er zijn heel veel verschillende mp3 spelers, en uiteindelijk moet je er gewoon maar 1 kiezen die je bevalt, en niet te veel gaan twijfelen edit: het is ook erg handig dat de prijzen incl. btw en incl. verzendkosten zijn
Je hebt ook sites waar reacties op allerlei producten staan van gebruikers van dat product. De iAudio die ik net zei heeft daar een 9,9 gemiddeld.
Ja maar zag ook die van Packert Bell staan voor €120 en 256 MB, het betreft deze: Klik Issie wat goed?
voor een echte kwalitative speler moet je toch echt een riovolt of een ipod nemen. Geweldige vormgeving en gewoon perfect geluid. Net iets beter vind ik zelf dan de harddisk spelers van creative welke ook zeker aan te raden zijn. Maar dan moet je ook wel wat geld neerleggen
of een iriver natuurlijk iriver het lijkt of ik een iriver fanboy ben, maar uiteindelijk zal ik toch een iPod Mini kopen, omdat: - firewire - apple product - iPod menu - geweldig uiterlijk - iPod kwaliteit - Click Wheel - ik er lekker mee kan patsen - het heeft gewoon iets anders dan al die rio dingen en iriver dingen. dingen die ik mis, zijn: - fm radio - voicerecorder (kan leuke resultaten opleveren ) - ietsje lagere prijs - standaard een "apple lifetime battery replacement plan" - een fatsoenlijke AB, zoals de iriver ihp-120 of ihp-140 iig een paar dingen die de aankomende iPod in september misschien wel zal hebben. *xbox addict is het wachten zat; apple, schiet nou eens met die iPod Mini*
Heerlijk geluid, mits de goede koptelefoon. En verder issie gewoon mooi simpel, je steekt em in de USB poort en je kopiert de muziek erheen net of het een diskette is. Je kan er ook allemaal andere bestanden op flikkeren dus het is ook een Memory Stick
ik zoek er ook eentje, zag er een in de blokker boekje voor 60 euro, een ixion met 128 MB maar zag er ook een in de IT voor 70 euro, die van ixion heeft wat meer opties maar ik ken dat helemerk niet. iemadn misschien wel?
Niet dat ik weet en volgens mij ook niet, maar ik koop een betere koptelfoon en dan is het voor mij wel best