1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Voice Lag

Discussie in 'Games' gestart door Amigo NL, 15 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Splinter Cell 2 heeft past voice lag. Niet normaal bij Rainbow Six3 of Rallisport Challenge 2 heb ik er niet echt last van. Heb ADSL advanced van Planet.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

en de computer word dan niet gebruikt?

3. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, ik vindt SC2 kwa connecten enz best wel slecht vergeleken bij de andere Live games.

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    heb je het ook als je zelf host? je hebt prachtige upstream met advanced, dus moet je dat maar eens proberen

5. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Zou het ook kunnen liggen aan je headset??
    Sinds ík er met m'n stomme kop op ging zitten, nu is hij dus stuk, maar volgens mij alleen dat klipje, kan ik mensen minder goed verstaan. Het geluid heb ik op het alle hoogste maar toch hoor ik mensen ver weg (dat is niet bij iedereen het geval) maar voordat hij stuk ging had ik hier geen last van.

6. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    dat ligt er dan gewoon aan dat die mensen de mic niet goed voor hun mond hebben hangen. anders zou t kabelbreuk zijn, maar dan zou je die mensen helemaal niet meer horen, nu hoor je ze nog evr weg.

vraag of ze hun headset goed willen doen.

7. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit dan bijvoorbeeld met PGR2 in de lobby met 8 mensen, ik hoor sommige mensen ver weg terwijl ik begrijp van die andere mensen, die praten gewoon met hun zonder te zeggen dat ze zacht praten ofzo, dat ze hun wel goed verstaan. Heel vaag.

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook wel is voice lags, terwijl ik een behoorlijke verbinding heb liggen...

Resultaten van http://www.speedtest.nl
    (Overgenomen op Fri Jul 2 2004 om 19:13:43 UTC+0200)

Download : 361.6 KByte/sec
    Upload : 56.4 KByte/sec
    Connection : 1,135.0 Conn/min
    Ping test Nederland : 12.0 ms

In de middag vaak beter, omdat er dan meer mensen op het internet zitten, klinkt raar omdat de meeste juist andersom werkt. Maar ik heb een bedrijfsnetwerk en als er meer computersaanstaan gaat het internet sneller, waarom weet ik niet maar 't is wel zo. Het kan vaak ook aan de host liggen, maar als jij het heel vaak hebt vind ik het erg raar want ik het maar soms. Of van die herhalingen van voices, of dat je je eigen stem hoort. Erg irritant.

9. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het altijd, ik zeg hallo: geen reactie, of ik zeg met rainbow six, boven in de office zit hij, geen reactie. En als ze al reageren dan zeggen ze dat ik niet te verstaan ben. Heb gister weer een tijdje PGR2 gedaan, maar daar heb ik nooit maar dan ook nooit voice lag (als ik het dan 1 keer heb dan doe ik m'n headset er opnieuw in en dan heb ik geen voice lag meer, bij Rainbow 6 werkt dit niet). Bij PGR2 kan je ook jezelf horen als je naar voice mask ga en praat, kan je bij Rainbow six ook jezelf horen? Want ik heb geen idee hoe.

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    als het aan je communicator zou liggen, probeer er 1tje van 1 van je vrienden ofzo. lijkt me heeeeel sterk als het daaraan ligt, maar het zou kunnen.

11. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ja er wordt ook vaak vergeten dat praten in principe ook niet mogelijk is met de beperkte bandbreedte die iedereen hier heeft. Dat dit wel kan over xbox live met 16!!! man tegelijk is alleen mogelijk door allerlei sneaky tructjes, en ja daar kan misschien best een bugje inzitten denk ik.

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Huh?

Ik denk dat je je vergist. De bandbreedte voor een normale voice verbinding ligt om en nabij de 4kbit/sec. Met 16 man, als die allemaal tegelijk zouden praten, heb je dan 64kbit/sec nodig. Tel daar even de minimum vereiste bandbreedte van 128kbit/sec bij op, dan zie je dat bijna elke Nederlands breedbandabonnement voldoende zou moeten zijn om zonder problemen Xbox Live te spelen.

Het probleem zit 'm niet in te lage bandbreedte, maar in

1: Slechte of slecht ingestelde apparatuur (Sweex, Alcatel, e.d.)

2: Slechte providers (bijv @homo)

3: Slechte Live support in games (bijv RB6)

13. Pim

Leuk Bevonden:
    76

wat is er zo erg aan @home?

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het zal wel niet kloppen hoor; Maar in m'n clan zit iemand die ook heeeel vaak voicelag heeft bij mij. Ik mute hem, en un-mute hem altijd en dan hoor ik hem altijd wel weer goed ..... mischien het proberen waard. En ook als ik iemand helemaal niet hoorm dan doe ik hetzelfde en dan is dat ook alweer opgelost !

15. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ja maar als ik in een spel zit met 10 man, ga ik toch niet vragen of iedereen mij ff wil muten en unmuten. Dan blijf ik bezig.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kan je naar je xbox live troubleshooter gaan ... daarna op y drukken en de waardes hier melden ... ik vermoed dat je MT:0 is ... klopt dat?

17. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Sorry maar hoe ga je naar de TroubleShooter als je voor de rest geen fout heb?

Edit: Heb net ffies een kabeltje eruit getrokken. Maar op y drukken als hij aan het zoeken is voor de fout? Want dan doet hij niks.
    Edit 2: Heb het al gevonden, is het wel verstandig om al die cijfertjes hier te posten, MT: 1 It is. Niet MT:0. Maar wat houd dat in dan? IC is overigens wel 0.

Laatst bewerkt: 5 jul 2004
  18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    aha ... je hebt een ander probleem dan dat ik dacht

MT = MTU is of 0 of 1 .. 0 betekend Mtu < 1365 (deze moet groter zijn)

IC = Internet Control Message Protocol (deze kan een waarde hebben van 0 of 1) 1 betekend compatible met Live ... je hebt dus 0 dus problemen

NT = Network Address Translation (NAT) (kan een waarde hebben van 1-:cool: 3 is een beveiligd netwerk ... betekend dat je de porten moet open zetten van xbox live zie pejannl zijn signature

Modem updaten of je router ... als het aan je modem ligt ... zou ik je provider bellen ... het verklaard wel je voice lag

19. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, bij mij zijn de settings van Xbox Live het volgende:

MT = 1
    IC = 1
    NT = 1

IC en NT zijn in orde maar hoe werkt het nou precies met MT, is die in orde??alvast bedankt

20. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Helemaal goed. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina