINGERS CROSSED!!!!
He nog iemand uit Dordrecht zie ik. Ik ook namelijk.En nu maar hopen dat PES op de xbox komt en dat dit artikel uit 100% betrouwbare bron komt. Ah jij bent zeker Fredje?
hmmmm wie ben jij dan boessie???? ik ben fred inderdaad ja en ik ben bekend schijnbaar? ik hoor et wel verder heb ik nog geen news!!!!
Fredje wie is Boessie???[hahahaha]. Ja je woont precies zo'n kilometer van me vandaan. Fred ik hoop voor je dat je een Visa of Mastercard krijg. FF ontopic :Weet er iemand anders nog iets meer?
Er had al lang een voetbal game op Xbox live moeten zijn. Ik weet zeker dat veel mensen dat spel zouden kopen, iig meer als die HFL spellen waar 90 procent van de europese bevolking niks van snapt. (En dus ook niet koopt).
Ik haal deze oude thread maar weer eens boven water.. Weet iemand of er al iets bekend is over een Xbox Live voetbalgame? Zoniet, dan moeten we als Europeanen etc maar eens masaal bij MS gaan aankloppen waarom de meest populaire sport ter wereld niet op XBL te vinden is naast alle US-sporten.. Ik bedoel ze brengen wel duffe games (imho) uit als Amped 2 en Links 2004 op XSN, maar waar is het voetbal??