bij expert heben ze alleen de 128mb (volgens internetsite), maar ik hoop voor je dat ze de 256mb tog ook hebben
bij onze expert (purmerend) stond ie er nog gewoon dus misschien heb je geluk *straalt zijn geluk toe naar popgamer*
wat voel ik nou?? ooohh het is het geluk van xbox addict!! nu zullen ze hem wel hebben. tnx. btw, ik ga 'm in susteren halen.
Er lopen nu aardig wat Mp3 threads maar weet niet waar ik deze vraag moet stellen Naja ik doe et hier wel. Ik ben vanplan dit te kopen: Sennheiser PMX60 Creative Rhomba (256 MB) Dat dus, heeft iemand ervaring met die 2 dingen? Van de Mp3 speler ben ik al bijna zeker dat ik em ga halen maar de koptelefoon weet ik nog niet zeker want ik heb nooit zo'n geluk met koptelefoon's kopen En als iemand andere adviezen heeft dan mag dat natuurlijk ook maar graag wel in dezelfde prijsklasse
ook een heel goeie koptelefoon: sony mdr-ex71sl deze sluit je oor af, je hoort (bijna)niks meer van de omgeving, en zitten heel goed. Ze komen met drie paar opzetstukjes: S, M en L. sorry voor het grote plaatje, maar dit is om een goed overzicht te geven. prijs: ong. 50 euro
ach, je hebt em tenminste nog voor de vakantie, het is de vraag of ik mijn iPod Mini nog voor de vakantie krijg. kom op apple, breng dat ding hier uit!
De Creative Romba is een aanrader. Mijn vriendin heeft deze en heeft echt een topkwaliteit met geluid, vele functies. In de winkel kost deze 199 euro, dus die 155 euro is een mooie prijs. Ik ga die denk ik maar bestellen
Ik zie net een top site! http://www.mmport.nl/?doc=product&id=11 Een IRiver voor €170 incl. alles en 256 MB
Er blijkt een iAudio met 256 mb het beste te zijn volgens de consumentenbond Maart 2004. Staat ook op die site. Kost 179 euro.